Wat weet jij daar nu van? Ik krijg sinds ik PR ben tenminste eens mail of pm's. Vaak wel pushpms die gelezen zijn, maar toch! Mail van uitgevers en klaar, nu heb ik ook een interessant hippe 6000+ ongelezen mailbox!quote:
Sinds hij met gewoonfaye geneukt had toch?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:55 schreef Zeroku het volgende:
Naatje. Die kerel is opeens ook verdwenen toch?
Jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sinds hij met gewoonfaye geneukt had toch?
moment ik stuur wel even 5 bootjes wegquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:55 schreef iBenny het volgende:
Ik moet 10 shipments van buren ophalen, maar niemand heeft volle bootjes staan#cityville
Veel achter de schermen. Plus telefoonkosten naar uitgevers, mails naar uitgevers etc, ik heb de tijd niet eens om twintig sc's vol te blaffen met smileysquote:
Hij is op vakantie.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sinds hij met gewoonfaye geneukt had toch?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moment ik stuur wel even 5 bootjes weg
Oh, grutjes.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Veel achter de schermen. Plus telefoonkosten naar uitgevers, mails naar uitgevers etc, ik heb de tijd niet eens om twintig sc's vol te blaffen met smileys
Zit of zatquote:
Er stonden er opeens 2quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
over 5 minuutjes zijn ze weer terug
Daar kan ik op rijmenquote:
Wie is 'we'?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |