Dat zeg ik... 2 bootjes - buren - terug: 2 bootjes - buren - terug: 1 bootjequote:Op donderdag 28 juli 2011 14:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan maar 5 kee rklikken op een dag
Smakelijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:11 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga maar even iets eten en Glee kijken. Kusjes.
Donequote:
Kijk ze!quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:11 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga maar even iets eten en Glee kijken. Kusjes.
hebben jullie nog ergens hartjes openstaan ?quote:
ik heb nu gekliktquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zeg ik... 2 bootjes - buren - terug: 2 bootjes - buren - terug: 1 bootje
Dan komt er toch een hartje bij mijn foto? Ik heb iig niks :pquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hebben jullie nog ergens hartjes openstaan ?:
Donequote:Op donderdag 28 juli 2011 14:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb nu gekliktStuur jij ze weer weg?
Pics or it didn't happen.quote:
okidokiequote:Op donderdag 28 juli 2011 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
Benny en Crazy willen jullie even die job accepteren
Dan kan ik weer verder met dweilen
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:23 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar, er zijn nu toch helemaal geen talentenjachten, behalve Hollands Got Talent? Waar hebben jullie het dan over? Of gaat het net als bij radio 49 90% van de tijd over andere dingen?
Wellus. Want ik heb geen pics en ben niet lief!quote:
We hebben het over van alles en nog watquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:23 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar, er zijn nu toch helemaal geen talentenjachten, behalve Hollands Got Talent? Waar hebben jullie het dan over? Of gaat het net als bij radio 49 90% van de tijd over andere dingen?
Er zijn zat talentenjachten telkens, maar hier hebben we het over vrijwel allesquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:23 schreef gewoonfaye het volgende:
Hollands Got Talent en zover ik meelees ja.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:23 schreef gewoonfaye het volgende:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Over sex ofzo, of cityville, of poepen als c_a het op d'r heupen heeft.
done trouwensquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We hebben het over van alles en nog wat
Gewoon hetzelfde als bij R49
Geen auto-refresh? Damn, hoe 2010!quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx
Even refreshen en dan ga ik weer dweilen
Heb je er zo'n zooitje van gemaakt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx
Even refreshen en dan ga ik weer dweilen
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar nu ben ik hier, je moet een nieuwe sc zoeken
Arme VH.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Onz is twee km verder. Dank.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Benny ik zit nu ook in je hotelquote:
Maar ik ben dus helemaal niet zo'n typisch ONZ/KLB figuurquote:
Zie je val je ons er weer mee lastig.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar ik ben dus helemaal niet zo'n typisch ONZ/KLB figuurIk zal jullie sowieso niet lastigvallen met mijn dagelijkse ik-mis-naatje-spam, want sommige van jullie kennen naatje niet..
Gewoon op msn doenquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar ik ben dus helemaal niet zo'n typisch ONZ/KLB figuurIk zal jullie sowieso niet lastigvallen met mijn dagelijkse ik-mis-naatje-spam, want sommige van jullie kennen naatje niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |