Haha sws wybe dus?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:09 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Een geniaal acteur, stuntman en editor.
Ik ook , alleen ik werk nog niet, Miss later bij de wok...quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:10 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Maar ik ga slapen, moet morgen om 9 uur al weer werken![]()
![]()
Dit soort shit bespreken op een forumquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:15 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Ik ook , alleen ik werk nog niet, Miss later bij de wok...
KAN JIJ HET BETER DANquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:28 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Dit soort shit bespreken op een forum____!
Ich. VloerKleedje gaat in de toekomst de serieuze trailers editen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wie doet die video editing? Niet eens zo heel slecht!
Welke toekomstquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:37 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Ich. VloerKleedje gaat in de toekomst de serieuze trailers editen.
Dat wil niet zeggen dat wij stoppen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:46 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Welke toekomst?
Jan Moes blijft de heerser namelijk!
Dankzij de heersschappij van Jan Moes is de toekomst weg!?!quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:23 schreef sciter het volgende:
Nee, dat wil zeggen dat er geen toekomst is.
Die van jullie wel jahquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:27 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Dankzij de heersschappij van Jan Moes is de toekomst weg!?!
als ik nog een keer bier voor je moet halen moet je het zeggen hequote:Op donderdag 21 juli 2011 13:27 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Dankzij de heersschappij van Jan Moes is de toekomst weg!?!
Ze mogen nog niet eens bier. Als je dat nogeens doet zal ik je moeten aangeven.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:47 schreef weerstandje het volgende:
[..]
als ik nog een keer bier voor je moet halen moet je het zeggen he
sorry papaquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:48 schreef sciter het volgende:
[..]
Ze mogen nog niet eens bier. Als je dat nogeens doet zal ik je moeten aangeven.
Ik ook wel.quote:
Probeer het op Twitter. Of natuurlijk gewoon niet. *zuchtquote:
We moeten toch wat posten om het tipic in leven te houden. Alles wat grappig is, is inspiratie! Laat jij eens een filmpje zien dat je grappig vind.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Probeer het op Twitter. Of natuurlijk gewoon niet. *zucht
Dat is een slowchatquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:35 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
We moeten toch wat posten om het tipic in leven te houden. Alles wat grappig is, is inspiratie! Laat jij eens een filmpje zien dat je grappig vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |