Dat zijn wij.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Faye, VH en Heloef zijn niet de spemsletten van radio 49 hoor
Dus niet bang worden
Wie is naatje en waarom boeit het me niet?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar ik ben dus helemaal niet zo'n typisch ONZ/KLB figuurIk zal jullie sowieso niet lastigvallen met mijn dagelijkse ik-mis-naatje-spam, want sommige van jullie kennen naatje niet..
C_A's foboquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:28 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar kennelijk heb ik iets gemist met de droom van VH, wat is dat dan?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie is naatje en waarom boeit het me niet?
Niet dat het hier Radio 49 2.0 wordtquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Faye, VH en Heloef zijn niet de spemsletten van radio 49 hoor
Dus niet bang worden
naatje is haar vriendje, en die ken jij wel, want die heeft ook wel eens in TAL gepostquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nu ook een topic in TAL gevonden waar ik in mee kan posten buiten de SC omquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet dat het hier Radio 49 2.0 wordt
Masterchefquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nu ook een topic in TAL gevonden waar ik in mee kan posten buiten de SC om
Maar mensen weigeren is sowiesoquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet dat het hier Radio 49 2.0 wordt
Volgens mij weiger ik hier niemand, toch?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar mensen weigeren is sowieso
Geloof niet dat dat de bedoeling is toch?
Dan is het net de KSC incrowd enzoKom je ook amper tussen.
En dat is zo niet TAL
Grote TAL deel komt ook uit het WK deelquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dat is zo niet TAL
Nee ik snap je niet, en als ik hier als buitenstaander lees wat jij schrijft, zou ik me niet echt welkom voelenquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij weiger ik hier niemand, toch?
En hopelijk snap je ook wel wat ik bedoel
Past wel bij me, ik ben ook vet.quote:
of ARG7, daar kom je ondertussen ook best lastig bij, zeker als je van 49 komtquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dat is zo niet TAL
Ik ging van XFA -> V&A -> WK -> TALquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Grote TAL deel komt ook uit het WK deel
Wat is ARG7quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
of ARG7, daar kom je ondertussen ook best lastig bij, zeker als je van 49 komt
He ik ook!quote:
Gewoon normaal posten en geen diarree als Radio?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij weiger ik hier niemand, toch?
En hopelijk snap je ook wel wat ik bedoel
Leeft die zooi ook nogquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
of ARG7, daar kom je ondertussen ook best lastig bij, zeker als je van 49 komt
ja jullie ontvoerde mij van WK naar TALquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ging van XFA -> V&A -> WK -> TAL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |