Dat ook ,maar die mongool was daar te gehandicapt voor, dus had ik een nieuw deel geopendquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:47 schreef JochemP het volgende:
Of moet de lapo-maker een nieuw deel openen?
Ik was 12 seconden eerderquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat ook ,maar die mongool was daar te gehandicapt voor, dus had ik een nieuw deel geopend
Dit dusquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:47 schreef Trollscience het volgende:
Hulde aan de kankermongool die het hele topic niet postte, maar wel een LaPo pakte en te beroerd was om een nieuw deel te openen
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:49 schreef vaagjunior het volgende:
Godverdomme weer een heel topic volspammen tot we van deze ... autisten afzijn
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:50 schreef vieze_freddie het volgende:
Kruip jij nou weer bij je moeder in der ... vaagjunior
Open nog een kuttopic in ONZ, het is weer een tijdje geledenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:49 schreef vaagjunior het volgende:
Nee wat doe jequote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:51 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Open nog een kuttopic in ONZ, het is weer een tijdje geleden![]()
Hoi kankermongool.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:49 schreef vaagjunior het volgende:
Ja doeiquote:Op dinsdag 19 juli 2011 19:49 schreef vaagjunior het volgende:
een autistentopic. en jij bent tevens een aardige mod hoor mijn kuttopic sluitenquote:
Niet met vuur gaan spelen, lief zijn voor remlof.quote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:00 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
een autistentopic. en jij bent tevens een aardige mod hoor mijn kuttopic sluiten
Dat hoort hij toch te doen, kutmongoolquote:Op dinsdag 19 juli 2011 20:00 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
een autistentopic. en jij bent tevens een aardige mod hoor mijn kuttopic sluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |