http://www.shailen.sukul.(...)recent-hardware.htmlquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:22 schreef charmed_angel het volgende:
KUT
Windows failed to start. A recent hardware or software change might be the cause
WTF
Mja tot nu toe vooral in het zuiden erg populair, hier staat het al in alle supermarktenquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk dat er in Amsterdam weinig Jupiler verkocht wordt, stond ergens achteraf in de supermarkt moest zelf vragen of ze het wel verkochten
redroom......rodekamerquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
Maar uhm ik zit in TAL in de redroom...
Kan iemand uitleg geven ?
Allemaal hoeren hierquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
Dan vallen de bonkjes en sliertjes niet zo opquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
nee effe serieus, wtf is dat opeens?quote:
wat heb je nu weer gedaan ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:22 schreef charmed_angel het volgende:
KUT
Windows failed to start. A recent hardware or software change might be the cause
WTF
Backstage werd/wordt vaak Red of Blue room genoemtquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:22 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee effe serieus, wtf is dat opeens?
Blauw schermpje, opnieuw opstarten, en ik krijg deze melding
Ow en ik weet niet of ik de legale vesie van VDJ heb op mijn MAC
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
http://www.shailen.sukul.(...)recent-hardware.html
oke, denk dat het ook in het zuiden meer gedronken wordt maar heb het binnen is al hele opluchtingquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mja tot nu toe vooral in het zuiden erg populair, hier staat het al in alle supermarkten
ja dat weet ik, maar nu moet ik dus die cd gaan zoeken.....quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
http://www.shailen.sukul.(...)recent-hardware.html
Ik heb geen fecesboek, want voor mensen met contact.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:24 schreef Kally het volgende:
O wacht het is een fokker denk ik, zeg dat dan erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen adele toch?
Anonimity is a bliss
ik was aan het downloaden en wilde even de muziek voorluisteren voor mijn show zo. en opeens pats boemquote:
kusjekroelquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen fecesboek, want voor mensen met contact.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:25 schreef gewoonfaye het volgende:
Nah een beetje welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen adele toch?
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Maar wel heelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen adele toch?![]()
Ik vind van wel, een beetje danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen adele toch?![]()
Ik geef dubstep de schuld.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik was aan het downloaden en wilde even de muziek voorluisteren voor mijn show zo. en opeens pats boem
LL, ik heb gewoon helemaal over je heen gekekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |