Maar je bent gewoon standaard een botte hark?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg ik dat ze niet welkom is dan? Ik geef alleen aan dat ik geen zin heb in postdiarree, als zij zich daardoor niet welkom voelt , tja, daar kan ik weinig aan doen.
Daarom en Faye zorgt niet voor posrdiarree. dus prima.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeg ik dat ze niet welkom is dan? Ik geef alleen aan dat ik geen zin heb in postdiarree, als zij zich daardoor niet welkom voelt , tja, daar kan ik weinig aan doen. Ik beschuldig haar er niet van, ik ken haar niet, en joepi en zulcks.
Static en ik hebben nooit ruzie. dat zegt genoeg,quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:42 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar je bent gewoon standaard een botte hark?
Zie je PMquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Heb ik iets verkeerd gedaan ofzo? Ik ga alweer weg hoor, ik ben kennelijk niet gewenst.
Precies.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom en Faye zorgt niet voor posrdiarree. dus prima.
In before:quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Static en ik hebben nooit ruzie. dat zegt genoeg,
Ik lief? Ha, Saddam bibberde nog voor me.quote:
Ah, de ontgroening.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Da's toch de mod van SHO? Waar iedereen gaat gastmodden als ze beginnend mod zijn? #serieus
Jij bent zo'n grumpy old man. Ballen leksteken en zeiken op de jeugd maar stiekem ben je koetsiekoetsie.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lief? Ha, Saddam bibberde nog voor me.
Daarom... dan is er verder toch niks aan de hand?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom en Faye zorgt niet voor posrdiarree. dus prima.
Koetsiekoetsiequote:Op donderdag 28 juli 2011 14:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik lief? Ha, Saddam bibberde nog voor me.
Ah, iemand van radio aanvallen zorgt ervoor dat ik niet meer genegeerd wordquote:
Volgens mij wordt jij nooit genegeerd toch?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, iemand van radio aanvallen zorgt ervoor dat ik niet meer genegeerd word
quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, iemand van radio aanvallen zorgt ervoor dat ik niet meer genegeerd word
Doei dan maar.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik kwam even hallo zeggen hoor, ik heb hier volgens mij niet zoveel te zoeken
Ik leg het haar ook uit.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daarom... dan is er verder toch niks aan de hand?
En ik heb dr net ff een PM hierover gestuurd, ik hoop dat ze het snapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |