Ja maar ik vind de mensen die hier nu posten allemaal lief en ik word er verdrietig vanquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Je hoeft niet saggo te doen, want niemand maakt ergens een probleem van
Er wordt niet gereldquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:02 schreef Toverheks het volgende:
wilde even zeggen, ik voel me zeer welkom hier en wie hier komt Relluh moet eerst langs mij, want al dat gekut overal wordt er gewoon verdrietig van.
dat is ook de bedoelingquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:03 schreef iBenny het volgende:
Ik word altijd een beetje bang van heksje
Waarvan? Ze zijn van harte welkomquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ik vind de mensen die hier nu posten allemaal lief en ik word er verdrietig van
Geen idee... ik denk winkelen of een museumquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
wat moet ze daar doen dan?Ik heb trouwens leuke PM gesprekken met lutte, eindelijk iemand die in hetzelfde bootje zit als ik
Ja.quote:
Waar de helft nog niet instaat?quote:
Je weet dat die verzonnen isquote:
Geen idee waar ze anders leest, maar goed. Ik ben nou eenmaal een botte dikke kale zak. Can't help it.quote:
Toen ik dat hoorde wist ik dat ik echt iets fout deed.quote:
Dat is jou charmequote:Op donderdag 28 juli 2011 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee waar ze anders leest, maar goed. Ik ben nou eenmaal een botte dikke kale zak. Can't help it.
3 helftenquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de helf is waar, de andere helft verzonnen, en nog een helft mist
Pheno doet altijd gemeen, ook tegen mijquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat pheno zo gemeen doet tegen faye
Whehehehehe
ik heb het eindelijk wegquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:04 schreef Kally het volgende:
Ik moet trouwens strijken, maar het is me gvd veel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is jou charme
Je was niet echt aardig nee
Derde helft is toch bier drinken?quote:
| Forum Opties | |