Hmm ik dacht dat ie10 was...quote:
Een van zijn betere meesterwerkjesquote:
Hij laat zn eigen hoofd zien en zecht 'Kijk naar de Vagina.'quote:
Precies! TS, link naar onze feestboek!quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:00 schreef EnemyRock het volgende:
We moeten niet vergeten om de feestboek pagina van Oh Oh Drachten te Liken/Arren/leuken!
Doe eens even aardig vragen aan TS en niet bevelen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:04 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Precies! TS, link naar onze feestboek!
Woot, agressie kun je ergens anders wel kwijt, hij meent het niet zo natuurlijk!quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:07 schreef EnemyRock het volgende:
[..]
Doe eens even aardig vragen aan TS en niet bevelen.
Snotjong! belhamel! rekel! schavuit!
?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:12 schreef Pieter-utd het volgende:
Die jongens gaan zich nog echt grappig voelen.
En jij zit weer bij het verkeerde topic.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:12 schreef Pieter-utd het volgende:
Die jongens gaan zich nog echt grappig voelen.
Rustig man, ik was gewoon enthousiastquote:Op woensdag 20 juli 2011 00:07 schreef EnemyRock het volgende:
[..]
Doe eens even aardig vragen aan TS en niet bevelen.
Snotjong! belhamel! rekel! schavuit!
Haha Nice, geen season 2 dus?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:17 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Ik zal contact op nemen met Rinus, ik wil graag een Oh Oh Drachten clip opnemen met hem, om Oh Oh Drachten af te sluiten met een spetterend optreden van hem en Romana/Marloes en met de DJ skills van DJ Nanne!
Ligt aan het bekijks..quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:18 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Haha Nice, geen season 2 dus?
Dj Nannequote:Op woensdag 20 juli 2011 00:17 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Ik zal contact op nemen met Rinus, ik wil graag een Oh Oh Drachten clip opnemen met hem, om Oh Oh Drachten af te sluiten met een spetterend optreden van hem en Romana/Marloes en met de DJ skills van DJ Nanne!
Oh trouwens als je nog mensen nodig hebt voor filmpjes? Ik ben bijna altijd beschikbaar!quote:
Mooizo!quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:27 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Oh trouwens als je nog mensen nodig hebt voor filmpjes? Ik ben bijna altijd beschikbaar!
Ik ken hem ja. Hij is geen slechte DJ, maar zijn manier van doen is lachwekkend.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:27 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Locaal bekend, maak je geen zorgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |