FOK!en is ook wat doenquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik ga maar eens wat doen hier in huis
ja maar als ik weer heel de dag ga fokken, dan blijft mijn huis een rotzooi, en sta ik weer op 1 in de dagcijfersquote:
Ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:23 schreef ValHallen het volgende:
Is het raar als je bang bent voor negers Heloef?
Dat vind je niet erg.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar als ik weer heel de dag ga fokken, dan blijft mijn huis een rotzooi, en sta ik weer op 1 in de dagcijfers
Zitten jullie nu echt 24/7 te fokken of zo, 400± vanaf 8 uur is sick namelijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ow Knetter staat weer flink boven aan
nr aantal posts gebruiker % van tot. (12888)
1 428 Knetterkrankjorum 3.32%
2 255 JJH 1.98%
3 209 Kikopuz 1.62%
4 175 heloef 1.36%
5 172 Bart 1.33%
6 150 charmed_angel 1.16%
Je moet duidelijk eens buitenspelen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:28 schreef ValHallen het volgende:
Ik had vannacht een tamelijk bizarre droom over fok:
De maan was opgeblazen en alleen Juicyhill en Danny wisten wie het hadden gedaan. Ik stond met alle modjes op het voetbalveld op het terras terwijl die twee binnen stonden. Alle mods gingen raden en uiteindelijk wist Lutte te raden wie het had gedaan. Toen werd Danny boos en schoot ons allemaal dood.
quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:28 schreef ValHallen het volgende:
De maan was opgeblazen en alleen Juicyhill en Danny wisten wie het hadden gedaan. Ik stond met alle modjes op het voetbalveld op het terras terwijl die twee binnen stonden. Alle mods gingen raden en uiteindelijk wist Lutte te raden wie het had gedaan. Toen werd Danny boos en schoot ons allemaal dood.
Dat mens heeft niet geslapen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zitten jullie nu echt 24/7 te fokken of zo, 400± vanaf 8 uur is sick namelijk.
Of minder op FOK! hangenquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je moet duidelijk eens buitenspelen.
Jawel, benny heeft wat uitgerekend, en ik kan gewoon in de buurt van Tong komen als ik zo door gaquote:
Okee en ik maar denken dat ik vreemd was met mijn dromen over gymleraressen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:28 schreef ValHallen het volgende:
Knetter heeft niet geslapen vannachtquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zitten jullie nu echt 24/7 te fokken of zo, 400± vanaf 8 uur is sick namelijk.
Juicyhilquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:28 schreef ValHallen het volgende:
Heyaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |