Opbokken met je egels.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:29 schreef weerstandje het volgende:
hier een egeltje voor je topic
[ afbeelding ]
Heeft ge zich al bezichtigd in u filmpje met de rolstoel?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:46 schreef VloerKleedje het volgende:
Ik wou een lueken fotosoep maken maar toen verwijderde ik het bestand en kon ik het niet meer terug vinden in Time Machine
-edit- Wel van OhOhDrachten natuurlijk
Hoezo niet over mij?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:26 schreef Faux. het volgende:
Inderdaad jongens, geen slowchat. En ja, het topic moet levend blijven maar dat hoeft dan niet te gaan over Vladimir Poetin. Kusjes
quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:11 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Goed opgemerkt hoor Trollscience
Ik vind dat liedje eigenlijk helemaal niet zo veel aan xDquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:27 schreef Skippy_ball het volgende:
Sfeer muziek:
Die kan wel in de OP niet?
nou ik wel hor iksdee :s :s gr gr vleorkleedjenquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:43 schreef BarneyOhohdrachten het volgende:
[..]
Ik vind dat liedje eigenlijk helemaal niet zo veel aan xD
Nostalgiequote:Op donderdag 21 juli 2011 21:27 schreef Skippy_ball het volgende:
Sfeer muziek:
Die kan wel in de OP niet?
oh in dit filmpje lijkt het net of ze newkids helemaal niet na doen .....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:23 schreef Levolution het volgende:
Kijk het nieuwe filmpje dan:
Die jongens zijn veelbelovend, prima gemonteerd.
Verbeterpunt: jongens, probeer ook wat aan het acteerwerk te doen. Als jullie die lijk wegslepen zie ik een paar onzekere lachjes.
wzup kl hoest mt die smatjequote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:28 schreef Erectietje-Lucas het volgende:
Hallo iedereen.
Ik ben echt, newbs!
Je toetsenbord staat verkeerd ingesteld denk ikquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:53 schreef Erectietje-Lucas het volgende:
Sake laten we ook jedi´s zijn in oh oh Drachten ±P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |