Die Tikkels reclamequote:Op donderdag 28 juli 2011 23:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
V_P: Hard van buiten, zacht van binnen.
Neuh, want ik ben tegelijkertijd ook zn beste vriend. Als ik op bezoek kom, komt ie gelijk bij me zitten. Na 5 min is ie het echter zat en is het kloppen geblazen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mischien roep jij wel gewoon agressie op bij anderen.
Aha, ze zijn blijkbaar waardevol geweest.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eentje heeft me wel leren vechten. Tering, wat is dat beest agressief.
Uiteraard kan ik hier niet openbaar toegeven dat ik ook een soft spot heb, dan is mijn zorgvuldig geruineerde reputatie van misdadig kapitalistisch militarist naart de knoppen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
V_P: Hard van buiten, zacht van binnen.
quote:Finally, Right Reverend Samuel Christmas proclaims, "The downtrodden are suffering at the hands of the MAN, and these wealthy upper shelf vice presidents are asking to make the rich richer and the poor poorer! The only reason the common worker needs a union is to be able to fight against the oppression of these slave drivers! It's ludicrous that these greedy scrooges are asking for even MORE money! Send them packing and raise taxes on the wealthy to bring more equality to our nation!"
Steek je witte vlaggetje vast omhoog of zoquote:
Hoe durf je?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:02 schreef Zeeland het volgende:
Ik heb automobielen verboden in mijn prachtige land.
tooquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:02 schreef Zeeland het volgende:
Waar zouden we zijn zonder de treinquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:02 schreef Zeeland het volgende:
Vind het toch goed hoe ik een sterke economie weet te balanceren met ook een relatief goede maatschappij.quote:The government -- a sprawling, bureaucracy-choked, corrupt morass -- juggles the competing demands of Law & Order, Defence, and Commerce. Citizens pay a flat income tax of 35%. Private enterprise is illegal, but for those in the know there is a slick and highly efficient black market in Uranium Mining.
Untold millions of Preuss Marks are going into a new government-funded maternity leave scheme, the government is well known for declaring war on other countries for suspected slights, the government is cracking down on subversive groups, and parents are held criminally responsible for their children's crimes. Crime is a problem. Aristokratisches Preussen's national animal is the British Queen, which is also the nation's favorite main course, and its currency is the Preuss Mark.
Aristokratisches Preussen is ranked 10th in FOKPOL and 28,861st in the world for Most Eco-Friendly Governments.
quote:•3 days 4 hours ago: Following new legislation in Aristokratisches Preussen, urban high-volume mailers now receive their mail via chauffer-driven limousines.
Zoals ik het zie zijn er alleen in DIT beperkte clubje al negen betere landen dan dat Aristokratisches Preussen van je andersquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vind het toch goed hoe ik een sterke economie weet te balanceren met ook een relatief goede maatschappij.
Wie is nummer uno? Juistem.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vind het toch goed hoe ik een sterke economie weet te balanceren met ook een relatief goede maatschappij.
Het belangrijkste punt is echter dat ik wél de sterk groeiende economie van FOKPOL heb plus nog een relatief goed milieu.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoals ik het zie zijn er alleen in DIT beperkte clubje al negen betere landen dan dat Aristokratisches Preussen van je anders
linkse lulquote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het belangrijkste punt is echter dat ik [..] goed milieu.
Bij mij zakt mijn economie een beetje weg. Ik wilde graag de meest milieuvriendelijke samenleving.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
quote:
Jouw UI is een koploper, toch? Heb in groep 7 een presentatie gedaan over treinen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoals ik het zie zijn er alleen in DIT beperkte clubje al negen betere landen dan dat Aristokratisches Preussen van je anders
Nee, mijn UI is een Hondekop.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:12 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Jouw UI is een koploper, toch? Heb in groep 7 een presentatie gedaan over treinen.
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:13 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Held![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Flying_Spaghetti_Monster
Ah, dat zijn fijne treinen.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, mijn UI is een Hondekop.
Dit is een koploper:
[ afbeelding ]
Nee, die manquote:
quote:
Jep. Wel nodig ook voor dat soort afstandenquote:
Ga jij slapen of zeg je het verlaat tegen v_P?quote:
Kast -> Koos -> Deropquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net was ik nog aan het egotrippen en nu ben ik een leugenaar. Het is ook nooit goed met jou.
Dat eerste.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga jij slapen of zeg je het verlaat tegen v_P?
Ja?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |