Dat denk ik van wel, wat echter eerder de vraag is zal een mod nog om 0:00 online gaan om de ban op te heffen.quote:
Volgens mij ik remlof wel zoiets horen zeggen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat denk ik van wel, wat echter eerder de vraag is zal een mod nog om 0:00 online gaan om de ban op te heffen.
Daarbij moet ik echter nog wel zeggen dat ik tot nu toe alleen van hemzelf heb vernomen dat op 29 juli de ban wordt opgeheven, van een mod of admin heb ik daaromtrent niets over gehoord.
Dat is mij dan ontgaan, maar bij deze dan geregistreerd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij ik remlof wel zoiets horen zeggen.
Ik join inquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is mij dan ontgaan, maar bij deze dan geregistreerd.
Nou Koos, krijg je in deze rust toch nog een schouderklopje en een biertje van me, genieten we nog even gezamelijk van de rust hier (alle relschoppers en mensen met scherpe meningen lijken momenteel afwezig te zijn).
Jij hebt toch ook gewoon een scherpe mening?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is mij dan ontgaan, maar bij deze dan geregistreerd.
Nou Koos, krijg je in deze rust toch nog een schouderklopje en een biertje van me, genieten we nog even gezamelijk van de rust hier (alle relschoppers en mensen met scherpe meningen lijken momenteel afwezig te zijn).
Het doet me denken aan dat nummer van Billy Joel - Goodnight Saigon, en dan vooral het stuk "we will all go down together".quote:
Momenteel voel ik me sentimenteel en buitengewoon gematigd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook gewoon een scherpe mening?
Ken het gevoel. Iemand die een heftige discussie aanslingert, krijgt een verbale trap onder zn reet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Momenteel voel ik me sentimenteel en buitengewoon gematigd.
Oh gaat nu iedereen als een bang vogeltje de kat uit de boom zitten kijken?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ken het gevoel. Iemand die een heftige discussie aanslingert, krijgt een verbale trap onder zn reet.
Exact, heftige discussie's krijgen we vanaf morgen weer genoeg, so let's enjoy the peace while it lasts.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ken het gevoel. Iemand die een heftige discussie aanslingert, krijgt een verbale trap onder zn reet.
Nee Fles, we genieten van de rust voor de storm. Morgen zullen de relletje's en de bandreigingen je weer om de oren vliegen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh gaat nu iedereen als een bang vogeltje de kat uit de boom zitten kijken?
Neuh, maar heftige discussies worden hier te vaak gevoerd. Nu is het tijd om effe te chillen. Ben ook te gaar om verbaal te dueleren.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh gaat nu iedereen als een bang vogeltje de kat uit de boom zitten kijken?
OK cool prima, ik ben wel pro chillenquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee Fles, we genieten van de rust voor de storm. Morgen zullen de relletje's en de bandreigingen je weer om de oren vliegen.
Niemand kijkt er naar uit, iedereen put uit z'n ervaring.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft die oorlog waar jullie zo naar uitzien, eigenlijk een onderwerp nodig? Of is het gewoon oorlog trappen om het oorlog trappen?
Php zegt morgen wel weer iets dom en dan gaan we los. Dan kruipt hij Reagan bijvoorbeeld weer in zn reet. Ja, dan is het bal.quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Heeft die oorlog waar jullie zo naar uitzien, eigenlijk een onderwerp nodig? Of is het gewoon oorlog trappen om het oorlog trappen?
ik voel me ergens een beetje een groentje in de loopgraven nuquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niemand kijkt er naar uit, iedereen put uit z'n ervaring.
Kanonnevlees jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik voel me ergens een beetje een groentje in de loopgraven nu
Is het omdat zo een drank (of spijs) ook een trip down memory lane is, terug naar je jeugd?quote:Op donderdag 28 juli 2011 23:38 schreef KoosVogels het volgende:
Hmm, chocolademelk. Wat schopt die meuk toch kont.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |