FOK!en is ook wat doenquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik ga maar eens wat doen hier in huis
ja maar als ik weer heel de dag ga fokken, dan blijft mijn huis een rotzooi, en sta ik weer op 1 in de dagcijfersquote:
Ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:23 schreef ValHallen het volgende:
Is het raar als je bang bent voor negers Heloef?
Dat vind je niet erg.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar als ik weer heel de dag ga fokken, dan blijft mijn huis een rotzooi, en sta ik weer op 1 in de dagcijfers
Zitten jullie nu echt 24/7 te fokken of zo, 400± vanaf 8 uur is sick namelijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ow Knetter staat weer flink boven aan
nr aantal posts gebruiker % van tot. (12888)
1 428 Knetterkrankjorum 3.32%
2 255 JJH 1.98%
3 209 Kikopuz 1.62%
4 175 heloef 1.36%
5 172 Bart 1.33%
6 150 charmed_angel 1.16%
Je moet duidelijk eens buitenspelen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:28 schreef ValHallen het volgende:
Ik had vannacht een tamelijk bizarre droom over fok:
De maan was opgeblazen en alleen Juicyhill en Danny wisten wie het hadden gedaan. Ik stond met alle modjes op het voetbalveld op het terras terwijl die twee binnen stonden. Alle mods gingen raden en uiteindelijk wist Lutte te raden wie het had gedaan. Toen werd Danny boos en schoot ons allemaal dood.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:28 schreef ValHallen het volgende:
De maan was opgeblazen en alleen Juicyhill en Danny wisten wie het hadden gedaan. Ik stond met alle modjes op het voetbalveld op het terras terwijl die twee binnen stonden. Alle mods gingen raden en uiteindelijk wist Lutte te raden wie het had gedaan. Toen werd Danny boos en schoot ons allemaal dood.
Dat mens heeft niet geslapen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zitten jullie nu echt 24/7 te fokken of zo, 400± vanaf 8 uur is sick namelijk.
Of minder op FOK! hangenquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je moet duidelijk eens buitenspelen.
Jawel, benny heeft wat uitgerekend, en ik kan gewoon in de buurt van Tong komen als ik zo door gaquote:
Okee en ik maar denken dat ik vreemd was met mijn dromen over gymleraressen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:28 schreef ValHallen het volgende:
Knetter heeft niet geslapen vannachtquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Juicyhilquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:28 schreef ValHallen het volgende:
Heyaquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:28 schreef ValHallen het volgende:
Hallo.quote:
Ieder zijn ding.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat mens heeft niet geslapen.![]()
En ik was achterlijk vroeg wakker.
Dat wijf spoort ook niet. KKJ.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn ding is het absoluut niet.quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat was het eerste wat ik dacht toen ik wakker werd
Die sfeer hangt er goed bij plus lekker weer dus het kan eigenlijk niet beter.quote:
HAHAHAH die dikke gast.quote:
Dat is Juicyhil.quote:
Weer wat geleerd.quote:
Tof! Inderdaad lekker weer ja, was ik wel weer eens aan toe.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Die sfeer hangt er goed bij plus lekker weer dus het kan eigenlijk niet beter.
Dat is Juicyquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:34 schreef heloef het volgende:
Maar even jongens serieus dat is Juicyhill niet?![]()
Ja ik ben ook maar FOK! noob.
Ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:34 schreef heloef het volgende:
Het zegt me niets, ik zie nu wat cijfers en vraag me af of ik meer leven heb dan die user.quote:
Deze zomer was enorm bagger dus dit is wel welkom ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Tof! Inderdaad lekker weer ja, was ik wel weer eens aan toe.
Jawel, de laatste meet zag hij er zo uit.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:34 schreef heloef het volgende:
quote:
quote:
Okee.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jawel, de laatste meet zag hij er zo uit.
Tja, het blijft een fokker he. Emimich 2.0quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:34 schreef heloef het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zegt me niets, ik zie nu wat cijfers en vraag me af of ik meer leven heb dan die user.
Welke zomer.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Deze zomer was enorm bagger dus dit is wel welkom ja.
Jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zegt me niets, ik zie nu wat cijfers en vraag me af of ik meer leven heb dan die user.
Dat is knap. Ik zie net dat ik de top 5 in ga geraken.quote:
Ja zo kan je het ook stellen.quote:
Hoezo? PS. post weer.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is knap. Ik zie net dat ik de top 5 in ga geraken.
Nog 10.000, dat duurt toch nog wel ff?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar jij bent al langer op FOK! toch. Jij hebt geen postgemiddelde van 100+ per dag.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oeps.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar jij bent al langer op FOK! toch. Jij hebt geen postgemiddelde van 100+ per dag.
quote:
quote:
Ah, mooi, dan kan ik gerust zijn.quote:
Mja, die mensen snap ik niet. Dan ben je echt constant bezig, het moet wel leuk blijven.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar jij bent al langer op FOK! toch. Jij hebt geen postgemiddelde van 100+ per dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Geen, ik ken tong langer dan vandaag.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:46 schreef ValHallen het volgende:
Laten we een competitie houden: Wie stoot tong80 van de troon!
Kanshebbers:
- iBenny
- Naatje_1
- Knetterkrankjorum
- Charmed_Angel
- Rocknijntje
- ?
True.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, die mensen snap ik niet. Dan ben je echt constant bezig, het moet wel leuk blijven.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:46 schreef Crazy-M het volgende:
En de poncho foto:Whehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat peer.
Ik ben trots op jequote:
Afgewezen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver.. 2 van die teringjochies niet op komen dagen.. Nu kan ik fijn doorwerken tot 20.00 .. Ik EIS zaterdag vrij!
kwam mee bakken tegelijk uit de luchtquote:
En de poncho foto:wheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
tong wordt ook een jaartje ouder. Iemand had uitgerekend dat als KKJ zo door zou gaan ze begin ergens in 2013 het aantal van tong zou hebbenquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen, ik ken tong langer dan vandaag.
Ik doe eigenlijk heel veel andere dingen tussen het posten door TV kijken, gamen, whatsappen, twitteren, facebooken, hardlopen (ja ik kom zelfs buiten) en de Telegraaf checken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, die mensen snap ik niet. Dan ben je echt constant bezig, het moet wel leuk blijven.
Gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
tong wordt ook een jaartje ouder. Iemand had uitgerekend dat als KKJ zo door zou gaan ze begin ergens in 2013 het aantal van tong zou hebben
Telegraaf.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk heel veel andere dingen tussen het posten door TV kijken, gamen, whatsappen, twitteren, facebooken, hardlopen (ja ik kom zelfs buiten) en de Telegraaf checken.
En toch heb ik er 100+ per dag.
Wat voor werk doe je?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver.. 2 van die teringjochies niet op komen dagen.. Nu kan ik fijn doorwerken tot 20.00 .. Ik EIS zaterdag vrij!
Mja, de jeugd van tegenwoordig. Het moet allemaal maar online sociaal doen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk heel veel andere dingen tussen het posten door TV kijken, gamen, whatsappen, twitteren, facebooken, hardlopen (ja ik kom zelfs buiten) en de Telegraaf checken.
En toch heb ik er 100+ per dag.
Dan is het noodzakelijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kwam mee bakken tegelijk uit de lucht
Ik niet, maar ik heb ook geen sociaal online levenquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:51 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb ook een sociaal leven naast FOK!, hoor.
Prachtig man, het onzin nieuws wat ze daar hebben ongevenaard, headlines over Gerard Joling en zijn aanbrand tattoo.quote:
Ja makkelijker dan afspreken zeker als de dichtsbijzijnde vriend niet eens in dezelfde stad woont.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, de jeugd van tegenwoordig. Het moet allemaal maar online sociaal doen.
Waar heb je dat op gebaseerd? Met zoveel posts.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik heb ook geen sociaal online leven
Sinds 2002? Valt wel mee dus. Ik heb geen 100+ per dagquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Waar heb je dat op gebaseerd? Met zoveel posts.
Dit is niet waaahaaaarquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik heb ook geen sociaal online leven
quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:46 schreef ValHallen het volgende:
Laten we een competitie houden: Wie stoot tong80 van de troon!
Kanshebbers:
- iBenny
- Naatje_1
- Knetterkrankjorum
- Charmed_Angel
- Rocknijntje
- ?
die is nu op vakantie en komt over 6 dagen weer terugquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:55 schreef Zeroku het volgende:
Naatje. Die kerel is opeens ook verdwenen toch?
Maar toch wel 50 per dag.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds 2002? Valt wel mee dus. Ik heb geen 100+ per dag
Wat weet jij daar nu van? Ik krijg sinds ik PR ben tenminste eens mail of pm's. Vaak wel pushpms die gelezen zijn, maar toch! Mail van uitgevers en klaar, nu heb ik ook een interessant hippe 6000+ ongelezen mailbox!quote:
Sinds hij met gewoonfaye geneukt had toch?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:55 schreef Zeroku het volgende:
Naatje. Die kerel is opeens ook verdwenen toch?
Jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sinds hij met gewoonfaye geneukt had toch?
moment ik stuur wel even 5 bootjes wegquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:55 schreef iBenny het volgende:
Ik moet 10 shipments van buren ophalen, maar niemand heeft volle bootjes staan#cityville
Veel achter de schermen. Plus telefoonkosten naar uitgevers, mails naar uitgevers etc, ik heb de tijd niet eens om twintig sc's vol te blaffen met smileysquote:
Hij is op vakantie.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sinds hij met gewoonfaye geneukt had toch?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moment ik stuur wel even 5 bootjes weg
Oh, grutjes.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Veel achter de schermen. Plus telefoonkosten naar uitgevers, mails naar uitgevers etc, ik heb de tijd niet eens om twintig sc's vol te blaffen met smileys
Zit of zatquote:
Er stonden er opeens 2quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
over 5 minuutjes zijn ze weer terug
Daar kan ik op rijmenquote:
Wie is 'we'?quote:
Ik ook.quote:
iets minder dan een uur, omdat goalquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja oegh
Over hoeveel minuten komen jouw bootjes terug?
En de poncho foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That's all folks!
Geen AH dus?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nope.. Werken maar10 mensen hier..
En mijn vrouw in de koffer? Zal ze blij van wordenquote:
Lekker knus, wel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
En mijn vrouw in de koffer? Zal ze blij van worden
Je kan wel mee in de hutkoffer naar Kopenhagen hoor.quote:
Arme vrouw.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
En mijn vrouw in de koffer? Zal ze blij van worden
Daar pas ik vast in.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan wel mee in de hutkoffer naar Kopenhagen hoor.
doe maarquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
iets minder dan een uur, omdat goal
Ik kan wel bootjes wegsturen, niet alles is nog weg namelijk
Daarom.quote:
Zijn er 2 weg... als je die 2 aanklikt, naar een andere buur gaat, nog een keer terugkomt om ze weer aan te klikken, weer naar een buur gaat en dan nog een keer op de boot klikt zou er 5 moeten hebbenquote:
je kan maar 5 kee rklikken op een dagquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zijn er 2 weg... als je die 2 aanklikt, naar een andere buur gaat, nog een keer terugkomt om ze weer aan te klikken, weer naar een buur gaat en dan nog een keer op de boot klikt zou er 5 moeten hebben
Doe even die job accepterenquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zijn er 2 weg... als je die 2 aanklikt, naar een andere buur gaat, nog een keer terugkomt om ze weer aan te klikken, weer naar een buur gaat en dan nog een keer op de boot klikt zou er 5 moeten hebben
Dan is het er wel lekker rustig.quote:
Dagjens!quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:11 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga maar even iets eten en Glee kijken. Kusjes.
Dat zeg ik... 2 bootjes - buren - terug: 2 bootjes - buren - terug: 1 bootjequote:Op donderdag 28 juli 2011 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan maar 5 kee rklikken op een dag
Smakelijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:11 schreef Omdatappel het volgende:
Donequote:
Kijk ze!quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:11 schreef Omdatappel het volgende:
hebben jullie nog ergens hartjes openstaan ?quote:
ik heb nu gekliktquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zeg ik... 2 bootjes - buren - terug: 2 bootjes - buren - terug: 1 bootje
Dan komt er toch een hartje bij mijn foto? Ik heb iig niks :pquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hebben jullie nog ergens hartjes openstaan ?:
Donequote:Op donderdag 28 juli 2011 14:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb nu gekliktStuur jij ze weer weg?
Pics or it didn't happen.quote:
okidokiequote:Op donderdag 28 juli 2011 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
Benny en Crazy willen jullie even die job accepteren
Dan kan ik weer verder met dweilen
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:23 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar, er zijn nu toch helemaal geen talentenjachten, behalve Hollands Got Talent? Waar hebben jullie het dan over? Of gaat het net als bij radio 49 90% van de tijd over andere dingen?
Wellus. Want ik heb geen pics en ben niet lief!quote:
We hebben het over van alles en nog watquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:23 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar, er zijn nu toch helemaal geen talentenjachten, behalve Hollands Got Talent? Waar hebben jullie het dan over? Of gaat het net als bij radio 49 90% van de tijd over andere dingen?
Er zijn zat talentenjachten telkens, maar hier hebben we het over vrijwel allesquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:23 schreef gewoonfaye het volgende:
Hollands Got Talent en zover ik meelees ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:23 schreef gewoonfaye het volgende:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Over sex ofzo, of cityville, of poepen als c_a het op d'r heupen heeft.
done trouwensquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We hebben het over van alles en nog wat
Gewoon hetzelfde als bij R49
Geen auto-refresh? Damn, hoe 2010!quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx
Even refreshen en dan ga ik weer dweilen
Heb je er zo'n zooitje van gemaakt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx
Even refreshen en dan ga ik weer dweilen
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar nu ben ik hier, je moet een nieuwe sc zoeken
Arme VH.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Onz is twee km verder. Dank.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Benny ik zit nu ook in je hotelquote:
Maar ik ben dus helemaal niet zo'n typisch ONZ/KLB figuurquote:
Zie je val je ons er weer mee lastig.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar ik ben dus helemaal niet zo'n typisch ONZ/KLB figuurIk zal jullie sowieso niet lastigvallen met mijn dagelijkse ik-mis-naatje-spam, want sommige van jullie kennen naatje niet..
Gewoon op msn doenquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar ik ben dus helemaal niet zo'n typisch ONZ/KLB figuurIk zal jullie sowieso niet lastigvallen met mijn dagelijkse ik-mis-naatje-spam, want sommige van jullie kennen naatje niet..
Dat zijn wij.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Faye, VH en Heloef zijn niet de spemsletten van radio 49 hoor
Dus niet bang worden
Wie is naatje en waarom boeit het me niet?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
C_A's foboquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:28 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar kennelijk heb ik iets gemist met de droom van VH, wat is dat dan?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie is naatje en waarom boeit het me niet?
Niet dat het hier Radio 49 2.0 wordtquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Faye, VH en Heloef zijn niet de spemsletten van radio 49 hoor
Dus niet bang worden
naatje is haar vriendje, en die ken jij wel, want die heeft ook wel eens in TAL gepostquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nu ook een topic in TAL gevonden waar ik in mee kan posten buiten de SC omquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet dat het hier Radio 49 2.0 wordt
Masterchefquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nu ook een topic in TAL gevonden waar ik in mee kan posten buiten de SC om
Maar mensen weigeren is sowiesoquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet dat het hier Radio 49 2.0 wordt
Volgens mij weiger ik hier niemand, toch?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar mensen weigeren is sowieso
Geloof niet dat dat de bedoeling is toch?
Dan is het net de KSC incrowd enzoKom je ook amper tussen.
En dat is zo niet TAL
Grote TAL deel komt ook uit het WK deelquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dat is zo niet TAL
Nee ik snap je niet, en als ik hier als buitenstaander lees wat jij schrijft, zou ik me niet echt welkom voelenquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij weiger ik hier niemand, toch?
En hopelijk snap je ook wel wat ik bedoel
Past wel bij me, ik ben ook vet.quote:
of ARG7, daar kom je ondertussen ook best lastig bij, zeker als je van 49 komtquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dat is zo niet TAL
Ik ging van XFA -> V&A -> WK -> TALquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Grote TAL deel komt ook uit het WK deel
Wat is ARG7quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
of ARG7, daar kom je ondertussen ook best lastig bij, zeker als je van 49 komt
He ik ook!quote:
Gewoon normaal posten en geen diarree als Radio?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij weiger ik hier niemand, toch?
En hopelijk snap je ook wel wat ik bedoel
Leeft die zooi ook nogquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ja jullie ontvoerde mij van WK naar TALquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ging van XFA -> V&A -> WK -> TAL
Het klinkt als een gevaarlijke programmeertaal met pointers.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat doen ze heus wel, ik ken Faye, Heloef en VH niet anders.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon normaal posten en geen diarree als Radio?
Ik las het of het een 1 of ander machinegeweer was ofzoquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het klinkt als een gevaarlijke programmeertaal met pointers.
Nu geef je me wel een beetje een onwelkom gevoelquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon normaal posten en geen diarree als Radio?
Arg7? Jaquote:
Dat is een AK47.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik las het of het een 1 of ander machinegeweer was ofzo
Er werd hier soms al halve topics vol gepraat over R49, wat ook daar gewoon kan. Niet dat dat veel meer moet worden. Het praten over wat er in andere SCs gebeurt heeft al vaker problemen opgeleverd en daar zit ik iig niet op te wachten.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik snap je niet, en als ik hier als buitenstaander lees wat jij schrijft, zou ik me niet echt welkom voelen
Snap je wat ik bedoel
wat dan?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er werd hier soms al halve topics vol gepraat over R49, wat ook daar gewoon kan. Niet dat dat veel meer moet worden. Het praten over wat er in andere SCs gebeurt heeft al vaker problemen opgeleverd en daar zit ik iig niet op te wachten.
Voor de rest is iedereen gewoon welkom en babbel je van mij part over... eh alles
Ik kwam makkelijk in ARG anders. Heb er ook maar 2 dagen gepost maar iedereen daar wist dat ik van de radio kwam en ze deden normaal. Als je daar normaal post is er niks aan de hand. Geldt ook voor hier.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Kudt voor je. Ik kom hier omdat het te volgen is, en niet zoals in ONZ waar je met een keer pissen al drie topics verder bent. Als jij je daardoor onwelkom voelt: jammer.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nu geef je me wel een beetje een onwelkom gevoel
[..]
Ik vind het ook een beetje onnodig om het hier over de radio te hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik kwam makkelijk in ARG anders. Heb er ook maar 2 dagen gepost maar iedereen daar wist dat ik van de radio kwam en ze deden normaal. Als je daar normaal post is er niks aan de hand. Geldt ook voor hier.
En omdat ik een newbie ben hier durf ik ook niet mijn radioshow te spammen enzo
Ow dat heb ik dan gemistquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er werd hier soms al halve topics vol gepraat over R49, wat ook daar gewoon kan. Niet dat dat veel meer moet worden. Het praten over wat er in andere SCs gebeurt heeft al vaker problemen opgeleverd en daar zit ik iig niet op te wachten.
Voor de rest is iedereen gewoon welkom en babbel je van mij part over... eh alles
Heb ik iets verkeerd gedaan ofzo? Ik ga alweer weg hoor, ik ben kennelijk niet gewenst.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kudt voor je. Ik kom hier omdat het te volgen is, en niet zoals in ONZ waar je met een keer pissen al drie topics verder bent. Als jij je daardoor onwelkom voelt: jammer.
och jee, dramaqueen ben ik al. En vet, maar dat wist je al.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Heb ik iets verkeerd gedaan ofzo? Ik ga alweer weg hoor, ik ben kennelijk niet gewenst.
Nou doe niet zo raarquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kudt voor je. Ik kom hier omdat het te volgen is, en niet zoals in ONZ waar je met een keer pissen al drie topics verder bent. Als jij je daardoor onwelkom voelt: jammer.
Ja daaaaaaagquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Heb ik iets verkeerd gedaan ofzo? Ik ga alweer weg hoor, ik ben kennelijk niet gewenst.
Ik ook, daarom probeer ik het zo min mogelijk te doenquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje onnodig om het hier over de radio te hebben.
Zeg ik dat ze niet welkom is dan? Ik geef alleen aan dat ik geen zin heb in postdiarree, als zij zich daardoor niet welkom voelt , tja, daar kan ik weinig aan doen. Ik beschuldig haar er niet van, ik ken haar niet, en joepi en zulcks.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou doe niet zo raar![]()
Faye is zo niet onzIk ken haar gewoon als een normale user, die normaal post in Radio 49. Als zij niet welkom is, dan ben ik zeker niet meer welkom, want ik praat 1000 keer meer poep dan haar
ja ik probeer het ook gescheiden te houden, maar ik vind sommige reacties nu echt wel te idioot voor wordenquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het ook een beetje onnodig om het hier over de radio te hebben.
Maar je bent gewoon standaard een botte hark?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg ik dat ze niet welkom is dan? Ik geef alleen aan dat ik geen zin heb in postdiarree, als zij zich daardoor niet welkom voelt , tja, daar kan ik weinig aan doen.
Daarom en Faye zorgt niet voor posrdiarree. dus prima.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg ik dat ze niet welkom is dan? Ik geef alleen aan dat ik geen zin heb in postdiarree, als zij zich daardoor niet welkom voelt , tja, daar kan ik weinig aan doen. Ik beschuldig haar er niet van, ik ken haar niet, en joepi en zulcks.
Static en ik hebben nooit ruzie. dat zegt genoeg,quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar je bent gewoon standaard een botte hark?
Zie je PMquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Precies.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom en Faye zorgt niet voor posrdiarree. dus prima.
In before:quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Static en ik hebben nooit ruzie. dat zegt genoeg,
Ik lief? Ha, Saddam bibberde nog voor me.quote:
Ah, de ontgroening.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Da's toch de mod van SHO? Waar iedereen gaat gastmodden als ze beginnend mod zijn? #serieus
Jij bent zo'n grumpy old man. Ballen leksteken en zeiken op de jeugd maar stiekem ben je koetsiekoetsie.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lief? Ha, Saddam bibberde nog voor me.
Daarom... dan is er verder toch niks aan de hand?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom en Faye zorgt niet voor posrdiarree. dus prima.
Koetsiekoetsiequote:Op donderdag 28 juli 2011 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lief? Ha, Saddam bibberde nog voor me.
Ah, iemand van radio aanvallen zorgt ervoor dat ik niet meer genegeerd wordquote:
Volgens mij wordt jij nooit genegeerd toch?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, iemand van radio aanvallen zorgt ervoor dat ik niet meer genegeerd word
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, iemand van radio aanvallen zorgt ervoor dat ik niet meer genegeerd word
Doei dan maar.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kwam even hallo zeggen hoor, ik heb hier volgens mij niet zoveel te zoeken
Ik leg het haar ook uit.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daarom... dan is er verder toch niks aan de hand?
En ik heb dr net ff een PM hierover gestuurd, ik hoop dat ze het snapt
Sorry maar daar had je zelf ook wel eens een handje van.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik snap je niet, en als ik hier als buitenstaander lees wat jij schrijft, zou ik me niet echt welkom voelen
Snap je wat ik bedoel
Lounge, GC SC en dergelijke zijn zo kapotgegaan. KAPOT ZEG IK. BAM ZO'N VUURBAL!quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik leg het haar ook uit.
Dat ze hier argwanend zijn dat opeens half R49 hier langskomt vind ik niet zo raar.
Verdomd vaak. Zelfs mijn hond praat niet meer tegen me. Oh wacht, die is dood.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens mij wordt jij nooit genegeerd toch?
Gaarne.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je wilt dat ik blijf?Mag je best eerlijk zeggen hoor
Daarom moeten we dat hier voorkomen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lounge, GC SC en dergelijke zijn zo kapotgegaan. KAPOT ZEG IK. BAM ZO'N VUURBAL!
Wordt America's Got Talent nog gepresenteerd door Jerry Springer trouwens?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:52 schreef Zokunen het volgende:
Trouwens America got talent is nu nog bezig en so you think you can dance ook
Al loop ik wel enorm achter abij de USA got talent 4 of 5 episodes gezien pas
Och wat heb je het weer zwaarquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verdomd vaak. Zelfs mijn hond praat niet meer tegen me. Oh wacht, die is dood.
Okquote:
Nee, een neger, kan ff niet op zn naam komen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Wordt America's Got Talent nog gepresenteerd door Jerry Springer trouwens?
Iedereen was welkom, alleen sommige mag ik niet nee, vandaar dat ik soms naar andere sc's ga. Maar volgens mij gaat het de laatste tijd tussen zero en mij wel goed toch? Of niet dan?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry maar daar had je zelf ook wel eens een handje van.
quote:
Jerry springerquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Wordt America's Got Talent nog gepresenteerd door Jerry Springer trouwens?
Dat kan al niet. Er zijn geen normale users op fok!quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:52 schreef gewoonfaye het volgende:
Oke, ik blijf wel plakken, voor de lieve mensen en om Pheno een hak te zetten te bewijzen dat ik een normale user ben.
Ah jammer.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:53 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nee, een neger, kan ff niet op zn naam komen.
Neequote:Op donderdag 28 juli 2011 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Iedereen was welkom, alleen sommige mag ik niet nee, vandaar dat ik soms naar andere sc's ga. Maar volgens mij gaat het de laatste tijd tussen zero en mij wel goed toch? Of niet dan?
Daar zit op zich wel wat inquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan al niet. Er zijn geen normale users op fok!
Ben je daarom weggegaan vanuit de KSCquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Iedereen was welkom, alleen sommige mag ik niet nee, vandaar dat ik soms naar andere sc's ga. Maar volgens mij gaat het de laatste tijd tussen zero en mij wel goed toch? Of niet dan?
Prima, met mijn oude baan is het wat minder. Rechtszaak en zo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Och wat heb je het weer zwaarHoe is het met je niet-zo-nieuwe baan ?
[..]
Ok
Gelijk heb je.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan al niet. Er zijn geen normale users op fok!
Heuj, das minder ...quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Prima, met mijn oude baan is het wat minder. Rechtszaak en zo.
Laat maar, ik had het niet over Zeroquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kan nog komen hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Static en ik hebben nooit ruzie. dat zegt genoeg,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |