quote:
neem jij nou maar die fles mee ik heb de flessen cola al binnen, kan je voordrinken zoals dat tegenwoordig heetquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah, ik zat te denken om mee te nemen maar ja met zo'n fles stappen is ook weer wat
Dankje.quote:
Ik ook godzijdank want bij mij gaat het echt hard nuquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:13 schreef Zokunen het volgende:
Ik wordt altijd jonger geschat, begin dat wel tof te vinden nu
ben ik zo dik?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:13 schreef iBenny het volgende:
Faye heeft iets weg van Adele, of zie ik dat verkeerd?
Nee je gezicht, en wij vinden Adele mooiquote:
Niet echt, even Faye's gezicht voor me halend.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:13 schreef iBenny het volgende:
Faye heeft iets weg van Adele, of zie ik dat verkeerd?
Ik ook. Geen idee.quote:
Dat valt wel mee toch?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook godzijdank want bij mij gaat het echt hard nu
Vleesboom en zo?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook godzijdank want bij mij gaat het echt hard nu
37quote:
Ik heb het ritmegevoel van een wandelende tak met gebroken benen, dus.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zat er in de trein nog om te lachen toen naar huis
op dr facebookfoto(kwam net langs bij suggesties) idd ook niet... (ik wist niet dat dat deze faye wasquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet echt, even Faye's gezicht voor me halend.
Die heeft Ianquote:
Adele dik noemenquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee je gezicht, en wij vinden Adele mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |