Geen hol aan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 22:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
![]()
Zelda II: The Adventure of Link
Er gaat ook geen dag voorbij dat we het zonder jouw egotrip moeten doen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:05 schreef KoosVogels het volgende:
Pfff, en jullie altijd maar zeggen dat ik geen reet uitvoer op mn werk. Net klaar, en dat terwijl het mijn vrije avond was.
Bedankt dat je er effe aan mee wilt werken. Stel het op prijs.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Er gaat ook geen dag voorbij dat we het zonder jouw egotrip moeten doen.
Noes.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:10 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Sex is niet alles en niet alles is sex.
De rest hier is werkloos en kan derhalve geen mededeling over de gemaakte werkuren doen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Er gaat ook geen dag voorbij dat we het zonder jouw egotrip moeten doen.
Dat weten we net zo min van Koos. Die lult meer over journalistje spelen dan dat ie het werkelijk is.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De rest hier is werkloos en kan derhalve geen mededeling over de gemaakte werkuren doen.
Ik ben deeltijd-bankzitterquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De rest hier is werkloos en kan derhalve geen mededeling over de gemaakte werkuren doen.
Net was ik nog aan het egotrippen en nu ben ik een leugenaar. Het is ook nooit goed met jou.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat weten we net zo min van Koos. Die lult meer over journalistje spelen dan dat ie het werkelijk is.
Waarschijnlijk is je broek gewoon van een of andere kraker geweest.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net was ik nog aan het egotrippen en nu ben ik een leugenaar. Het is ook nooit goed met jou.
Beetje. Maar dat is bijna weer normaal hoorquote:
Nee, toen ik hem kocht stonk hij niet, dus dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is je broek gewoon van een of andere kraker geweest.
Dan was de broek dus van een luie soldaat.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, toen ik hem kocht stonk hij niet, dus dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Stinken rechtse krakers ook? Of kunnen krakers niet rechts zijn?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Krakers zijn rechtse mensen bij uitstek, immers geloven ze in een vrijheidsideaal, iets wat alleen rechts (liberaal) kan zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Stinken rechtse krakers ook? Of kunnen krakers niet rechts zijn?
* Dr_Flash tests hokjedouw-skillz
Zo een vermoeden had ik al, 3x uitgezonden geweest en de broek was niet smerig, die vetvlekken zijn er pas op gekomen toen ie na z'n uitzending aan z'n auto zat te sleutelen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan was de broek dus van een luie soldaat.
Oh ja? Ik dacht altijd dat krakers links waren. Weer wat geleerdquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Krakers zijn rechtse mensen bij uitstek, immers geloven ze in een vrijheidsideaal, iets wat alleen rechts (liberaal) kan zijn.
Nee, ben ook nog een tijdje wezen schieten toen het nog met bakken uit de hemel kwam. Toen stond ik tot mn enkels in het water en was ik binnen 5 sec doorweekt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Was dat die plek waar je uit de auto was gestapt?
Hier in POL liggen de verhoudingen net iets scherper dan in de rest van de maatschappij.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja? Ik dacht altijd dat krakers links waren. Weer wat geleerd
Zou hij gelijk gaan posten?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hier in POL liggen de verhoudingen net iets scherper dan in de rest van de maatschappij.
Maar voor de rest zijn we heel aardig.
Bij de weg: nog 35 minuten rust, dan is het over.
Ik ben altijd erg gesteld op duidelijkheid, welquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hier in POL liggen de verhoudingen net iets scherper dan in de rest van de maatschappij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |