ja klopt sjaak hahahaha ik pauseer elk jullein filmpje om te kijkne of er toevallog nog iets uit hangt XDquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:19 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Valt ook iemand de aap op in Oh Oh Emmen op 2:08? Zijn roze gevalletje hangt eruit.
Ja, hihi iksdee XD :S :Squote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:19 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Valt ook iemand de aap op in Oh Oh Emmen op 2:08? Zijn roze gevalletje hangt eruit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer laten jullie je gevalletje eens zien? De preview voor afl. 4 zag er wel kinky uit.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:19 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Klopt. Ik wil hem verwijderen maar ze willen niet zeggen hoe dat moet...quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:22 schreef VloerKleedje het volgende:
Andere topique word inmiddels gesloten.
Is inmiddels dicht.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:22 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Klopt. Ik wil hem verwijderen maar ze willen niet zeggen hoe dat moet...
Dat snap ik maar ik wou hem direct al verwijderen.. WAAR IS DIE FOKKING DELETE KNOP?!?!?quote:
Je bent geen modquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:23 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Dat snap ik maar ik wou hem direct al verwijderen.. WAAR IS DIE FOKKING DELETE KNOP?!?!?
Dat kunnen alleen modsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:23 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Dat snap ik maar ik wou hem direct al verwijderen.. WAAR IS DIE FOKKING DELETE KNOP?!?!?
Topics sluiten is slechts voor de elite.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:25 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Maar het is mn eigen topic!?!
Heb ik té vaak meegemaaktquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:25 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Vaal. Maar dan moeten ze ook niet zeuren dat het een dubbelpost is..quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Topics sluiten is slechts voor de elite.
Als je daar over wilt klagen open je een topic in DEV. Nu weer ontopicquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:25 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Oekee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:26 schreef Faux. het volgende:
[..]
Als je daar over wilt klagen open je een topic in DEV. Nu weer ontopic
DURK IS LEGEND En die anderen zijn ook stuk voor stuk helden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:27 schreef michiel_merk het volgende:
Sjoerd Bokje
Zanger Rinus
Zanger Sharon
Durks snot
en nu dit
1 dorps gek was wel genoeg hoor
Nee hoor, je moet een LaPo(Last Post) hebben voordat je een nieuw topic mag aanmakenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:26 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Vaal. Maar dan moeten ze ook niet zeuren dat het een dubbelpost is..
Deze helden vergelijken met de mensen die jij noemtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:27 schreef michiel_merk het volgende:
Sjoerd Bokje
Zanger Rinus
Zanger Sharon
Durks snot
en nu dit
1 dorps gek was wel genoeg hoor
Ik ben een Extreme cameraman en kom in dangerous situaties. Sorry daarvoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:27 schreef Paxcon het volgende:
Een vriendelijk verzoek trouwens of jullie in het vervolg niet zo willen wiebelen met die camera.
Jij snapt het gewoon!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:27 schreef LeaderRoel het volgende:
Deze jongens runnen die hele stad gewoon!
LeaderRoel in dit topicquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:27 schreef LeaderRoel het volgende:
Deze jongens runnen die hele stad gewoon!
Ik hoorde iemand ide een script zou schrijven? Uitverkorene, bent u daar? Heeft u al iets op papier staan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:27 schreef Faux. het volgende:
Nu gaan we het hebben over leuke ideeën voor de aankomende afleveringen
We schrijven met z'n allen het scriptquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:31 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Ik hoorde iemand ide een script zou schrijven? Uitverkorene, bent u daar? Heeft u al iets op papier staan?
oh dan is het goed grgrquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:29 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Ik ben een Extreme cameraman en kom in dangerous situaties. Sorry daarvoor.
ja helden maar ook dorpsgekkenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:28 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
DURK IS LEGEND En die anderen zijn ook stuk voor stuk helden.
Gewoon wat chicks op straat hosselen en tegelijkertijd filmenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:34 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Om te beginnen. Men wou chicks in de serie?? Welke komen in aanmerking voor een backroom-casting?
Hij is cker een koning. Ik weet niet of hij nog leeft. Durk snot is helaas ook dood.. Rinus is wel een optie.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:35 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ja helden maar ook dorpsgekken![]()
Miss wel een idee om sjoerd bokje in 1 van de filmpjes te verwerken als hij nog leeft
1 minuut en 30 seconden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:35 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
Maar sjaak hoelang denk je dat 4 nudiurt met het beeldmateriaal wat we nu hebben?
De chicks in Drachten zijn geen chicks, dat is pure horror.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:35 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Gewoon wat chicks op straat hosselen en tegelijkertijd filmen
Ziekenhuis heb ik laatst gehoord van m'n moeder, haar collega is de dochter van SB. We kunnen wel bij Rinus langs als iemand Z'n adres heeftquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:35 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ja helden maar ook dorpsgekken![]()
Miss wel een idee om sjoerd bokje in 1 van de filmpjes te verwerken als hij nog leeft
Dit. Stap op het knapste meisje van school af en regel een date. Wel het hele gebeuren filmenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:35 schreef LeaderRoel het volgende:
Nieuw idee voor filmpje:
- Zoveel mogelijk KNAPPE meiden versieren en filmen enzo
Jij zit ook op VHS.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:36 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
De chicks in Drachten zijn geen chicks, dat is pure horror.
Idd alleen er zijn altijd een aantal uitzonderingenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:36 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
De chicks in Drachten zijn geen chicks, dat is pure horror.
Nee we hebben veel meer Tog... Jij, abu Dhabi en shoarmapapa, de dans van Lucas en nog botsen enz. En nog meer?quote:
Hij woont achter de noorderdwarsvaart in 1 van de woningen die nog niet plat zijn volgens miquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:36 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Ziekenhuis heb ik laatst gehoord van m'n moeder, haar collega is de dochter van SB. We kunnen wel bij Rinus langs als iemand Z'n adres heeft
Uitzonderingen als het GunstiG is voor Oh Oh Drachtenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:39 schreef Faux. het volgende:
Oh, en adresgegevens gingen we niet posten.
Doe maar nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:39 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Hij woont achter de noorderdwarsvaart in 1 van de woningen die nog niet plat zijn volgens mi
iig bij mij in de buurt , ik zie hem regelmatig lopen
Oh ok, ik woon daar dus totaal niet dichtbij enne... Medelijden?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:39 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Hij woont achter de noorderdwarsvaart in 1 van de woningen die nog niet plat zijn volgens mi
iig bij mij in de buurt , ik zie hem regelmatig lopen
Nee is neequote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:40 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Uitzonderingen als het GunstiG is voor Oh Oh Drachten
Dit is belangrijke info voor de toekomst van Booi Videos. Is het waar? Ga je naar Dra Lyc?quote:
Geen uitzonderingen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:40 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Uitzonderingen als het GunstiG is voor Oh Oh Drachten
medelijden ? waarmeequote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:40 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Oh ok, ik woon daar dus totaal niet dichtbij enne... Medelijden?
Weet ik niet!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:43 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Komen we nu wel of niet op omrop fryslan?
Eey vul je profiel ff in netzoals sjaakquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:44 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Hij is toch niet helemaal 100% goed in z'n hoofd?
Ik had het tegen die grapjas die reactie deed bij onze YT videoquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:43 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Weet ik niet! Ik heb het gevoel dat we genaaid worden door de redactie...
Morgen ochtendquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:44 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Eey vul je profiel ff in netzoals sjaak
Dat wou die XDquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:46 schreef LeaderRoel het volgende:
Waarom heet die ene jongen Abu Dhabi, naar een van de bazigste steden ter wereld?
Dichter bij de Mac idd.quote:
Had je nog geen mail terug gehad van Klaas?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:43 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Komen we nu wel of niet op omrop fryslan?
Natuurlijk niet.quote:
Ok maar gaan jullie zaterdagavond even filmen door proberen pubs en nachtclubs binnen te komenquote:
Dit.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:48 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ok maar gaan jullie zaterdagavond even filmen door proberen pubs en nachtclubs binnen te komen
Dat van chicks hosselen op straat moet sowieso gebeuren!!
nee dat is hij idd nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:44 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Hij is toch niet helemaal 100% goed in z'n hoofd?
Klaas houdt zich stil.. Ik wacht al 2 dagen op een mail terug. Is het serieus dan??quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:47 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Dichter bij de Mac idd.
[..]
Had je nog geen mail terug gehad van Klaas?
Ik ga zo maar eens slapen moet om 9 uur weer werkenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:55 schreef Faux. het volgende:
Ik wacht nu al tien minuten op een kwaliteitspost van kwaliteitsuser LeaderRoel om het niveau te redden.
Het is een grap.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:56 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Als het namelijk een grap is heb ik een prbleempje want meer dan 300 mensen rekenen op een uitzending van Oh Oh Drachten op de Omrop...
Moet lukken tochquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:56 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Als het namelijk een grap is heb ik een prbleempje want meer dan 300 mensen rekenen op een uitzending van Oh Oh Drachten op de Omrop...
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:57 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens slapen moet om 9 uur weer werken
Ik zou het best op de omrop willen hebben, ookal kan ik dat niet ontvangen hier.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:56 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Daarom!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:59 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik zou het best op de omrop willen hebben, ookal kan ik dat niet ontvangen hier.
Maar na al die rotzooi talentenjachten series reality enzo heb ik weer zin in wat kwaliteitstv
Hmm ik dacht dat ie10 was...quote:
Een van zijn betere meesterwerkjesquote:
Hij laat zn eigen hoofd zien en zecht 'Kijk naar de Vagina.'quote:
Precies! TS, link naar onze feestboek!quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:00 schreef EnemyRock het volgende:
We moeten niet vergeten om de feestboek pagina van Oh Oh Drachten te Liken/Arren/leuken!
Doe eens even aardig vragen aan TS en niet bevelen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:04 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Precies! TS, link naar onze feestboek!
Woot, agressie kun je ergens anders wel kwijt, hij meent het niet zo natuurlijk!quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:07 schreef EnemyRock het volgende:
[..]
Doe eens even aardig vragen aan TS en niet bevelen.
Snotjong! belhamel! rekel! schavuit!
?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:12 schreef Pieter-utd het volgende:
Die jongens gaan zich nog echt grappig voelen.
En jij zit weer bij het verkeerde topic.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:12 schreef Pieter-utd het volgende:
Die jongens gaan zich nog echt grappig voelen.
Rustig man, ik was gewoon enthousiastquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:07 schreef EnemyRock het volgende:
[..]
Doe eens even aardig vragen aan TS en niet bevelen.
Snotjong! belhamel! rekel! schavuit!
Haha Nice, geen season 2 dus?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:17 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Ik zal contact op nemen met Rinus, ik wil graag een Oh Oh Drachten clip opnemen met hem, om Oh Oh Drachten af te sluiten met een spetterend optreden van hem en Romana/Marloes en met de DJ skills van DJ Nanne!
Ligt aan het bekijks..quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:18 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Haha Nice, geen season 2 dus?
Dj Nannequote:Op woensdag 20 juli 2011 00:17 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Ik zal contact op nemen met Rinus, ik wil graag een Oh Oh Drachten clip opnemen met hem, om Oh Oh Drachten af te sluiten met een spetterend optreden van hem en Romana/Marloes en met de DJ skills van DJ Nanne!
Oh trouwens als je nog mensen nodig hebt voor filmpjes? Ik ben bijna altijd beschikbaar!quote:
Mooizo!quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:27 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Oh trouwens als je nog mensen nodig hebt voor filmpjes? Ik ben bijna altijd beschikbaar!
Ik ken hem ja. Hij is geen slechte DJ, maar zijn manier van doen is lachwekkend.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:27 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Locaal bekend, maak je geen zorgen
Omg voor die gast? Anders doen we het zelf, alleen eerst moeten we wel tekst hebben enz.quote:
Als hij dr in zit komen we sws op de Omrop + hij is legendarisch. Perfect voor in Oh OH Drachten!quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:36 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Omg voor die gast? Anders doen we het zelf, alleen eerst moeten we wel tekst hebben enz.
Hoe komen we ooit aan 800 euro?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:37 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Als hij dr in zit komen we sws op de Omrop + hij is legendarisch. Perfect voor in Oh OH Drachten!
NIet. We hebben 2 kanzen dat hij het gratis doet:quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:40 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Hoe komen we ooit aan 800 euro?
Krijg je van mij als je een video maakt hoe geweldig Vladimir Poetin is en in het Russisch ondertiteld.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:40 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Hoe komen we ooit aan 800 euro?
Ik geloof dat we een deal hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:43 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Krijg je van mij als je een video maakt hoe geweldig Vladimir Poetin is en in het Russisch ondertiteld.
Precies.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:44 schreef VladimirPoetin het volgende:
Voor op de Russische staats televisie.
Geweldig, wat willen jullie dat er in het filmpje terug komt?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:49 schreef VladimirPoetin het volgende:
Ik heb het even overlegd en als jullie het filmpje met russische ond binnen 3 weken maken krijgen jullie 800 euro.
De grootsheid van het moederland en de geweldige kwaliteit van het regeren van Putin.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:51 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Geweldig, wat willen jullie dat er in het filmpje terug komt?
Dit en dat Medvedev de present is en geen marionet van Vladimir Poetin.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:55 schreef sciter het volgende:
[..]
De grootsheid van het moederland en de geweldige kwaliteit van het regeren van Putin.
En dat Putin geen enkele band meer heeft met communistische leiders.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:59 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Dit en dat Medvedev de present is en geen marionet van Vladimir Poetin.
En vooral niet vergeten te zeggen dat de mensenrechten hier prima in orde zijn, we geen band hebben met Iran en dat er vooral geen -slaven- aardige mensen komen werken voor -weinig- veel geld uit het land van -dictator- De Geliefde Leider Kim Jong Il uit de -Dictatorale- Democratische Volksrepubliek Koreaquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:04 schreef sciter het volgende:
[..]
En dat Putin geen enkele band meer heeft met communistische leiders.
Dat niet vergeten inderdaad. Sjaak, ik ben wel benieuwd naar je filmpje voor mener Putin hier. Dus als je die af hebt wil ik hem ook wel zien.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:11 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
En vooral niet vergeten te zeggen dat de mensenrechten hier prima in orde zijn, we geen band hebben met Iran en dat er vooral geen -slaven- aardige mensen komen werken voor -weinig- veel geld uit het land van -dictator- De Geliefde Leider Kim Jong Il uit de -Dictatorale- Democratische Volksrepubliek Korea
Ik ook wel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:12 schreef sciter het volgende:
[..]
Dat niet vergeten inderdaad. Sjaak, ik ben wel benieuwd naar je filmpje voor mener Putin hier. Dus als je die af hebt wil ik hem ook wel zien.
Ik nietquote:
Blokeren is voor fags, hij komt nu helaas in mijn LIST OF GAY BITCHESquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:41 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik ook
Niet blokkeren! Dat staat stom
quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:59 schreef JochemP het volgende:
Wederom OP aangepast. TS zijn vraagt nogal wat
Ik heb jullie niet persoonlijk geblockt, alleen de 61 YouTubers die gedisliked hebben en kutreacties geplaatst hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Blokeren is voor fags, hij komt nu helaas in mijn LIST OF GAY BITCHES
Wat is je YouTube naam, dan de-block ik jullie wel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:41 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik ook
Niet blokkeren! Dat staat stom
RoelGJquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:01 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Wat is je YouTube naam, dan de-block ik jullie wel.
Omdat ik gedisliked heb, omdat ik een andere mening heb, word ik geblockt?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:54 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Ik heb jullie niet persoonlijk geblockt, alleen de 61 YouTubers die gedisliked hebben en kutreacties geplaatst hebben.
Ja, puur om dislikes in de toekomst te voorkomen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Omdat ik gedisliked heb, omdat ik een andere mening heb, word ik geblockt?!
Dat is gewoon politieke censuurquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:20 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Ja, puur om dislikes in de toekomst te voorkomen.
Ik kan trouwens nog steeds disliken, en dat ga ik nu ook doenquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:20 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Ja, puur om dislikes in de toekomst te voorkomen.
En wat als ik je unblock?quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik kan trouwens nog steeds disliken, en dat ga ik nu ook doen
Dan stop ik daarmee. * Trollscience chanteertquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:23 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
En wat als ik je unblock?
Het is puur politieke censuur. Geen idee wie die FOK!er is.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat is gewoon politieke censuur![]()
Oh en welke FOK!er is dit?
http://www.youtube.com/user/iweardiaperz
Ok, ja had 2 kanalen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dan stop ik daarmee. * Trollscience chanteert
Mijn kanaal is Trollscience1.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:27 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
What the neuk!?! Hoe kan ik je dan unblocken?
Is die andere dan niet TrollScienceCartoon? Ik herken daar een hoofd van de TS.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mijn kanaal is Trollscience1.
Het andere houd ik geheim
Nee. Het andere kanaal bevat mijn naamquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:29 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Is die andere dan niet TrollScienceCartoon?
Whatever, link aub naar je kanaal want je bent onvindbaar voor mij omdat ik je geblockt heb misschien..quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mijn kanaal is Trollscience1.
Het andere houd ik geheim
Wacht dat kan ik zelf wel...quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:31 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Whatever, link aub naar je kanaal want je bent onvindbaar voor mij omdat ik je geblockt heb misschien..
www.youtube.com/user/Trollscience1quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:31 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Whatever, link aub naar je kanaal want je bent onvindbaar voor mij omdat ik je geblockt heb misschien..
Ik vraag me nog steeds af wie Roeldriesvink isquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat is gewoon politieke censuur![]()
Oh en welke FOK!er is dit?
http://www.youtube.com/user/iweardiaperz
Jijquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:39 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wie Roeldriesvink is
Zijn jullie al bezig met het filmpje over Poetin? Ik hou trouwens ook van politiek censuur.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:25 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Het is puur politieke censuur. Geen idee wie die FOK!er is.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:45 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Zijn jullie al bezig met het filmpje over Poetin? Ik hou trouwens ook van politiek censuur.
Bij de opnames bij het politiebureau, waar we met tien man voor aan het kakken waren, bij de hoofdingang, is ons camera met al het beeldmateriaal in beslag genomen. Het kan dus nog ff duren. Maak je geen zorgen, alles komt klaar!quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:45 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Zijn jullie al bezig met het filmpje over Poetin? Ik hou trouwens ook van politiek censuur.
Oké graag wel binnen 3 weken want dan begint de campagne op de Russiesche staatstelevisie.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:49 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Bij de opnames bij het politiebureau, waar we met tien man voor aan het kakken waren, bij de hoofdingang, is ons camera met al het beeldmateriaal in beslag genomen. Het kan dus nog ff duren. Maak je geen zorgen, alles komt klaar!
Ik zit nu op m'n werk maar vanaa en morgen hele dag vrij dus misschien een fanvideo makenquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:48 schreef Faux. het volgende:
Roel, waar blijft je Oh Oh Drachten-fanvideo.
quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:52 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik zit nu op m'n werk maar vanaa en morgen hele dag vrij dus misschien een fanvideo maken
Bwehe, ik moest lachen om de RTL-banner bovenaan. Zit er PHP in die website?quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:51 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Ik ben trouwens ook een site aan het bouwen voor Oh Oh Drachten, zie www.ohohdrachten.tk om te kijken hoe het er voor staat.
Ja, ik probeer een exacte kopie te maken van de originele ohohcherso en ohohtirol.nlquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:54 schreef Faux. het volgende:
[..]
Bwehe, ik moest lachen om de RTL-banner bovenaan. Zit er PHP in die website?
Goedzo, maar doe eens snel een fatsoenlijke web host nemen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:58 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Ja, ik probeer een exacte kopie te maken van de originele ohohcherso en ohohtirol.nl
Mag dat eigenlijk wel van RTL? Krijg je d'r geen boete voor ofzo?quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:58 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Ja, ik probeer een exacte kopie te maken van de originele ohohcherso en ohohtirol.nl
Ik ben blut. Kan je niet een gratis .nl ritselen??quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:59 schreef Faux. het volgende:
[..]
Goedzo, maar doe eens snel een fatsoenlijke web host nemen.
domeinnaam != web host.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:00 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Ik ben blut. Kan je niet een gratis .nl ritselen??
Er staan geen adres gegevens op die site dus waar willen ze de acceptgiro heen sturenquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:00 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Mag dat eigenlijk wel van RTL? Krijg je d'r geen boete voor ofzo?
Wij zijn niet bangquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:00 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Mag dat eigenlijk wel van RTL? Krijg je d'r geen boete voor ofzo?
* Faux. mompelt iets over dat met een gerechtelijk bevel je adresgegevens zo op de tafel liggen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:02 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Er staan geen adres gegevens op die site dus waar willen ze de acceptgiro heen sturen
Geen waarschuwing eerst??quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
* Faux. mompelt iets over dat met een gerechtelijk bevel je adresgegevens zo op de tafel liggen.
Jawel, maar het is dus niet zo dat je volledig anoniem op het internet bentquote:Op woensdag 20 juli 2011 15:06 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Geen waarschuwing eerst??
quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:14 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Oh ja, mensen voor ik het vergeet te melden, morgen ben ik minder actief op het forum want ik moet morgen werken... En ik heb geen ebonyment met mobiel internet op telefoon...
quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:14 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Oh ja, mensen voor ik het vergeet te melden, morgen ben ik minder actief op het forum want ik moet morgen werken... En ik heb geen ebonyment met mobiel internet op telefoon...
quote:Op woensdag 20 juli 2011 19:13 schreef Skippy_ball het volgende:
Faux? Ben jij nu eigenlijk glijdertje of niet?
Nee dat ben ikquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:13 schreef Skippy_ball het volgende:
Faux? Ben jij nu eigenlijk glijdertje of niet?
Ja, maar als afl. 4 er is niet meerquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:10 schreef Skippy_ball het volgende:
Eerst zien dan geloven
Dood trouwens hier.. (Eindelijk)
Kies maar uitquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:21 schreef Kermit. het volgende:
Welke dames komen in de volgende aflevering?
Tuurlijk wel.quote:
Precies, er zijn nog altijd ideeën voor aflevering 4,5 en de film welkom!quote:
Ik zal het proberen te onthouden, nog ideeën vor in de film? De film zal niet geheel om de Oh Oh Drachtenaars draaien maar ze zullen er wel een grote rol in spelen. Ook VloerKleedje zal een grote rol vertolken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:59 schreef JochemP het volgende:
Nogmaals, ga zaterdagavond het dorp/de stad in, probeer clubs in te komen en film het
Wie is vloerkleedje nou? En heb echt erg zin in de film alleen we hebben ff prof scriptschrijver, Miss kunnen we dat beter doen met die 800 euro als we dat krijgen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:02 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Ik zal het proberen te onthouden, nog ideeën vor in de film? De film zal niet geheel om de Oh Oh Drachtenaars draaien maar ze zullen er wel een grote rol in spelen. Ook VloerKleedje zal een grote rol vertolken.
Ik heb al iets veel beters dan een scriptschrijver voor de film: scriptschrijvers.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:06 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Wie is vloerkleedje nou? En heb echt erg zin in de film alleen we hebben ff prof scriptschrijver, Miss kunnen we dat beter doen met die 800 euro als we dat krijgen.
Een geniaal acteur, stuntman en editor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:06 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Wie is vloerkleedje nou?
Haha sws wybe dus?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:09 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Een geniaal acteur, stuntman en editor.
Ik ook , alleen ik werk nog niet, Miss later bij de wok...quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:10 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Maar ik ga slapen, moet morgen om 9 uur al weer werken![]()
![]()
Dit soort shit bespreken op een forumquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:15 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Ik ook , alleen ik werk nog niet, Miss later bij de wok...
KAN JIJ HET BETER DANquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:28 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Dit soort shit bespreken op een forum____!
Ich. VloerKleedje gaat in de toekomst de serieuze trailers editen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wie doet die video editing? Niet eens zo heel slecht!
Welke toekomstquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:37 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Ich. VloerKleedje gaat in de toekomst de serieuze trailers editen.
Dat wil niet zeggen dat wij stoppen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:46 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Welke toekomst?
Jan Moes blijft de heerser namelijk!
Dankzij de heersschappij van Jan Moes is de toekomst weg!?!quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:23 schreef sciter het volgende:
Nee, dat wil zeggen dat er geen toekomst is.
Die van jullie wel jahquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:27 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Dankzij de heersschappij van Jan Moes is de toekomst weg!?!
als ik nog een keer bier voor je moet halen moet je het zeggen hequote:Op donderdag 21 juli 2011 13:27 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Dankzij de heersschappij van Jan Moes is de toekomst weg!?!
Ze mogen nog niet eens bier. Als je dat nogeens doet zal ik je moeten aangeven.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:47 schreef weerstandje het volgende:
[..]
als ik nog een keer bier voor je moet halen moet je het zeggen he
sorry papaquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:48 schreef sciter het volgende:
[..]
Ze mogen nog niet eens bier. Als je dat nogeens doet zal ik je moeten aangeven.
Ik ook wel.quote:
Probeer het op Twitter. Of natuurlijk gewoon niet. *zuchtquote:
We moeten toch wat posten om het tipic in leven te houden. Alles wat grappig is, is inspiratie! Laat jij eens een filmpje zien dat je grappig vind.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Probeer het op Twitter. Of natuurlijk gewoon niet. *zucht
Dat is een slowchatquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:35 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
We moeten toch wat posten om het tipic in leven te houden. Alles wat grappig is, is inspiratie! Laat jij eens een filmpje zien dat je grappig vind.
Opbokken met je egels.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:29 schreef weerstandje het volgende:
hier een egeltje voor je topic
[ afbeelding ]
Heeft ge zich al bezichtigd in u filmpje met de rolstoel?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:46 schreef VloerKleedje het volgende:
Ik wou een lueken fotosoep maken maar toen verwijderde ik het bestand en kon ik het niet meer terug vinden in Time Machine
-edit- Wel van OhOhDrachten natuurlijk
Hoezo niet over mij?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:26 schreef Faux. het volgende:
Inderdaad jongens, geen slowchat. En ja, het topic moet levend blijven maar dat hoeft dan niet te gaan over Vladimir Poetin. Kusjes
quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:11 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Goed opgemerkt hoor Trollscience
Ik vind dat liedje eigenlijk helemaal niet zo veel aan xDquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:27 schreef Skippy_ball het volgende:
Sfeer muziek:
Die kan wel in de OP niet?
nou ik wel hor iksdee :s :s gr gr vleorkleedjenquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:43 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Ik vind dat liedje eigenlijk helemaal niet zo veel aan xD
Nostalgiequote:Op donderdag 21 juli 2011 21:27 schreef Skippy_ball het volgende:
Sfeer muziek:
Die kan wel in de OP niet?
oh in dit filmpje lijkt het net of ze newkids helemaal niet na doen .....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:23 schreef Levolution het volgende:
Kijk het nieuwe filmpje dan:
Die jongens zijn veelbelovend, prima gemonteerd.
Verbeterpunt: jongens, probeer ook wat aan het acteerwerk te doen. Als jullie die lijk wegslepen zie ik een paar onzekere lachjes.
wzup kl hoest mt die smatjequote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:28 schreef Erectietje-Lucas het volgende:
Hallo iedereen.
Ik ben echt, newbs!
Je toetsenbord staat verkeerd ingesteld denk ikquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:53 schreef Erectietje-Lucas het volgende:
Sake laten we ook jedi´s zijn in oh oh Drachten ±P
Sake en Jedi's in Drachten?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:53 schreef Erectietje-Lucas het volgende:
Sake laten we ook jedi´s zijn in oh oh Drachten ±P
And what about the Jedi?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:05 schreef Erectietje-Lucas het volgende:
Sake is Sjaak. ±P
KloptNu niet meer. Maar de ±P smiley is wel vetter haha
Pfft. Grapjas.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:07 schreef weerstandje het volgende:
ninja's zijn veel stoerder dan jedi's
ga jij nou maar naar je neppe jedi'squote:
Zodra Oh Oh Drachten aanslaat maar dat gebeurt waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:11 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
Wanneer krijgen we een Oh Oh Pyongyang?
[ afbeelding ]
Haha, dat acteerwerk (ok ik zou moeten huilen nu) kan inderdaad beter.Ik moet denk ik maar wat lcd schermpjes aanschaffen zodat ik de opnames terplekke kan bekijken ipv op dat kleine camera schermpje. Verder ben ik zelf ook tevreden over het resultaat. Iemand had het nog over New Kids? Tegenwoordig kan je bijna alles met auto's en guns met New Kids vergelijken aangezien zij alles doen en durven...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:23 schreef Levolution het volgende:
Kijk het nieuwe filmpje dan:
Die jongens zijn veelbelovend, prima gemonteerd.
Verbeterpunt: jongens, probeer ook wat aan het acteerwerk te doen. Als jullie die lijk wegslepen zie ik een paar onzekere lachjes.
OhOh Oslo.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:14 schreef Erectietje-Lucas het volgende:
Daar zijn we hevig over aan het discussiëren, maar we twijfelen tussen Oh Oh pyongyang en Oh Oh tsjernobyl. Als er één van die twee gaat komen dan duurt dat ook nog wel even hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |