Ik ook.quote:
iets minder dan een uur, omdat goalquote:Op donderdag 28 juli 2011 13:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja oegh
Over hoeveel minuten komen jouw bootjes terug?
quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:46 schreef Crazy-M het volgende:
En de poncho foto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That's all folks!
Geen AH dus?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nope.. Werken maar10 mensen hier..
En mijn vrouw in de koffer? Zal ze blij van wordenquote:
Lekker knus, wel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
En mijn vrouw in de koffer? Zal ze blij van worden
Je kan wel mee in de hutkoffer naar Kopenhagen hoor.quote:
Arme vrouw.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
En mijn vrouw in de koffer? Zal ze blij van worden
Daar pas ik vast in.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Je kan wel mee in de hutkoffer naar Kopenhagen hoor.
doe maarquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
iets minder dan een uur, omdat goal
Ik kan wel bootjes wegsturen, niet alles is nog weg namelijk
Daarom.quote:
Zijn er 2 weg... als je die 2 aanklikt, naar een andere buur gaat, nog een keer terugkomt om ze weer aan te klikken, weer naar een buur gaat en dan nog een keer op de boot klikt zou er 5 moeten hebbenquote:
je kan maar 5 kee rklikken op een dagquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zijn er 2 weg... als je die 2 aanklikt, naar een andere buur gaat, nog een keer terugkomt om ze weer aan te klikken, weer naar een buur gaat en dan nog een keer op de boot klikt zou er 5 moeten hebben
Doe even die job accepterenquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zijn er 2 weg... als je die 2 aanklikt, naar een andere buur gaat, nog een keer terugkomt om ze weer aan te klikken, weer naar een buur gaat en dan nog een keer op de boot klikt zou er 5 moeten hebben
Dan is het er wel lekker rustig.quote:
Dagjens!quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:11 schreef Omdatappel het volgende:
Ik ga maar even iets eten en Glee kijken. Kusjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |