Njah ik wil ook alles klaar hebben, morgen Ian halenquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb het eindelijk weg
Alleen wat nu nog hangt moet ik doen. Ik moet voor het weekend klaar zijn
Maar beneden is nu alles schoonMoet alleen de vaatwasser nog doen
Ja de volgende keer dat ik hem zie,, krijgt hij klappiesquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Pheno doet altijd gemeen, ook tegen mij
Hij snapt het.quote:
Ik ga wel druk doen ja sorry alvastquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:06 schreef iBenny het volgende:
Wordt de meet van zaterdag nou nog drukker?
Zaterdag loesoequote:Op donderdag 28 juli 2011 15:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah ik wil ook alles klaar hebben, morgen Ian halen
En zaterdag feesten
Hebben we aanmeldingen ?quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:06 schreef iBenny het volgende:
Zover ik weet, zijn er altijd maar twee helftenquote:
Niet door mij, ik moet werkenquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:06 schreef iBenny het volgende:
Heksjequote:Op donderdag 28 juli 2011 15:07 schreef Toverheks het volgende:
jullie zijn heel wat van plan zaterdag, maar eerst maar eens een beetje cultuur de tent ingooien, denk dat we maar een mooi concert van j van Z gaan bezoeken
OH OH OHO OOHquote:
Ik vind van nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zover ik weet, zijn er altijd maar twee helften [ afbeelding ]
ik zie bij je UI je bent 17 dus je kon toch niet meequote:
Ik ben heul niks van planquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:07 schreef Toverheks het volgende:
jullie zijn heel wat van plan zaterdag, maar eerst maar eens een beetje cultuur de tent ingooien, denk dat we maar een mooi concert van j van Z gaan bezoeken
Ja ik zit daar verdorie sinds maandag op te wachten en hij komt niet.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:08 schreef Zokunen het volgende:
[..]
OH OH OHO OOH
Is er deze week eigenlijk een nieuwe?
daarom ga ik aan de bierquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:07 schreef Kally het volgende:
Ik ga zaterdag maar aan de wijn denk ik, baco is weer zo belachelijk duur in die tenten
We halen wel een fles bacardi bij de appie daar om de hoekquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:07 schreef Kally het volgende:
Ik ga zaterdag maar aan de wijn denk ik, baco is weer zo belachelijk duur in die tenten
Hey kermisklant heb je het nog steeds naar je zinquote:
Wrom niet? Toen ging ik ook volop stappen hoorquote:Op donderdag 28 juli 2011 15:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zie bij je UI je bent 17 dus je kon toch niet mee
Succes met pogingen tot meeten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja de volgende keer dat ik hem zie,, krijgt hij klappies
Ik kan ook niet mee.quote:Op donderdag 28 juli 2011 15:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zie bij je UI je bent 17 dus je kon toch niet mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |