De eerste absolute paniek is wat weggeëbt. Maar het onzekere blijft.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Houdt u het nog een beetje in de tussentijd? Alvast succes en sterkte aan uw vriendin en uzelf.
O. Nare zooi. Sterkte en je vriendin/vrouw ook.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ze gaan kanker wegsnijden... En lymfeklieren verwijderen om te controleren op uitzaaiing..
Welk onderdeel is grappig?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef robin007bond het volgende:
Oke DN, geef toe.
Betyar zocht een nieuw mobieltje en dacht aan een Samsung Wave. Toen vroeg MLG zich af waarom hij geen Galaxy nam, zegt hij: "oh ik was vergeten dat je een plebejer was".
Dat is toch gewoon grappig?
Het is een kwestie van door hoepels springen en blijven ademen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef Monidique het volgende:
[..]
O. Nare zooi. Sterkte en je vriendin/vrouw ook.
Het plebejer gedeelte.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Welk onderdeel is grappig?
Nee.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef robin007bond het volgende:
Oke DN, geef toe.
Betyar zocht een nieuw mobieltje en dacht aan een Samsung Wave. Toen vroeg MLG zich af waarom hij geen Galaxy nam, zegt hij: "oh ik was vergeten dat je een plebejer was".
Klaarblijkelijk is het cognitief te hoog gegrepen voor mij.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef robin007bond het volgende:
Oke DN, geef toe.
Het noemen van het woord plebejer is grappig?quote:
Nee, maar de manier waarop en het moment.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het noemen van het woord plebejer is grappig?
Nogmaals sterkte!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ze gaan kanker wegsnijden... En lymfeklieren verwijderen om te controleren op uitzaaiing..
Veel bijzonders kan ik er niet in ontdekken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef robin007bond het volgende:
Oke DN, geef toe.
quote:"Like it or not, we are at war with the Serbian nation (the Serbs certainly think so), and the stakes have to be very clear: Every week you ravage Kosovo is another decade we will set your country back by pulverizing you. You want 1950? We can do 1950. You want 1389? We can do 1389 too."
http://www.nu.nl/politiek(...)en-maar-wachten.htmlquote:Kabinet laat lesbo-stellen maar wachten
Laatste update: 28 juli 2011 17:38 info
DEN HAAG - De PvdA wil nu weleens weten waar de wetgeving blijft voor lesbo-stellen waarvan de ene partner moeder wordt.
Er zijn wel plannen om ze bij ouderschap net zo te behandelen als heteroparen, maar een wetsvoorstel is er nog steeds niet, klaagt de partij.
Nu is het nog zo dat de partner van de vrouw die de baby baart, het kind met toestemming van de rechter moet adopteren. Dan is het ook wettelijk echt haar spruit.
De verandering werd in 2009 aangekondigd door minister Ronald Plasterk van homo-emancipatie.
Liberal media!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/politiek(...)en-maar-wachten.html
Wat een raar nieuwsbericht, lijkt wel een PvdA-persbericht.
Hahahaahaha, briljante opmerking.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:42 schreef robin007bond het volgende:
Oke DN, geef toe.
Inderdaad gewoon door blijven beuken/gaan. Sterkte.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het is een kwestie van door hoepels springen en blijven ademen.
Net de linkse kerk na de moord op Fortuyn.quote:
Bedoel je: De linkse kerk werd gedemoniseerdquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Net de linkse kerk na de moord op Fortuyn.
Ik ga naar de hel. Ik moest heel hard lachen om die eerste foto.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:12 schreef Monidique het volgende:
http://www.theatlantic.co(...)-east-africa/100115/
.
Ga genieten van je vakantie. Kan je daarna weer aan je computerspelletjes denken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:01 schreef robin007bond het volgende:
Damn. Ik weet niet of ik een 3ds wil kopen of niet. Zelda Ocarina of Time vond ik zo vet en wil ik echt weer opnieuw spelen
De linkse kerk werd nooit gedemoniseerd, de linkse kerk reageerde met dezelfde hilarische argumenten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:12 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Bedoel je: De linkse kerk werd gedemoniseerd
of
Bedoel je: De linkse kerk reageerde zo
Sowieso, NASCAR-Fans(Behalve ik)quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De linkse kerk werd nooit gedemoniseerd, de linkse kerk reageerde met dezelfde hilarische argumenten.
Hihihi, Nascar en religie:
Zoek maar verder, dit ga je ook vinden met football, la crosse, zwemmen, torc races enz.quote:
Deze info had ik niet willen missen........quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:15 schreef Monidique het volgende:
Ik heb liever de minister van Buitenlandse Zaken van Pakistan dan van Amerika.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:15 schreef Monidique het volgende:
Ik heb liever de minister van Buitenlandse Zaken van Pakistan dan van Amerika.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:16 schreef Dutchnative het volgende:
Facebook kan mijn webcam niet vinden
Hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Never in a million years ga ik daaraan meedoen
Ocarina of Timequote:Op donderdag 28 juli 2011 22:01 schreef robin007bond het volgende:
Damn. Ik weet niet of ik een 3ds wil kopen of niet. Zelda Ocarina of Time vond ik zo vet en wil ik echt weer opnieuw spelen
Waarom denk je dat dat er iets mee te maken heeft?quote:
A Link to the Past moet ik nog uitspelenquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ocarina of Time
Vond alleen A Link to the Past wel beter
quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:25 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ocarina of Time
Vond alleen A Link to the Past wel beter
Die vond ik zo falend. Een mislukte RPG-poging.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
![]()
Zelda II: The Adventure of Link
Je was nog niet eens geboren toen die uitkwam.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Die vond ik zo falend. Een mislukte RPG-poging.
I am error.
Maar ik heb ze wel gespeeldquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je was nog niet eens geboren toen die uitkwam.
Das kudtquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:16 schreef Dutchnative het volgende:
Facebook kan mijn webcam niet vinden
Maar nu wel. Even het stuurprogramma aan- en uitgezetquote:
Mooi. Je bent dus geen computeranalfabeetquote:Op donderdag 28 juli 2011 22:51 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Maar nu wel. Even het stuurprogramma aan- en uitgezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |