sorry papaquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:48 schreef sciter het volgende:
[..]
Ze mogen nog niet eens bier. Als je dat nogeens doet zal ik je moeten aangeven.
Ik ook wel.quote:
Probeer het op Twitter. Of natuurlijk gewoon niet. *zuchtquote:
We moeten toch wat posten om het tipic in leven te houden. Alles wat grappig is, is inspiratie! Laat jij eens een filmpje zien dat je grappig vind.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Probeer het op Twitter. Of natuurlijk gewoon niet. *zucht
Dat is een slowchatquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:35 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
We moeten toch wat posten om het tipic in leven te houden. Alles wat grappig is, is inspiratie! Laat jij eens een filmpje zien dat je grappig vind.
Opbokken met je egels.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:29 schreef weerstandje het volgende:
hier een egeltje voor je topic
[ afbeelding ]
Heeft ge zich al bezichtigd in u filmpje met de rolstoel?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:46 schreef VloerKleedje het volgende:
Ik wou een lueken fotosoep maken maar toen verwijderde ik het bestand en kon ik het niet meer terug vinden in Time Machine
-edit- Wel van OhOhDrachten natuurlijk
Hoezo niet over mij?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:26 schreef Faux. het volgende:
Inderdaad jongens, geen slowchat. En ja, het topic moet levend blijven maar dat hoeft dan niet te gaan over Vladimir Poetin. Kusjes
quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:11 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Goed opgemerkt hoor Trollscience
Ik vind dat liedje eigenlijk helemaal niet zo veel aan xDquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:27 schreef Skippy_ball het volgende:
Sfeer muziek:
Die kan wel in de OP niet?
nou ik wel hor iksdee :s :s gr gr vleorkleedjenquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:43 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Ik vind dat liedje eigenlijk helemaal niet zo veel aan xD
Nostalgiequote:Op donderdag 21 juli 2011 21:27 schreef Skippy_ball het volgende:
Sfeer muziek:
Die kan wel in de OP niet?
oh in dit filmpje lijkt het net of ze newkids helemaal niet na doen .....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:23 schreef Levolution het volgende:
Kijk het nieuwe filmpje dan:
Die jongens zijn veelbelovend, prima gemonteerd.
Verbeterpunt: jongens, probeer ook wat aan het acteerwerk te doen. Als jullie die lijk wegslepen zie ik een paar onzekere lachjes.
wzup kl hoest mt die smatjequote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:28 schreef Erectietje-Lucas het volgende:
Hallo iedereen.
Ik ben echt, newbs!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |