Ik ken Nightwish van hele andere muziek:quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedenavond allemaal![]()
Tijd voor een slaapliedje![]()
De strekking is hetzelfde, u zondigt door het vrouwelijke geslachtsorgaan in uw mond te nemen.quote:
Neen, kut betekent kwalitatief uitermate teleurstellendquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De strekking is hetzelfde, u zondigt door het vrouwelijke geslachtsorgaan in uw mond te nemen.
Kappen nu EG, met zulke opmerking nodig je mij alleen maar uit om sexueel getinte uitlatingen te doen.quote:
Ja, maar je zei kuDt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Neen, kut betekent kwalitatief uitermate teleurstellend
Het is een training om je driften te beheersenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kappen nu EG, met zulke opmerking nodig je mij alleen maar uit om sexueel getinte uitlatingen te doen.
Wenst u nu een schouderklopje?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:05 schreef KoosVogels het volgende:
Pfff, en jullie altijd maar zeggen dat ik geen reet uitvoer op mn werk. Net klaar, en dat terwijl het mijn vrije avond was.
Dit is olie op het vuur.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is een training om je driften te beheersen
En geen sexueel getinte opmerkingen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Geen poezennieuws, geen Toto, geen Doe Maar. Niks
Een knuffel zou beter zijn. Heb drie uur lang in doorweekte kleren rondgelopen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wenst u nu een schouderklopje?
Dan moet ik u teleurstellen, zowel VS als Whiskers zijn afwezig, dus een knuffel behoort momenteel tot de onmogelijkheden (of zijn er vrijwilligers?).quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een knuffel zou beter zijn. Heb drie uur lang in doorweekte kleren rondgelopen.
Daar merk je niets van, zijn allemaal roze van binnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sex is niet alles en niet alles is sex.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:07 schreef von_Preussen het volgende:
![]()
[..]
En geen sexueel getinte opmerkingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |