ik bedoelde op de tekening van Dannyquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:31 schreef Tegan het volgende:
Ja ik had ruzie met de bank, dus een onderdeel helemaal uitgerekt voor mijn idee.
dat is een reservedeel. Die kunnen we desgewenst wel of niet aan de bank koppelen, of aan de stoel. Of opslaan in een van de andere kamers, de berging, gebruiken als stoel in de slaapkamer of wat dan ook. Zo kunnen we ook de bank aanpassen/veranderen als we de boel verslepen (en dat gebeurt een keer of vier per jaar doorgaansquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:34 schreef loecje het volgende:
[..]
ik bedoelde op de tekening van Danny
toen ik de stoel weg ging slepen kwam er een extra stuk bank tevoorschijn.
Op deze manier loop je de tv omver als je een beetje aan t spelen bent. Plus naar de achterkant van een flatscreen kijken met draden en alles?quote:
Ik heb dat zelf ook deels en vind het niet zo lelijk. Alle draden kun je wegwerken het tvmeubel in. Maar goed, het is maar een idee natuurlijkquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Op deze manier loop je de tv omver als je een beetje aan t spelen bent. Plus naar de achterkant van een flatscreen kijken met draden en alles?
Hmm, ik zou zelf niet snel de lichtinval blokkeren met een tv. De huidige bewoners hebben hun bank overigens ook zo staan en die hebben hun tv op het muurtje waar je de piano hebt neergezet. Ook hun kasten staan op dezelfde plek en ze hebben de eettafel op dezelfde plek, alleen hebben hun er een van bijna 4 meter lang (wat ongelofelijk gaaf is trouwensquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb dat zelf ook deels en vind het niet zo lelijk. Alle draden kun je wegwerken het tvmeubel in. Maar goed, het is maar een idee natuurlijk.
Tv kan ook nog bij de verwarming en dan de bank ertegenover.
[ afbeelding ]
Het is logistiek gewoon handiger niet met al je pannen en borden door t huis te hoeven slepen. Bovendien eten mensen wel eens niet allemaal tegelijk dus dan is een tafel bij de keuken ook handig.quote:Op woensdag 27 juli 2011 13:56 schreef loecje het volgende:
ik vind de opstelling met de eettafel rechts boven nog steeds het mooiste.
is wat verder lopen misschien maar kom nou die paar stappen?
Daar is de bar voor natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is logistiek gewoon handiger niet met al je pannen en borden door t huis te hoeven slepen. Bovendien eten mensen wel eens niet allemaal tegelijk dus dan is een tafel bij de keuken ook handig.
Onzin. De tafel dek je vooraf en drie stappen meer moeten zetten is echt geen wereldramp hoorquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:02 schreef Stefan het volgende:
Het is logistiek gewoon handiger niet met al je pannen en borden door t huis te hoeven slepen.
Wij eten altijd tegelijk.quote:Bovendien eten mensen wel eens niet allemaal tegelijk dus dan is een tafel bij de keuken ook handig.
dat dusquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:10 schreef loecje het volgende:
pannen door het huis? het is 1 ruimte.
hoeveel mensen hebben een open keuken met de eettafel direct ernaast?
ik ken meer huizen met een gesloten keuken. dan moet je een deur door, soms nog een halletje en dan pas bij de eettafel.
die afstand heb ik nooit als storend ervaren (hooguit de deur)
Niks moet, maar iedereen heeft zn eigen mening en ik zou de eettafel lekker bij de keuken zetten. Ik ben geen kampeerder ook, dat gesjouwquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:12 schreef Danny het volgende:
Ontzettende misvatting dat een eettafel perse direct aan je keuken moet grenzen.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:38 schreef Stefan het volgende:
Je kunt ook nog kiezen voor een ronde tafel natuurlijk.
Aangezien je nooit aan tafel eet; hoe ver staat jouw bank bij de keuken vandaan?quote:Op woensdag 27 juli 2011 14:24 schreef Stefan het volgende:
Niks moet, maar iedereen heeft zn eigen mening en ik zou de eettafel lekker bij de keuken zetten.
Elk raam in het huis is voorzien van plissé-gordijnen. Aan de achterzijde komt daar nog in-between en overgordijnen bij. Genoeg mogelijkheden om de zon uit je ogen te houden dusquote:Op woensdag 27 juli 2011 15:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
Als het licht scherp is buiten, zit je wel heel erg tegen het licht in de kijken, wanneer je voor de tv hangt. Dat kan nog een puntje zijn bij deze opstelling.
2,5 meter.De eettafel is onze werktafel zeg maarquote:Op woensdag 27 juli 2011 14:59 schreef Danny het volgende:
[..]
Aangezien je nooit aan tafel eet; hoe ver staat jouw bank bij de keuken vandaan?
Dus keuken -> bank -> eettafel?quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
2,5 meter.De eettafel is onze werktafel zeg maar
oei. aangezien je op de bank eet is het misschien beter die dichter bij de keuken te zetten zodat je minder ver hoeft te lopen?quote:
Ok, dan inderdaad maar door het hele huis heen met je eten. Wij hebben ook last van de tocht zo nu en dan, dus kan bij ons de tafel ook gewoon verder van de keuken af. Is die discussie ook meteen opgelostquote:Op woensdag 27 juli 2011 16:40 schreef Stefan het volgende:
Ja, heb dat overwogen maar als de bank in de keuken staat hebben we last van de tocht.
Dit is toch wel de droom van iedere Fokker, ongestoord jouw huiskamer kunnen verbouwen zonder daar een ban voor te krijgen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:46 schreef Danny het volgende:
Nu ook zelf bouwen binnen het topic
[ code verwijderd ]
Heb je een adresje welke hier leuke prijsjes voor heeft? Of gaat dit viavia fok-inkoopprijzen?quote:Op maandag 25 juli 2011 20:43 schreef Danny het volgende:
Mijn huis is dus gewoon volledig voorzien van CAT6, en m'n nieuws huis gaat ook gewoon in alle kamers CAT6 aansluitingen krijgen. Ik snap DS4 dus volledig en zeker in een huis als deze is het nogal onzinnig om op UTP te beknibbelen. Die paar tientjes die je minder kwijt bent verdien je terug aan pure snelheid.
Ik check.fok.nl gewoon ff voor de goedkoopstequote:Op donderdag 28 juli 2011 09:24 schreef Hydrogeny het volgende:
Even uit een ander topic gequote:
[..]
Heb je een adresje welke hier leuke prijsjes voor heeft? Of gaat dit viavia fok-inkoopprijzen?
Als ik zo deze plattegrond bekijk, zou ik de eettafel bij de muur zetten en de piano zo schuin in het midden, is wel een blikvanger in de kamer lijkt me.quote:Op woensdag 27 juli 2011 15:07 schreef Danny het volgende:
Voortbordurend op eerder ontwerp; grotere bank, grotere eettafel.
[ afbeelding ]
je plaatje doet 't nietquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:53 schreef bl0emetjE het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook eens wat aangerommeld:
De eettafel bij de keuken lijkt me relaxed, dan een tv-hoek en in het achterste stuk een leesstoel, kinderspeelruimte en de piano.
Dat is veel te stoer en relax voor een jongen van die leeftijd, +1 voor de oudersquote:Op vrijdag 22 juli 2011 10:56 schreef knorretje het volgende:
[..]
hier kun je de rotsenwand beter zien
[ afbeelding ]
wel leuk dat je erover begint, wij zaten van de week te kijken of het mogelijk was in zijn nieuwe kamer een klimmuur te maken. De rotsenwand in zijn huidige kamer is niet dragend (ik heb die rotsen gemaakt door piepschuim te branden en te bewerken met spuitbussen)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alleen dat ding voor de kachel (naast de guppenbak) is van kippengaas en papiermache zodat hij die ook als speeleiland voor zijn dino's kan gebruiken)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die meisjeskamer is echt geweldig!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 09:12 schreef knorretje het volgende:
[..]
de kinderkamers zullen overigens weer ongeveer hetzelfde worden, (alleen lijken en voelen ze dan minder vol) en jaydens rotsenwand zal nu van sloophout worden (dat iets steviger en tegen meer speelplezier bestand)
huidige kamers:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doen ze echt zo moelijk als je ene huis verkoopt en vervolgens aanklopt en je een andere huis bij hun wil kopen ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:35 schreef Danny het volgende:
[..]
Mwoa, je moet wel vijf jaar omzet overleggen en onderbouwen waarom je denkt dat die inkomsten niet opeens gaan dalen enzo, maar uiteindelijk werd 't goedgekeurd. Ook al omdat we altijd trouw onze huidige hypotheek hebben betaald natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |