Omg voor die gast? Anders doen we het zelf, alleen eerst moeten we wel tekst hebben enz.quote:
Als hij dr in zit komen we sws op de Omrop + hij is legendarisch. Perfect voor in Oh OH Drachten!quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:36 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Omg voor die gast? Anders doen we het zelf, alleen eerst moeten we wel tekst hebben enz.
Hoe komen we ooit aan 800 euro?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:37 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Als hij dr in zit komen we sws op de Omrop + hij is legendarisch. Perfect voor in Oh OH Drachten!
NIet. We hebben 2 kanzen dat hij het gratis doet:quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:40 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Hoe komen we ooit aan 800 euro?
Krijg je van mij als je een video maakt hoe geweldig Vladimir Poetin is en in het Russisch ondertiteld.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:40 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Hoe komen we ooit aan 800 euro?
Ik geloof dat we een deal hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:43 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Krijg je van mij als je een video maakt hoe geweldig Vladimir Poetin is en in het Russisch ondertiteld.
Precies.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:44 schreef VladimirPoetin het volgende:
Voor op de Russische staats televisie.
Geweldig, wat willen jullie dat er in het filmpje terug komt?quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:49 schreef VladimirPoetin het volgende:
Ik heb het even overlegd en als jullie het filmpje met russische ond binnen 3 weken maken krijgen jullie 800 euro.
De grootsheid van het moederland en de geweldige kwaliteit van het regeren van Putin.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:51 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Geweldig, wat willen jullie dat er in het filmpje terug komt?
Dit en dat Medvedev de present is en geen marionet van Vladimir Poetin.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:55 schreef sciter het volgende:
[..]
De grootsheid van het moederland en de geweldige kwaliteit van het regeren van Putin.
En dat Putin geen enkele band meer heeft met communistische leiders.quote:Op woensdag 20 juli 2011 00:59 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
Dit en dat Medvedev de present is en geen marionet van Vladimir Poetin.
En vooral niet vergeten te zeggen dat de mensenrechten hier prima in orde zijn, we geen band hebben met Iran en dat er vooral geen -slaven- aardige mensen komen werken voor -weinig- veel geld uit het land van -dictator- De Geliefde Leider Kim Jong Il uit de -Dictatorale- Democratische Volksrepubliek Koreaquote:Op woensdag 20 juli 2011 01:04 schreef sciter het volgende:
[..]
En dat Putin geen enkele band meer heeft met communistische leiders.
Dat niet vergeten inderdaad. Sjaak, ik ben wel benieuwd naar je filmpje voor mener Putin hier. Dus als je die af hebt wil ik hem ook wel zien.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:11 schreef VladimirPoetin het volgende:
[..]
En vooral niet vergeten te zeggen dat de mensenrechten hier prima in orde zijn, we geen band hebben met Iran en dat er vooral geen -slaven- aardige mensen komen werken voor -weinig- veel geld uit het land van -dictator- De Geliefde Leider Kim Jong Il uit de -Dictatorale- Democratische Volksrepubliek Korea
Ik ook wel.quote:Op woensdag 20 juli 2011 01:12 schreef sciter het volgende:
[..]
Dat niet vergeten inderdaad. Sjaak, ik ben wel benieuwd naar je filmpje voor mener Putin hier. Dus als je die af hebt wil ik hem ook wel zien.
Ik nietquote:
Blokeren is voor fags, hij komt nu helaas in mijn LIST OF GAY BITCHESquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:41 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Ik ook
Niet blokkeren! Dat staat stom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |