Sake en Jedi's in Drachten?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:53 schreef Erectietje-Lucas het volgende:
Sake laten we ook jedi´s zijn in oh oh Drachten ±P
And what about the Jedi?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:05 schreef Erectietje-Lucas het volgende:
Sake is Sjaak. ±P
KloptNu niet meer. Maar de ±P smiley is wel vetter haha
Pfft. Grapjas.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:07 schreef weerstandje het volgende:
ninja's zijn veel stoerder dan jedi's
ga jij nou maar naar je neppe jedi'squote:
Zodra Oh Oh Drachten aanslaat maar dat gebeurt waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:11 schreef Gary_Motherfucking_Oak het volgende:
Wanneer krijgen we een Oh Oh Pyongyang?
[ afbeelding ]
Haha, dat acteerwerk (ok ik zou moeten huilen nu) kan inderdaad beter.Ik moet denk ik maar wat lcd schermpjes aanschaffen zodat ik de opnames terplekke kan bekijken ipv op dat kleine camera schermpje. Verder ben ik zelf ook tevreden over het resultaat. Iemand had het nog over New Kids? Tegenwoordig kan je bijna alles met auto's en guns met New Kids vergelijken aangezien zij alles doen en durven...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:23 schreef Levolution het volgende:
Kijk het nieuwe filmpje dan:
Die jongens zijn veelbelovend, prima gemonteerd.
Verbeterpunt: jongens, probeer ook wat aan het acteerwerk te doen. Als jullie die lijk wegslepen zie ik een paar onzekere lachjes.
OhOh Oslo.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:14 schreef Erectietje-Lucas het volgende:
Daar zijn we hevig over aan het discussiëren, maar we twijfelen tussen Oh Oh pyongyang en Oh Oh tsjernobyl. Als er één van die twee gaat komen dan duurt dat ook nog wel even hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |