Geen idee waar ze anders leest, maar goed. Ik ben nou eenmaal een botte dikke kale zak. Can't help it.quote:
Toen ik dat hoorde wist ik dat ik echt iets fout deed.quote:
Dat is jou charmequote:Op donderdag 28 juli 2011 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee waar ze anders leest, maar goed. Ik ben nou eenmaal een botte dikke kale zak. Can't help it.
3 helftenquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de helf is waar, de andere helft verzonnen, en nog een helft mist
Pheno doet altijd gemeen, ook tegen mijquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat pheno zo gemeen doet tegen faye
Whehehehehe
ik heb het eindelijk wegquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:04 schreef Kally het volgende:
Ik moet trouwens strijken, maar het is me gvd veel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is jou charme
Je was niet echt aardig nee
Derde helft is toch bier drinken?quote:
Njah ik wil ook alles klaar hebben, morgen Ian halenquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb het eindelijk weg
Alleen wat nu nog hangt moet ik doen. Ik moet voor het weekend klaar zijn
Maar beneden is nu alles schoonMoet alleen de vaatwasser nog doen
Ja de volgende keer dat ik hem zie,, krijgt hij klappiesquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Pheno doet altijd gemeen, ook tegen mij
Hij snapt het.quote:
Ik ga wel druk doen ja sorry alvastquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:06 schreef iBenny het volgende:
Wordt de meet van zaterdag nou nog drukker?
Zaterdag loesoequote:Op donderdag 28 juli 2011 15:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah ik wil ook alles klaar hebben, morgen Ian halen
En zaterdag feesten
Hebben we aanmeldingen ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:06 schreef iBenny het volgende:
Zover ik weet, zijn er altijd maar twee helftenquote:
Niet door mij, ik moet werkenquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:06 schreef iBenny het volgende:
Heksjequote:Op donderdag 28 juli 2011 15:07 schreef Toverheks het volgende:
jullie zijn heel wat van plan zaterdag, maar eerst maar eens een beetje cultuur de tent ingooien, denk dat we maar een mooi concert van j van Z gaan bezoeken
OH OH OHO OOHquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |