quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:59 schreef JochemP het volgende:
Wederom OP aangepast. TS zijn vraagt nogal wat
Ik heb jullie niet persoonlijk geblockt, alleen de 61 YouTubers die gedisliked hebben en kutreacties geplaatst hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Blokeren is voor fags, hij komt nu helaas in mijn LIST OF GAY BITCHES
Wat is je YouTube naam, dan de-block ik jullie wel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:41 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik ook
Niet blokkeren! Dat staat stom
RoelGJquote:Op woensdag 20 juli 2011 13:01 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Wat is je YouTube naam, dan de-block ik jullie wel.
Omdat ik gedisliked heb, omdat ik een andere mening heb, word ik geblockt?quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:54 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Ik heb jullie niet persoonlijk geblockt, alleen de 61 YouTubers die gedisliked hebben en kutreacties geplaatst hebben.
Ja, puur om dislikes in de toekomst te voorkomen.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Omdat ik gedisliked heb, omdat ik een andere mening heb, word ik geblockt?!
Dat is gewoon politieke censuurquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:20 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Ja, puur om dislikes in de toekomst te voorkomen.
Ik kan trouwens nog steeds disliken, en dat ga ik nu ook doenquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:20 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Ja, puur om dislikes in de toekomst te voorkomen.
En wat als ik je unblock?quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik kan trouwens nog steeds disliken, en dat ga ik nu ook doen
Dan stop ik daarmee. * Trollscience chanteertquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:23 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
En wat als ik je unblock?
Het is puur politieke censuur. Geen idee wie die FOK!er is.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat is gewoon politieke censuur![]()
Oh en welke FOK!er is dit?
http://www.youtube.com/user/iweardiaperz
Ok, ja had 2 kanalen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dan stop ik daarmee. * Trollscience chanteert
Mijn kanaal is Trollscience1.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:27 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
What the neuk!?! Hoe kan ik je dan unblocken?
Is die andere dan niet TrollScienceCartoon? Ik herken daar een hoofd van de TS.quote:Op woensdag 20 juli 2011 14:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mijn kanaal is Trollscience1.
Het andere houd ik geheim
Nee. Het andere kanaal bevat mijn naamquote:Op woensdag 20 juli 2011 14:29 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Is die andere dan niet TrollScienceCartoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |