Sorry maar daar had je zelf ook wel eens een handje van.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ik snap je niet, en als ik hier als buitenstaander lees wat jij schrijft, zou ik me niet echt welkom voelen
Snap je wat ik bedoel
Lounge, GC SC en dergelijke zijn zo kapotgegaan. KAPOT ZEG IK. BAM ZO'N VUURBAL!quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik leg het haar ook uit.
Dat ze hier argwanend zijn dat opeens half R49 hier langskomt vind ik niet zo raar.
Verdomd vaak. Zelfs mijn hond praat niet meer tegen me. Oh wacht, die is dood.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens mij wordt jij nooit genegeerd toch?
Gaarne.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je wilt dat ik blijf?Mag je best eerlijk zeggen hoor
Daarom moeten we dat hier voorkomen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lounge, GC SC en dergelijke zijn zo kapotgegaan. KAPOT ZEG IK. BAM ZO'N VUURBAL!
Wordt America's Got Talent nog gepresenteerd door Jerry Springer trouwens?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:52 schreef Zokunen het volgende:
Trouwens America got talent is nu nog bezig en so you think you can dance ook
Al loop ik wel enorm achter abij de USA got talent 4 of 5 episodes gezien pas
Och wat heb je het weer zwaarquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verdomd vaak. Zelfs mijn hond praat niet meer tegen me. Oh wacht, die is dood.
Okquote:
Nee, een neger, kan ff niet op zn naam komen.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Wordt America's Got Talent nog gepresenteerd door Jerry Springer trouwens?
Iedereen was welkom, alleen sommige mag ik niet nee, vandaar dat ik soms naar andere sc's ga. Maar volgens mij gaat het de laatste tijd tussen zero en mij wel goed toch? Of niet dan?quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Sorry maar daar had je zelf ook wel eens een handje van.
quote:
Jerry springerquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Wordt America's Got Talent nog gepresenteerd door Jerry Springer trouwens?
Dat kan al niet. Er zijn geen normale users op fok!quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:52 schreef gewoonfaye het volgende:
Oke, ik blijf wel plakken, voor de lieve mensen en om Pheno een hak te zetten te bewijzen dat ik een normale user ben.
Ah jammer.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:53 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Nee, een neger, kan ff niet op zn naam komen.
Neequote:Op donderdag 28 juli 2011 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Iedereen was welkom, alleen sommige mag ik niet nee, vandaar dat ik soms naar andere sc's ga. Maar volgens mij gaat het de laatste tijd tussen zero en mij wel goed toch? Of niet dan?
Daar zit op zich wel wat inquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan al niet. Er zijn geen normale users op fok!
Ben je daarom weggegaan vanuit de KSCquote:Op donderdag 28 juli 2011 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Iedereen was welkom, alleen sommige mag ik niet nee, vandaar dat ik soms naar andere sc's ga. Maar volgens mij gaat het de laatste tijd tussen zero en mij wel goed toch? Of niet dan?
Prima, met mijn oude baan is het wat minder. Rechtszaak en zo.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Och wat heb je het weer zwaarHoe is het met je niet-zo-nieuwe baan ?
[..]
Ok
Gelijk heb je.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan al niet. Er zijn geen normale users op fok!
Heuj, das minder ...quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Prima, met mijn oude baan is het wat minder. Rechtszaak en zo.
als standaard-PI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |