Robinquote:
Overmorgenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Robin![]()
Wanneer "mag" je weer naar NL?
Eindelijk!quote:
Als je ouder bent spreken we elkaar wel weer.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eindelijk!
Ik snap het nut niet van vakantie. Je neemt een stap achteruit in welvaart, komt in een omgeving die je niet kent, je hebt de taal niet als native language, etc,
En daar betaal je dan geld voor
Als ik ouder ben wil ik nooit op vakantie!
Gekkiequote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eindelijk!
Ik snap het nut niet van vakantie. Je neemt een stap achteruit in welvaart, komt in een omgeving die je niet kent, je hebt de taal niet als native language, etc,
Als ik ouder ben wil ik nooit op vakantie! Alleen naar USA misschien
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eindelijk!
Als ik ouder ben wil ik nooit op vakantie! Alleen naar USA misschien
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gekki, vakantie is leuk.. En zeker als je zelf bepaalt waar je heen gaat
Misschien ben ik te jong om het te kunnen waarderenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als je ouder bent spreken we elkaar wel weer.
Je hebt waarschijnlijk je leven ook te veel op internet.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Misschien ben ik te jong om het te kunnen waarderen
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk je leven ook te veel op internet.
Hap niet zo joh, hij doet het eromquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij niet dan?![]()
Puh, ik heb genoeg normaal leven hoor.
Me to.quote:
Niet direct zo venijnig. Ik constateer dat gewoon.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jij niet dan?![]()
Puh, ik heb genoeg normaal leven hoor.
Ik doe het erom, remember? Whiskat hapt zo lekker voorspelbaar.quote:
Dan moet ik nog veel lerenquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik doe het erom, remember? Whiskat hapt zo lekker voorspelbaar.
Je moet niks, alles komt vanzelf wel.quote:
Ik heb hier werkelijk niets te doen, normaal spreek ik wel af met vrienden, maar dat kan niet in dit boerengehucht.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niet direct zo venijnig. Ik constateer dat gewoon.
Ik vind dat jammer. Ga lekker naar buiten en geniet van de vogeltjes, rondje fietsen, zandkasteeltjes maken, waterballonnen gooien, pissen tegen een boom... the usual stuff.
Ik geloof je. Kep ook waardeloze plekken gehad waar ik op sleeptouw meegenomen werd door mijn ouders. Maar plezier zit natuurlijk ook in jezelf. De dingen opzoeken of het maar doen met wat je hebt.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:37 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb hier werkelijk niets te doen, normaal spreek ik wel af met vrienden, maar dat kan niet in dit boerengehucht.
Klopt. Ik heb neefjes en nichtjes van jouw leeftijd die ook niets anders doen. Buiten is al snel "vies" en "ieuw" in hun ogen. Ik vind dat jammer. Het contact met het werkelijke leven raak je erdoor kwijt.quote:Trouwens, no offence, maar tegenwoordig zit bijna niemand meer buiten van de jeugd. Waarschijnlijk was dat in jouw tijd wel anders.
Buiten is voor mij ook al snel "vies en "ieuw".quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik geloof je. Kep ook waardeloze plekken gehad waar ik op sleeptouw meegenomen werd door mijn ouders. Maar plezier zit natuurlijk ook in jezelf. De dingen opzoeken of het maar doen met wat je hebt.
[..]
Klopt. Ik heb neefjes en nichtjes van jouw leeftijd die ook niets anders doen. Buiten is al snel "vies" en "ieuw" in hun ogen. Ik vind dat jammer. Het contact met het werkelijke leven raak je erdoor kwijt.
Dus ja, ik ken je niet maar gooide je wel op diezelfde hoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |