Nee dat ben ikquote:Op woensdag 20 juli 2011 19:13 schreef Skippy_ball het volgende:
Faux? Ben jij nu eigenlijk glijdertje of niet?
Ja, maar als afl. 4 er is niet meerquote:Op woensdag 20 juli 2011 21:10 schreef Skippy_ball het volgende:
Eerst zien dan geloven
Dood trouwens hier.. (Eindelijk)
Kies maar uitquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:21 schreef Kermit. het volgende:
Welke dames komen in de volgende aflevering?
Tuurlijk wel.quote:
Precies, er zijn nog altijd ideeën voor aflevering 4,5 en de film welkom!quote:
Ik zal het proberen te onthouden, nog ideeën vor in de film? De film zal niet geheel om de Oh Oh Drachtenaars draaien maar ze zullen er wel een grote rol in spelen. Ook VloerKleedje zal een grote rol vertolken.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:59 schreef JochemP het volgende:
Nogmaals, ga zaterdagavond het dorp/de stad in, probeer clubs in te komen en film het
Wie is vloerkleedje nou? En heb echt erg zin in de film alleen we hebben ff prof scriptschrijver, Miss kunnen we dat beter doen met die 800 euro als we dat krijgen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:02 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Ik zal het proberen te onthouden, nog ideeën vor in de film? De film zal niet geheel om de Oh Oh Drachtenaars draaien maar ze zullen er wel een grote rol in spelen. Ook VloerKleedje zal een grote rol vertolken.
Ik heb al iets veel beters dan een scriptschrijver voor de film: scriptschrijvers.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:06 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Wie is vloerkleedje nou? En heb echt erg zin in de film alleen we hebben ff prof scriptschrijver, Miss kunnen we dat beter doen met die 800 euro als we dat krijgen.
Een geniaal acteur, stuntman en editor.quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:06 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Wie is vloerkleedje nou?
Haha sws wybe dus?quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:09 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Een geniaal acteur, stuntman en editor.
Ik ook , alleen ik werk nog niet, Miss later bij de wok...quote:Op donderdag 21 juli 2011 00:10 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
Maar ik ga slapen, moet morgen om 9 uur al weer werken![]()
![]()
Dit soort shit bespreken op een forumquote:Op donderdag 21 juli 2011 00:15 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Ik ook , alleen ik werk nog niet, Miss later bij de wok...
KAN JIJ HET BETER DANquote:Op donderdag 21 juli 2011 11:28 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Dit soort shit bespreken op een forum____!
Ich. VloerKleedje gaat in de toekomst de serieuze trailers editen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 11:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wie doet die video editing? Niet eens zo heel slecht!
Welke toekomstquote:Op donderdag 21 juli 2011 12:37 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Ich. VloerKleedje gaat in de toekomst de serieuze trailers editen.
Dat wil niet zeggen dat wij stoppen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:46 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Welke toekomst?
Jan Moes blijft de heerser namelijk!
Dankzij de heersschappij van Jan Moes is de toekomst weg!?!quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:23 schreef sciter het volgende:
Nee, dat wil zeggen dat er geen toekomst is.
Die van jullie wel jahquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:27 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Dankzij de heersschappij van Jan Moes is de toekomst weg!?!
als ik nog een keer bier voor je moet halen moet je het zeggen hequote:Op donderdag 21 juli 2011 13:27 schreef SjaakOhOhDrachten het volgende:
[..]
Dankzij de heersschappij van Jan Moes is de toekomst weg!?!
Ze mogen nog niet eens bier. Als je dat nogeens doet zal ik je moeten aangeven.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:47 schreef weerstandje het volgende:
[..]
als ik nog een keer bier voor je moet halen moet je het zeggen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |