Ik ben trots op jequote:
Afgewezen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver.. 2 van die teringjochies niet op komen dagen.. Nu kan ik fijn doorwerken tot 20.00 .. Ik EIS zaterdag vrij!
kwam mee bakken tegelijk uit de luchtquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:46 schreef Crazy-M het volgende:
En de poncho foto:wheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
tong wordt ook een jaartje ouder. Iemand had uitgerekend dat als KKJ zo door zou gaan ze begin ergens in 2013 het aantal van tong zou hebbenquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen, ik ken tong langer dan vandaag.
Ik doe eigenlijk heel veel andere dingen tussen het posten door TV kijken, gamen, whatsappen, twitteren, facebooken, hardlopen (ja ik kom zelfs buiten) en de Telegraaf checken.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, die mensen snap ik niet. Dan ben je echt constant bezig, het moet wel leuk blijven.
Gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
tong wordt ook een jaartje ouder. Iemand had uitgerekend dat als KKJ zo door zou gaan ze begin ergens in 2013 het aantal van tong zou hebben
Telegraaf.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk heel veel andere dingen tussen het posten door TV kijken, gamen, whatsappen, twitteren, facebooken, hardlopen (ja ik kom zelfs buiten) en de Telegraaf checken.
En toch heb ik er 100+ per dag.
Wat voor werk doe je?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Godver.. 2 van die teringjochies niet op komen dagen.. Nu kan ik fijn doorwerken tot 20.00 .. Ik EIS zaterdag vrij!
Mja, de jeugd van tegenwoordig. Het moet allemaal maar online sociaal doen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk heel veel andere dingen tussen het posten door TV kijken, gamen, whatsappen, twitteren, facebooken, hardlopen (ja ik kom zelfs buiten) en de Telegraaf checken.
En toch heb ik er 100+ per dag.
Dan is het noodzakelijk.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kwam mee bakken tegelijk uit de lucht
Ik niet, maar ik heb ook geen sociaal online levenquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:51 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb ook een sociaal leven naast FOK!, hoor.
Prachtig man, het onzin nieuws wat ze daar hebben ongevenaard, headlines over Gerard Joling en zijn aanbrand tattoo.quote:
Ja makkelijker dan afspreken zeker als de dichtsbijzijnde vriend niet eens in dezelfde stad woont.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, de jeugd van tegenwoordig. Het moet allemaal maar online sociaal doen.
Waar heb je dat op gebaseerd? Met zoveel posts.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik heb ook geen sociaal online leven
Sinds 2002? Valt wel mee dus. Ik heb geen 100+ per dagquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Waar heb je dat op gebaseerd? Met zoveel posts.
Dit is niet waaahaaaarquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik heb ook geen sociaal online leven
quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:46 schreef ValHallen het volgende:
Laten we een competitie houden: Wie stoot tong80 van de troon!
Kanshebbers:
- iBenny
- Naatje_1
- Knetterkrankjorum
- Charmed_Angel
- Rocknijntje
- ?
die is nu op vakantie en komt over 6 dagen weer terugquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:55 schreef Zeroku het volgende:
Naatje. Die kerel is opeens ook verdwenen toch?
Maar toch wel 50 per dag.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds 2002? Valt wel mee dus. Ik heb geen 100+ per dag
Wat weet jij daar nu van? Ik krijg sinds ik PR ben tenminste eens mail of pm's. Vaak wel pushpms die gelezen zijn, maar toch! Mail van uitgevers en klaar, nu heb ik ook een interessant hippe 6000+ ongelezen mailbox!quote:
Sinds hij met gewoonfaye geneukt had toch?quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:55 schreef Zeroku het volgende:
Naatje. Die kerel is opeens ook verdwenen toch?
Jaquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sinds hij met gewoonfaye geneukt had toch?
moment ik stuur wel even 5 bootjes wegquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:55 schreef iBenny het volgende:
Ik moet 10 shipments van buren ophalen, maar niemand heeft volle bootjes staan#cityville
Veel achter de schermen. Plus telefoonkosten naar uitgevers, mails naar uitgevers etc, ik heb de tijd niet eens om twintig sc's vol te blaffen met smileysquote:
Hij is op vakantie.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:56 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sinds hij met gewoonfaye geneukt had toch?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moment ik stuur wel even 5 bootjes weg
Oh, grutjes.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Veel achter de schermen. Plus telefoonkosten naar uitgevers, mails naar uitgevers etc, ik heb de tijd niet eens om twintig sc's vol te blaffen met smileys
Zit of zatquote:
Er stonden er opeens 2quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
over 5 minuutjes zijn ze weer terug
Daar kan ik op rijmenquote:
Wie is 'we'?quote:
Ik ook.quote:
iets minder dan een uur, omdat goalquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja oegh
Over hoeveel minuten komen jouw bootjes terug?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:46 schreef Crazy-M het volgende:
En de poncho foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That's all folks!
Geen AH dus?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nope.. Werken maar10 mensen hier..
En mijn vrouw in de koffer? Zal ze blij van wordenquote:
Lekker knus, wel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
En mijn vrouw in de koffer? Zal ze blij van worden
Je kan wel mee in de hutkoffer naar Kopenhagen hoor.quote:
Arme vrouw.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
En mijn vrouw in de koffer? Zal ze blij van worden
Daar pas ik vast in.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan wel mee in de hutkoffer naar Kopenhagen hoor.
doe maarquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
iets minder dan een uur, omdat goal
Ik kan wel bootjes wegsturen, niet alles is nog weg namelijk
Daarom.quote:
Zijn er 2 weg... als je die 2 aanklikt, naar een andere buur gaat, nog een keer terugkomt om ze weer aan te klikken, weer naar een buur gaat en dan nog een keer op de boot klikt zou er 5 moeten hebbenquote:
je kan maar 5 kee rklikken op een dagquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zijn er 2 weg... als je die 2 aanklikt, naar een andere buur gaat, nog een keer terugkomt om ze weer aan te klikken, weer naar een buur gaat en dan nog een keer op de boot klikt zou er 5 moeten hebben
Doe even die job accepterenquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zijn er 2 weg... als je die 2 aanklikt, naar een andere buur gaat, nog een keer terugkomt om ze weer aan te klikken, weer naar een buur gaat en dan nog een keer op de boot klikt zou er 5 moeten hebben
Dan is het er wel lekker rustig.quote:
Dagjens!quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:11 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga maar even iets eten en Glee kijken. Kusjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |