Nee, mwhahaha!quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:33 schreef Friek_ het volgende:
Fotoboek van lisablond007
Is dit je zusje Robin?
Ja dusquote:
Ah, nou, doet ook VMBO, gezellig, met je zus in de klasquote:
Mijn zus heeft de hoogste cito-score gehaald.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:42 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ah, nou, doet ook VMBO, gezellig, met je zus in de klas![]()
'Godverdomme kutbroertje'
Inderdaadquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn zus heeft de hoogste cito-score gehaald.![]()
![]()
En ik ken een tweeling die altijd bij elkaar in de klas zaten, vervelend lijkt me dat ja
Ja. En die Nederlandse blogger die op maillijst van Breivik stond draagt er ook regelmatig aan bij.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Draagt de elfstedenzoeker daaraan bij?
quote:Het ligt dus het meeste voor de hand dat Breivik een liberaal is want het liberalisme ontbeert het fundamenteel aan denken: liberalisme is de ultieme vernietigingsdrang, tot zelfvernietiging aan toe.
Vooral de pagina over Obama isquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet je hier eens kijken, kajjelachejonge![]()
http://conservapedia.com/
http://www.catholica.nl/quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat hebben jullie nouweer voor mooie site gevonden?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
http://www.catholica.nl/
Site van maf conservatieve christelijken waar ook ons eigen wolfje aan bijdraagt
quote:U gebruikt een oude browser of een compatibiliteitsmodus. Dit is onverstandig. Download en installeer de laatste versie van Firefox of Internet Explorer 8. Gebruik anders de mobiele versie van de website. Dank u wel.
quote:Global warming is the now-discredited theory that the world is becoming dangerously warmer, and that government needs to assert more controls over energy production and use to try to stop it. Put another way, liberals concocted a theory of man-made global warming to justify demands for a more powerful government.
Viel me laatst bij een citaat al op dat daar stukjes op stonden waarin echt geen enkele logica of structuur te ontdekken viel.quote:
Wiens vrouw zei dit vannacht ook?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:31 schreef KoosVogels het volgende:
Holy shit, ben nog nooit in mn leven zo nat geregend.
Wordt oudquote:
Een classic bedoel je.quote:
Niet heel ernstig, hopelijk?quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Over 2 weken gaat mevrouw onder het mes.
Mwoahquote:
laat die regen ten zuiden van de Reest blijven aubquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:31 schreef KoosVogels het volgende:
Holy shit, ben nog nooit in mn leven zo nat geregend.
Sterkte en succes!quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Je bedoelt beledigingenquote:
Nee, ik walgde er vanquote:Op donderdag 28 juli 2011 21:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Geef toe, stiekem moest jij ook om zijn beledigingen/grappen lachen.
Houdt u het nog een beetje in de tussentijd? Alvast succes en sterkte aan uw vriendin en uzelf.quote:Op donderdag 28 juli 2011 21:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |