quote:
quote:
Okee.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jawel, de laatste meet zag hij er zo uit.
Tja, het blijft een fokker he. Emimich 2.0quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:34 schreef heloef het volgende:
Maar even jongens serieus dat is Juicyhill niet?![]()
Ja ik ben ook maar FOK! noob.
Ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zegt me niets, ik zie nu wat cijfers en vraag me af of ik meer leven heb dan die user.
Welke zomer.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Deze zomer was enorm bagger dus dit is wel welkom ja.
Jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zegt me niets, ik zie nu wat cijfers en vraag me af of ik meer leven heb dan die user.
Dat is knap. Ik zie net dat ik de top 5 in ga geraken.quote:
Ja zo kan je het ook stellen.quote:
Hoezo? PS. post weer.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is knap. Ik zie net dat ik de top 5 in ga geraken.
Nog 10.000, dat duurt toch nog wel ff?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar jij bent al langer op FOK! toch. Jij hebt geen postgemiddelde van 100+ per dag.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oeps.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar jij bent al langer op FOK! toch. Jij hebt geen postgemiddelde van 100+ per dag.
quote:
quote:
Ah, mooi, dan kan ik gerust zijn.quote:
Mja, die mensen snap ik niet. Dan ben je echt constant bezig, het moet wel leuk blijven.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Maar jij bent al langer op FOK! toch. Jij hebt geen postgemiddelde van 100+ per dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Geen, ik ken tong langer dan vandaag.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:46 schreef ValHallen het volgende:
Laten we een competitie houden: Wie stoot tong80 van de troon!
Kanshebbers:
- iBenny
- Naatje_1
- Knetterkrankjorum
- Charmed_Angel
- Rocknijntje
- ?
True.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, die mensen snap ik niet. Dan ben je echt constant bezig, het moet wel leuk blijven.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:46 schreef Crazy-M het volgende:
En de poncho foto:Whehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat peer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |