quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:54 schreef Zeroku het volgende:
O, God.
Nog meer mensen met [ afbeelding ] als standaard-PI.
quote:
Daar moeten mensen wel mee ophouden vind, kunnen we allemaal prima in het radiotopic doen dat hoort daar thuis niet hier.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Laat maar, ik had het niet over Zero
En iedereen moet niet zo zeiken en gewoon leuk posten, maar schattie het gaat wel vaak over de radio dat geeft niet ik heb er geen problemen mee, maar er worden hier zelfs speellijstjes neergezet, en daar zouden anderen wel over kunnen vallen.
Jezus Christus.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:55 schreef Zeroku het volgende:
Zwaard 5cm in voorhoofd tiener geboord.
Wtf.
Je luistert wel goed.quote:
Ik had eerstquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:54 schreef Zeroku het volgende:
O, God.
Nog meer mensen met [ afbeelding ] als standaard-PI.
Mij boeit het niet zo, maar we hebben het hier ook over skype gehad, en fb enzo en niet iedereen doet daar aan mee en je krijgt dan gauw zo'n incrowd groepje, en dat willen we juist niet we willen dat iedereen hier kan postenquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar moeten mensen wel mee ophouden vind, kunnen we allemaal prima in het radiotopic doen dat hoort daar thuis niet hier.
Is dit echt?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:55 schreef Zeroku het volgende:
Wtf.
Hmhm.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:55 schreef Zeroku het volgende:
Wtf.
Tuurlijk.quote:
De 7.gif als standaard zettenquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik had eerst [ afbeelding ] maar toen kreeg ik een uitbrander van vriendlief dat dat de kutste PI is, dus toen heb ik hem maar veranderd
quote:
quote:
Zolang ik nog onder de 26 wordt geschat ben ik niet old.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij bent zo'n grumpy old man. Ballen leksteken en zeiken op de jeugd maar stiekem ben je koetsiekoetsie.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En die TS is mijn vriendjeDit kan niet
maar wel koetsiekoetsiequote:Op donderdag 28 juli 2011 14:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang ik nog onder de 26 wordt geschat ben ik niet old.
Het schijnt, ik blijk er ook in 1 te zitten, ik zei al dat ik het raar vond dat hij steeds naast me lag in mijn bedquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
he jasses bestaan die?
oh wait ....
Nee want dan was ik ook wel weggegaan uit Radio 49quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben je daarom weggegaan vanuit de KSCvanwege mij
Dat gaat allemaal langs me heen geloof ikquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Laat maar, ik had het niet over Zero
En iedereen moet niet zo zeiken en gewoon leuk posten, maar schattie het gaat wel vaak over de radio dat geeft niet ik heb er geen problemen mee, maar er worden hier zelfs speellijstjes neergezet, en daar zouden anderen wel over kunnen vallen.
Er wordt meer geneukt dan op een FOK-meet. Er zijn al nicknames geclaimd voor de kinderen.quote:
Kind trek het je niet aan.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En die TS is mijn vriendjeDit kan niet
Sinds ik een relatie heb, zit hij niet meer op fok.... hmmm ... suspiciousquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Het schijnt, ik blijk er ook in 1 te zitten, ik zei al dat ik het raar vond dat hij steeds naast me lag in mijn bed
Ik heb die wie neukt wie lijst gezien.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er wordt meer geneukt dan op een FOK-meet. Er zijn al nicknames geclaimd voor de kinderen.
Ik beaam ditquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er wordt meer geneukt dan op een FOK-meet. Er zijn al nicknames geclaimd voor de kinderen.
Je hoeft niet saggo te doen, want niemand maakt ergens een probleem vanquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee want dan was ik ook wel weggegaan uit Radio 49
[..]
Dat gaat allemaal langs me heen geloof ikIk heb nog nooit een speellijstje gepost
![]()
Het enige wat ik me kan herinneren is dat er na mijn huwelijk met WT gepost is over de radioMaar goed misschien lees ik er wel overheen. IK probeer het gewoon gescheiden te houden
Het enige wat ik doe is aan Lutte en Benny vragen of ze ook komen luisteren naar mijn uurtje
Dit gezeik blijf je toch altijd houdenNet zoals dat mensen wegblijven als we over CV posten. En ja ik negeer een topic als die volstaat met plaatjes
En ik geloof dat dat de beste manier is.
Maar mensen gelijk bombarderen tot ONZ users vind ik wel overdreven, de grootste ONZ user post hier al een tijdje mee (Zero) en daar heeft niemand problemen mee
En nu ga ik weer vrolijk doen want ik word hier sjago vanEn dat kan ik nu niet gebruiken de komende 2 dagen, omdat feestjes
Een anti-socios term!quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Het schijnt, ik blijk er ook in 1 te zitten, ik zei al dat ik het raar vond dat hij steeds naast me lag in mijn bed
Wordt verworpen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar mensen gelijk bombarderen tot ONZ users vind ik wel overdreven, de grootste ONZ user post hier al een tijdje mee (Zero) en daar heeft niemand problemen mee
Ik wist dat hij erg was, maar om er nou een topic over te openen, ik ga em slaan als hij terugkomt.quote:
Whehehe, als hij naast je zit maakt dat niet uitquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sinds ik een relatie heb, zit hij niet meer op fok.... hmmm ... suspicious
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]![]()
.
[..]
Wordt verworpen.[ afbeelding ]
quote:
* LovelyLady kijkt naast zich...quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Whehehe, als hij naast je zit maakt dat niet uit
Die is naar Eindhoven.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wist dat hij erg was, maar om er nou een topic over te openen, ik ga em slaan als hij terugkomt.
trouwens, waar is lutte?
Die is in Eindhovenquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:01 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wist dat hij erg was, maar om er nou een topic over te openen, ik ga em slaan als hij terugkomt.
trouwens, waar is lutte?
Ik neuk wel maar zit wel braaf in een relatie hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb die wie neukt wie lijst gezien.
Wat teh fuck?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[me=LovelyLady] kijkt naast zich...
[/me]
niemand
Die van Boeboequote:Op donderdag 28 juli 2011 15:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb die wie neukt wie lijst gezien.
Wat teh fuck?
Ik neuk niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik neuk wel maar zit wel braaf in een relatie hoor
wat moet ze daar doen dan?quote:
Ja maar ik vind de mensen die hier nu posten allemaal lief en ik word er verdrietig vanquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Je hoeft niet saggo te doen, want niemand maakt ergens een probleem van
Er wordt niet gereldquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:02 schreef Toverheks het volgende:
wilde even zeggen, ik voel me zeer welkom hier en wie hier komt Relluh moet eerst langs mij, want al dat gekut overal wordt er gewoon verdrietig van.
dat is ook de bedoelingquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:03 schreef iBenny het volgende:
Ik word altijd een beetje bang van heksje
Waarvan? Ze zijn van harte welkomquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ik vind de mensen die hier nu posten allemaal lief en ik word er verdrietig van
Geen idee... ik denk winkelen of een museumquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
wat moet ze daar doen dan?Ik heb trouwens leuke PM gesprekken met lutte, eindelijk iemand die in hetzelfde bootje zit als ik
Ja.quote:
Waar de helft nog niet instaat?quote:
Je weet dat die verzonnen isquote:
Geen idee waar ze anders leest, maar goed. Ik ben nou eenmaal een botte dikke kale zak. Can't help it.quote:
Toen ik dat hoorde wist ik dat ik echt iets fout deed.quote:
Dat is jou charmequote:Op donderdag 28 juli 2011 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee waar ze anders leest, maar goed. Ik ben nou eenmaal een botte dikke kale zak. Can't help it.
3 helftenquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de helf is waar, de andere helft verzonnen, en nog een helft mist
Pheno doet altijd gemeen, ook tegen mijquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat pheno zo gemeen doet tegen faye
Whehehehehe
ik heb het eindelijk wegquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:04 schreef Kally het volgende:
Ik moet trouwens strijken, maar het is me gvd veel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is jou charme
Je was niet echt aardig nee
Derde helft is toch bier drinken?quote:
Njah ik wil ook alles klaar hebben, morgen Ian halenquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb het eindelijk weg
Alleen wat nu nog hangt moet ik doen. Ik moet voor het weekend klaar zijn
Maar beneden is nu alles schoonMoet alleen de vaatwasser nog doen
Ja de volgende keer dat ik hem zie,, krijgt hij klappiesquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Pheno doet altijd gemeen, ook tegen mij
Hij snapt het.quote:
Ik ga wel druk doen ja sorry alvastquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:06 schreef iBenny het volgende:
Wordt de meet van zaterdag nou nog drukker?
Zaterdag loesoequote:Op donderdag 28 juli 2011 15:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah ik wil ook alles klaar hebben, morgen Ian halen
En zaterdag feesten
Hebben we aanmeldingen ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:06 schreef iBenny het volgende:
Zover ik weet, zijn er altijd maar twee helftenquote:
Niet door mij, ik moet werkenquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:06 schreef iBenny het volgende:
Heksjequote:Op donderdag 28 juli 2011 15:07 schreef Toverheks het volgende:
jullie zijn heel wat van plan zaterdag, maar eerst maar eens een beetje cultuur de tent ingooien, denk dat we maar een mooi concert van j van Z gaan bezoeken
OH OH OHO OOHquote:
Ik vind van nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zover ik weet, zijn er altijd maar twee helften [ afbeelding ]
ik zie bij je UI je bent 17 dus je kon toch niet meequote:
Ik ben heul niks van planquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:07 schreef Toverheks het volgende:
jullie zijn heel wat van plan zaterdag, maar eerst maar eens een beetje cultuur de tent ingooien, denk dat we maar een mooi concert van j van Z gaan bezoeken
Ja ik zit daar verdorie sinds maandag op te wachten en hij komt niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:08 schreef Zokunen het volgende:
[..]
OH OH OHO OOH
Is er deze week eigenlijk een nieuwe?
daarom ga ik aan de bierquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:07 schreef Kally het volgende:
Ik ga zaterdag maar aan de wijn denk ik, baco is weer zo belachelijk duur in die tenten
We halen wel een fles bacardi bij de appie daar om de hoekquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:07 schreef Kally het volgende:
Ik ga zaterdag maar aan de wijn denk ik, baco is weer zo belachelijk duur in die tenten
Hey kermisklant heb je het nog steeds naar je zinquote:
Wrom niet? Toen ging ik ook volop stappen hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zie bij je UI je bent 17 dus je kon toch niet mee
Succes met pogingen tot meeten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja de volgende keer dat ik hem zie,, krijgt hij klappies
Ik kan ook niet mee.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:
2 keer rode en een witte al binnen en vast 10 jupiler morgen maar de rest halen sleep me de kolerequote:Op donderdag 28 juli 2011 15:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben heul niks van plan
Ik drink en ga dansen, dat was het wel
Njah, ik zat te denken om mee te nemen maar ja met zo'n fles stappen is ook weer watquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
We halen wel een fles bacardi bij de appie daar om de hoek
mja vanavond waarschijnlijk avondje 7quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hey kermisklant heb je het nog steeds naar je zin
Hij is seksueel gefrustreerd, dus dat kan prima. De hormonen maken hem ouder!quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
18 he anders kom je nergens inquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Wrom niet? Toen ging ik ook volop stappen hoor
Moet kunnen tochquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah, ik zat te denken om mee te nemen maar ja met zo'n fles stappen is ook weer wat
Jupiler ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
2 keer rode en een witte al binnen en vast 10 jupiler morgen maar de rest halen sleep me de kolere
Moet ik de Juup meebrengen? Ik neem nog een fles rose mee ookquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
2 keer rode en een witte al binnen en vast 10 jupiler morgen maar de rest halen sleep me de kolere
Ik kwam al binnen met 14quote:
nee geef eens de linkquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja vanavond waarschijnlijk avondje 7
heb je de poncho foto gezien ?
Wanneer wel? Oh ja, bij die kat. DIe heb ik nog niet door die tent geflikkerd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is jou charme
Je was niet echt aardig nee
ja he he met zo een verlopen hoofd kom je zelf gratis en voor niks langs de balie van het bejaarde huisquote:
Oh maar iedereen schat mij 21 komt goed.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wanneer wel? Oh ja, bij die kat. DIe heb ik nog niet door die tent geflikkerd.
dan was je er vroeg bijquote:
Inderdaad!quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij is seksueel gefrustreerd, dus dat kan prima. De hormonen maken hem ouder!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja he he met zo een verlopen hoofd kom je zelf gratis en voor niks langs de balie van het bejaarde huis
Klikquote:
Hell yeahquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan was je er vroeg bij
oh wacht.. je bent vrouw
Ik werd laatst ook 20 geschatquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh maar iedereen schat mij 21 komt goed.
O ja makkelijk (ik zat ff in je foboquote:
quote:
neem jij nou maar die fles mee ik heb de flessen cola al binnen, kan je voordrinken zoals dat tegenwoordig heetquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah, ik zat te denken om mee te nemen maar ja met zo'n fles stappen is ook weer wat
Dankje.quote:
Ik ook godzijdank want bij mij gaat het echt hard nuquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:13 schreef Zokunen het volgende:
Ik wordt altijd jonger geschat, begin dat wel tof te vinden nu
ben ik zo dik?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:13 schreef iBenny het volgende:
Faye heeft iets weg van Adele, of zie ik dat verkeerd?
Nee je gezicht, en wij vinden Adele mooiquote:
Niet echt, even Faye's gezicht voor me halend.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:13 schreef iBenny het volgende:
Faye heeft iets weg van Adele, of zie ik dat verkeerd?
Ik ook. Geen idee.quote:
Dat valt wel mee toch?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook godzijdank want bij mij gaat het echt hard nu
Vleesboom en zo?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook godzijdank want bij mij gaat het echt hard nu
37quote:
Ik heb het ritmegevoel van een wandelende tak met gebroken benen, dus.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zat er in de trein nog om te lachen toen naar huis
op dr facebookfoto(kwam net langs bij suggesties) idd ook niet... (ik wist niet dat dat deze faye wasquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet echt, even Faye's gezicht voor me halend.
Die heeft Ianquote:
Adele dik noemenquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee je gezicht, en wij vinden Adele mooi
En ditquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee je gezicht, en wij vinden Adele mooi
ja maar is lekkerquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jupiler zijn voor mijn schatjes Rem en Ian
![]()
[..]
neem jij nou maar die fles mee ik heb de flessen cola al binnen, kan je voordrinken zoals dat tegenwoordig heet
Wat?!?!quote:
Maar die is al best wel oud ondertussen.. Wacht evenquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
op dr facebookfoto(kwam net langs bij suggesties) idd ook niet... (ik wist niet dat dat deze faye was)
Ook datquote:
Uhm ik geloof dat die bij mij nu al begintquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nog 3 jaar en dan begint het echt leven?
bier vind ik zo smerig he, echt het stinkt ook nogquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat?!?!![]()
Had ik niet verwacht (ja ik lurkte in je fobo)
Nee hoor... je hebt helemaal gelijk!quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm ik geloof dat die bij mij nu al begint
Of ben ik nu te klef enzulks
Ik zou je jonger schatten hoorquote:
Jupiler is lekkerquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
bier vind ik zo smerig he, echt het stinkt ook nog
Benny, zal ik bacardi meebrengen zaterdag?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee hoor... je hebt helemaal gelijk!
Is goedquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Benny, zal ik bacardi meebrengen zaterdag?
Ik ookquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou je jonger schatten hoor
maar nu ben ik al heel slecht in leeftijden enzo
Overdrijven is ook weer een vak apartquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:17 schreef Zeroku het volgende:
Wow Kally. Ik keek ff in je fobo. Ik dacht dat je pas 19 was [ afbeelding ]
Dat ook weer niet maar 25 ofzo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:17 schreef Zeroku het volgende:
Ik weet mijn eigen leeftijd niet eens!quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou je jonger schatten hoor
maar nu ben ik al heel slecht in leeftijden enzo
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:17 schreef Zeroku het volgende:
Met die figuurzaag?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij kent mij zelfs van cammen, als ik uit de douche stap dus
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Overdrijven is ook weer een vak apart
Hij wil ook een hartje en kusjequote:
Ohjaquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:18 schreef Kally het volgende:
[..]
En die is?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht iets van mijn leeftijd ongeveer
HUH WAT?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey koetjequote:
Wat ben je toch een schat.quote:
Nee geen naaktquote:
quote:
Mooie leeftijd, en mooi om zo geschat te wordenquote:
quote:
quote:
Ik had eerlijk waar niet gekekenequote:Op donderdag 28 juli 2011 15:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]Volgende keer haal ik mijn geboortedatum uit m'n profiel
Denk dat er in Amsterdam weinig Jupiler verkocht wordt, stond ergens achteraf in de supermarkt moest zelf vragen of ze het wel verkochtenquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:17 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jupiler is lekker
gisteren werd er heineken getapt, ben blij dat ik na 4 over gestapt ben naar mojitos
Stekker er in doen. KUSJES BILL!quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:22 schreef charmed_angel het volgende:
KUT
Windows failed to start. A recent hardware or software change might be the cause
WTF
OMDAT IKquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
Maar uhm ik zit in TAL in de redroom...
Kan iemand uitleg geven ?
http://www.shailen.sukul.(...)recent-hardware.htmlquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:22 schreef charmed_angel het volgende:
KUT
Windows failed to start. A recent hardware or software change might be the cause
WTF
Mja tot nu toe vooral in het zuiden erg populair, hier staat het al in alle supermarktenquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk dat er in Amsterdam weinig Jupiler verkocht wordt, stond ergens achteraf in de supermarkt moest zelf vragen of ze het wel verkochten
redroom......rodekamerquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
Allemaal hoeren hierquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
Dan vallen de bonkjes en sliertjes niet zo opquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
nee effe serieus, wtf is dat opeens?quote:
wat heb je nu weer gedaan ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:22 schreef charmed_angel het volgende:
KUT
WTF
Backstage werd/wordt vaak Red of Blue room genoemtquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee effe serieus, wtf is dat opeens?
Blauw schermpje, opnieuw opstarten, en ik krijg deze melding
Ow en ik weet niet of ik de legale vesie van VDJ heb op mijn MAC
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
http://www.shailen.sukul.(...)recent-hardware.html
oke, denk dat het ook in het zuiden meer gedronken wordt maar heb het binnen is al hele opluchtingquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mja tot nu toe vooral in het zuiden erg populair, hier staat het al in alle supermarkten
ja dat weet ik, maar nu moet ik dus die cd gaan zoeken.....quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
http://www.shailen.sukul.(...)recent-hardware.html
Ik heb geen fecesboek, want voor mensen met contact.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:24 schreef Kally het volgende:
O wacht het is een fokker denk ik, zeg dat dan erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen adele toch?
Anonimity is a bliss
ik was aan het downloaden en wilde even de muziek voorluisteren voor mijn show zo. en opeens pats boemquote:
kusjekroelquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen fecesboek, want voor mensen met contact.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:25 schreef gewoonfaye het volgende:
Nah een beetje welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen adele toch?
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Maar wel heelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen adele toch?![]()
Ik vind van wel, een beetje danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen adele toch?![]()
Ik geef dubstep de schuld.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik was aan het downloaden en wilde even de muziek voorluisteren voor mijn show zo. en opeens pats boem
LL, ik heb gewoon helemaal over je heen gekekenquote:
nee blijf ik dezelfde melding houdenquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:25 schreef Zeroku het volgende:
Of F8 inhouden als je PC opstart en dan Restore to last known good configuration.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neh.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Tis schandaaaaaaaaaaaaaaaligquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
LL, ik heb gewoon helemaal over je heen gekeken
jij ook hier ?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:26 schreef Zeroku het volgende:
JawelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neh.!!
quote:
quote:
lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen adele toch?Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Zet je bril eens andersom opquote:
sorry, sorry, sorryquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tis schandaaaaaaaaaaaaaaalig
Hoi mophoe is het met je?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:27 schreef Kally het volgende:
Oke ik ga heel stoer strijken, ik denk dat ik over 5 minuten wel terug ben en gewoon de moed heb opgegeven
Die heb je zelfs op je foon als appquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:27 schreef iBenny het volgende:
http://www.scrabulizer.com/
Je kan gewoon cheaten bij Wordfeud
6 dagen feest?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sorry, sorry, sorry![]()
hier goedalweer 6 dagen feest erop zitten.
En hoe is het met jou ?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:26 schreef Zeroku het volgende:
Ik zie het ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neh.Anonimity is a bliss
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:28 schreef Zeroku het volgende:
Ik vind Faye wel op [ afbeelding ] lijken btw.
Geen carnavalquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
6 dagen feest?tis toch geen carnaval
Ja goed aan het aftellen nog anderhalf uur en dan weekend
Tilburg?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Geen carnaval
Maar wel de grootste, gezelligste en vetste kermis van de Benelux
Wie?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:29 schreef ValHallen het volgende:
Ik vind Faye nog het meest op Abigail Breslin lijken.
Woezelquote:
ohja die ellende begint volgende week hierquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Geen carnaval
Maar wel de grootste, gezelligste en vetste kermis van de Benelux
Eh, neequote:Op donderdag 28 juli 2011 15:29 schreef ValHallen het volgende:
Ik vind Faye nog het meest op Abigail Breslin lijken.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, wacht... die lijkt op Stacey Rookhuizen
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, wacht... die lijkt op Stacey Rookhuizen
Klopt als een busquote:
Ellende ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja die ellende begint volgende week hier
de op 1 na grootste kermis ofzo weet ik veel
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]__________________________________________________________________________!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou niet van drukke kermissen en harde herriequote:Op donderdag 28 juli 2011 15:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Klopt als een bus
[..]
Ellende ?
Hier altijd kai gezellig enzo
volgende week eindhoven, die is alweer stuk minder gezellig
dat zeg ikquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:32 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Lijken inderdaad op elkaar.
okquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hou niet van drukke kermissen en harde herrie
Ik word oud
Alles kan, maar ik doe het niet.quote:
Voor je ouderdomsbulten?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:32 schreef Kally het volgende:
OMG ik ben niet goed, ik ging even een laatje opruimen, waarom heb ik 22 bh's?
Jongquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:32 schreef Crazy-M het volgende:
Ik lijk op mezelf
[..]
ok
maar je bent nog zo jong
Ik ben in de warquote:
Sarcasme.quote:
quote:
Ik ga geen reden geven.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:32 schreef Kally het volgende:
OMG ik ben niet goed, ik ging even een laatje opruimen, waarom heb ik 22 bh's?
je scheelt 5 jaar met mij, dus jongquote:
Dood?quote:
Verslaafd aan lingerie, ik heb het nog niet over de rest gehad, dat doe ik ook maar nietquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Verslaafd aan lingerie, ik heb het nog niet over de rest gehad, dat doe ik ook maar niet
quote:
Kan niet, zie sig.quote:
Wat zie je er daar geil uit~!quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:34 schreef gewoonfaye het volgende:
En lijk ik al op iemand?
[ afbeelding ]
Ja, dit ben ik ook, een jaar geleden![]()
Google vind Stacey op deze lijken, ik vind dr eng...quote:
Hihihahahhooo man goeie!!!!quote:
Kawaii.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Google vind Stacey op deze lijken, ik vind dr eng...
http://pic2.52pk.com/files/allimg/2011_03_30/120-110330100648.jpg
Nee, serieus.quote:
Keizersneequote:Op donderdag 28 juli 2011 15:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hihihahahhooo man goeie!!!!
echt heel leuk! ja!
dat zei je moeder zeker ook toen ze jou eruit scheet!
HAHAH; PHENO WAS AL TE DIK!!!!quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Google vind Stacey op deze lijken, ik vind dr eng...
http://pic2.52pk.com/files/allimg/2011_03_30/120-110330100648.jpg
quote:Access Denied
The web resource http://pic2.52pk.com/files/allimg/2011_03_30/120-110330100648.jpg has been deemed by your administrator to be unsafe or unsuitable for you to access. The resource has been blocked. No further action is required.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |