Hij is cker een koning. Ik weet niet of hij nog leeft. Durk snot is helaas ook dood.. Rinus is wel een optie.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:35 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ja helden maar ook dorpsgekken![]()
Miss wel een idee om sjoerd bokje in 1 van de filmpjes te verwerken als hij nog leeft
1 minuut en 30 seconden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:35 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
Maar sjaak hoelang denk je dat 4 nudiurt met het beeldmateriaal wat we nu hebben?
De chicks in Drachten zijn geen chicks, dat is pure horror.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:35 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Gewoon wat chicks op straat hosselen en tegelijkertijd filmen
Ziekenhuis heb ik laatst gehoord van m'n moeder, haar collega is de dochter van SB. We kunnen wel bij Rinus langs als iemand Z'n adres heeftquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:35 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ja helden maar ook dorpsgekken![]()
Miss wel een idee om sjoerd bokje in 1 van de filmpjes te verwerken als hij nog leeft
Dit. Stap op het knapste meisje van school af en regel een date. Wel het hele gebeuren filmenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:35 schreef LeaderRoel het volgende:
Nieuw idee voor filmpje:
- Zoveel mogelijk KNAPPE meiden versieren en filmen enzo
Jij zit ook op VHS.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:36 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
De chicks in Drachten zijn geen chicks, dat is pure horror.
Idd alleen er zijn altijd een aantal uitzonderingenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:36 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
De chicks in Drachten zijn geen chicks, dat is pure horror.
Nee we hebben veel meer Tog... Jij, abu Dhabi en shoarmapapa, de dans van Lucas en nog botsen enz. En nog meer?quote:
Hij woont achter de noorderdwarsvaart in 1 van de woningen die nog niet plat zijn volgens miquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:36 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Ziekenhuis heb ik laatst gehoord van m'n moeder, haar collega is de dochter van SB. We kunnen wel bij Rinus langs als iemand Z'n adres heeft
Uitzonderingen als het GunstiG is voor Oh Oh Drachtenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:39 schreef Faux. het volgende:
Oh, en adresgegevens gingen we niet posten.
Doe maar nietquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:39 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Hij woont achter de noorderdwarsvaart in 1 van de woningen die nog niet plat zijn volgens mi
iig bij mij in de buurt , ik zie hem regelmatig lopen
Oh ok, ik woon daar dus totaal niet dichtbij enne... Medelijden?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:39 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Hij woont achter de noorderdwarsvaart in 1 van de woningen die nog niet plat zijn volgens mi
iig bij mij in de buurt , ik zie hem regelmatig lopen
Nee is neequote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:40 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Uitzonderingen als het GunstiG is voor Oh Oh Drachten
Dit is belangrijke info voor de toekomst van Booi Videos. Is het waar? Ga je naar Dra Lyc?quote:
Geen uitzonderingen.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:40 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Uitzonderingen als het GunstiG is voor Oh Oh Drachten
medelijden ? waarmeequote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:40 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Oh ok, ik woon daar dus totaal niet dichtbij enne... Medelijden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |