Als je daar over wilt klagen open je een topic in DEV. Nu weer ontopicquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:25 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Maar het is mn eigen topic!?!
Oekee.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:26 schreef Faux. het volgende:
[..]
Als je daar over wilt klagen open je een topic in DEV. Nu weer ontopic
DURK IS LEGEND En die anderen zijn ook stuk voor stuk helden.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:27 schreef michiel_merk het volgende:
Sjoerd Bokje
Zanger Rinus
Zanger Sharon
Durks snot
en nu dit
1 dorps gek was wel genoeg hoor
Nee hoor, je moet een LaPo(Last Post) hebben voordat je een nieuw topic mag aanmakenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:26 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Vaal. Maar dan moeten ze ook niet zeuren dat het een dubbelpost is..
Deze helden vergelijken met de mensen die jij noemtquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:27 schreef michiel_merk het volgende:
Sjoerd Bokje
Zanger Rinus
Zanger Sharon
Durks snot
en nu dit
1 dorps gek was wel genoeg hoor
Ik ben een Extreme cameraman en kom in dangerous situaties. Sorry daarvoor.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:27 schreef Paxcon het volgende:
Een vriendelijk verzoek trouwens of jullie in het vervolg niet zo willen wiebelen met die camera.
Jij snapt het gewoon!quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:27 schreef LeaderRoel het volgende:
Deze jongens runnen die hele stad gewoon!
LeaderRoel in dit topicquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:27 schreef LeaderRoel het volgende:
Deze jongens runnen die hele stad gewoon!
Ik hoorde iemand ide een script zou schrijven? Uitverkorene, bent u daar? Heeft u al iets op papier staan?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:27 schreef Faux. het volgende:
Nu gaan we het hebben over leuke ideeën voor de aankomende afleveringen
We schrijven met z'n allen het scriptquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:31 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Ik hoorde iemand ide een script zou schrijven? Uitverkorene, bent u daar? Heeft u al iets op papier staan?
oh dan is het goed grgrquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:29 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Ik ben een Extreme cameraman en kom in dangerous situaties. Sorry daarvoor.
ja helden maar ook dorpsgekkenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:28 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
DURK IS LEGEND En die anderen zijn ook stuk voor stuk helden.
Gewoon wat chicks op straat hosselen en tegelijkertijd filmenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 23:34 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Om te beginnen. Men wou chicks in de serie?? Welke komen in aanmerking voor een backroom-casting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |