quote:
2 keer rode en een witte al binnen en vast 10 jupiler morgen maar de rest halen sleep me de kolerequote:Op donderdag 28 juli 2011 15:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben heul niks van plan
Ik drink en ga dansen, dat was het wel
Njah, ik zat te denken om mee te nemen maar ja met zo'n fles stappen is ook weer watquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
We halen wel een fles bacardi bij de appie daar om de hoek
mja vanavond waarschijnlijk avondje 7quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hey kermisklant heb je het nog steeds naar je zin
Hij is seksueel gefrustreerd, dus dat kan prima. De hormonen maken hem ouder!quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zie bij je UI je bent 17 dus je kon toch niet mee
18 he anders kom je nergens inquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Wrom niet? Toen ging ik ook volop stappen hoor
Moet kunnen tochquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah, ik zat te denken om mee te nemen maar ja met zo'n fles stappen is ook weer wat
Jupiler ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
2 keer rode en een witte al binnen en vast 10 jupiler morgen maar de rest halen sleep me de kolere
Moet ik de Juup meebrengen? Ik neem nog een fles rose mee ookquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
2 keer rode en een witte al binnen en vast 10 jupiler morgen maar de rest halen sleep me de kolere
Ik kwam al binnen met 14quote:
nee geef eens de linkquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja vanavond waarschijnlijk avondje 7
heb je de poncho foto gezien ?
Wanneer wel? Oh ja, bij die kat. DIe heb ik nog niet door die tent geflikkerd.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is jou charme
Je was niet echt aardig nee
ja he he met zo een verlopen hoofd kom je zelf gratis en voor niks langs de balie van het bejaarde huisquote:
Oh maar iedereen schat mij 21 komt goed.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wanneer wel? Oh ja, bij die kat. DIe heb ik nog niet door die tent geflikkerd.
dan was je er vroeg bijquote:
Inderdaad!quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij is seksueel gefrustreerd, dus dat kan prima. De hormonen maken hem ouder!
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja he he met zo een verlopen hoofd kom je zelf gratis en voor niks langs de balie van het bejaarde huis
Klikquote:
Hell yeahquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan was je er vroeg bij
oh wacht.. je bent vrouw
Ik werd laatst ook 20 geschatquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh maar iedereen schat mij 21 komt goed.
O ja makkelijk (ik zat ff in je foboquote:
quote:
neem jij nou maar die fles mee ik heb de flessen cola al binnen, kan je voordrinken zoals dat tegenwoordig heetquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah, ik zat te denken om mee te nemen maar ja met zo'n fles stappen is ook weer wat
Dankje.quote:
Ik ook godzijdank want bij mij gaat het echt hard nuquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:13 schreef Zokunen het volgende:
Ik wordt altijd jonger geschat, begin dat wel tof te vinden nu
ben ik zo dik?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:13 schreef iBenny het volgende:
Faye heeft iets weg van Adele, of zie ik dat verkeerd?
Nee je gezicht, en wij vinden Adele mooiquote:
Niet echt, even Faye's gezicht voor me halend.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:13 schreef iBenny het volgende:
Faye heeft iets weg van Adele, of zie ik dat verkeerd?
Ik ook. Geen idee.quote:
Dat valt wel mee toch?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook godzijdank want bij mij gaat het echt hard nu
Vleesboom en zo?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook godzijdank want bij mij gaat het echt hard nu
37quote:
Ik heb het ritmegevoel van een wandelende tak met gebroken benen, dus.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zat er in de trein nog om te lachen toen naar huis
op dr facebookfoto(kwam net langs bij suggesties) idd ook niet... (ik wist niet dat dat deze faye wasquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet echt, even Faye's gezicht voor me halend.
Die heeft Ianquote:
Adele dik noemenquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee je gezicht, en wij vinden Adele mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |