MJ want ik heb Prince nooit echt leuk gevonden. MJ is ook niet mijn favoriet maar ik kan er beter tegen dan Prince.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:58 schreef Vesperfly het volgende:
[..]
Dirty Diana idd. Of blood on the dancefloor. You rock my world. Als je zou moeten kiezen, Prince of MJ?
Altijd en immer.quote:
Komt goed schatjequote:Op maandag 18 juli 2011 03:01 schreef heloef het volgende:
Ik wil hier echt mijn pols van doorsnijden.
Hoezo?quote:Op maandag 18 juli 2011 03:01 schreef heloef het volgende:
Ik stuurde een .zipquote:Op maandag 18 juli 2011 03:01 schreef gewoonfaye het volgende:
Oke, ik ben de orde kwijt, wie stuurde dat .zip bestand?
Dit is zulke depressieve muziek man.quote:
Moet je niet doen man, zonde johquote:Op maandag 18 juli 2011 03:01 schreef heloef het volgende:
quote:
quote:
quote:
Weet ik maar het wordt beter. Jij bent een diesel, laat op gang en zometeen de lekkerste chickies. Geloof me want ik ken genoeg van zulke mensen.quote:
Ik had het niet eens over dat hosselen, ik voel de levenslust gewoon uit me lopen bij deze muziek.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weet ik maar het wordt beter. Jij bent een diesel, laat op gang en zometeen de lekkerste chickies. Geloof me want ik ken genoeg van zulke mensen.
quote:Op maandag 18 juli 2011 03:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weet ik maar het wordt beter. Jij bent een diesel, laat op gang en zometeen de lekkerste chickies. Geloof me want ik ken genoeg van zulke mensen.
jij mag dit iidquote:Op maandag 18 juli 2011 03:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik mag dat, mijn vriendje ligt nu in een tentje op 1500 km afstand, ik mis hem, heb al een week geen contact op 1 smsje na en moet nog 2 weken.
Het wordt nou niet bepaald sprankelend gezongen neequote:Op maandag 18 juli 2011 03:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had het niet eens over dat hosselen, ik voel de levenslust gewoon uit me lopen bij deze muziek.
Ik had het daar niet over mensen.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Het komt allemaal echt nog.
Geloof me, ik kan het weten.
Wel als je dat luistert als je niet het gevoel hebt heel veel vrienden te hebben, of je kut voelt en niet eens weet wie je kan sms'en of bellen. Of een knuffel nodig hebt en niemand om je heen hebt om die te geven.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
You've got a friend.. is dat depri? vrienden hebben?
Nu weer blij?quote:Op maandag 18 juli 2011 03:05 schreef heloef het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Het gaat me niet eens om die tekst.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
You've got a friend.. is dat depri? vrienden hebben?
ja ik hoor hem anders.. ik kreeg hem altijd van vriendinnen als ze niet in de buurt waren.. dus dat ik ze kon bellen als ik wouquote:Op maandag 18 juli 2011 03:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel als je dat luistert als je niet het gevoel hebt heel veel vrienden te hebben, of je kut voelt en niet eens weet wie je kan sms'en of bellen. Of een knuffel nodig hebt en niemand om je heen hebt om die te geven.
Nu mag het wel vind ik. Je moet het gewoon niet vaak doen en als je het doet, goed doen. Oprechte kusjekroel.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
er is best wel veel liefde in dit topic
straks is het weer teveel kusjekroel hoor.. dus kappen
Ja.quote:
mja jij spoort niet manquote:Op maandag 18 juli 2011 03:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gaat me niet eens om die tekst.
Die muziek verschrikkelijk.
quote:Op maandag 18 juli 2011 03:06 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Je kan als vrouw er leuk op strippen en heupwiegen maar dat zal jou niet boeien
Neequote:Op maandag 18 juli 2011 03:06 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Je kan als vrouw er leuk op strippen en heupwiegen maar dat zal jou niet boeien
Wat?quote:
kusjekroel?quote:Op maandag 18 juli 2011 03:06 schreef gewoonfaye het volgende:
Bij dit soort muziek mag je me tegen de muur aandrukken in een donker hoekje en kusjekroel doen tot ik door mijn knieen zak
Hahaquote:Op maandag 18 juli 2011 03:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. En ik vind mannen die heupwiegend strippen niet zo sexy
.
Hoe is jouw ideale man?quote:Op maandag 18 juli 2011 03:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Zuid-Amerikaanse muziek is soberso seksmuziek.quote:
Wat vind jij sexy in of aan een man dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 03:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
dat wou ik eigenlijk ook zeggen, maar wel met beleid. En eerder gewoon hands all over the place en zoenen en kusjes en lieve woordjesquote:Op maandag 18 juli 2011 03:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kusjekroel?
tegen de muur en keihard nemen die handel
maar ja jij bent liever dan mij
Vind ik lastig, want het is niet zo vast bij mij. En het klinkt enorm cliché, maar een heel groot deel hangt samen met persoonlijkheid. En een leuk hoofd.quote:
Welke bekende man vind jij mooi?quote:Op maandag 18 juli 2011 03:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vind ik lastig, want het is niet zo vast bij mij. En het klinkt enorm cliché, maar een heel groot deel hangt samen met persoonlijkheid. En een leuk hoofd.
Maar als ik een type moet geven (geen vereiste): donker haar, lichte ogen, beetje behaard, absoluut stoppelbaardje, leuke lach en vooral heel erg gek op mij.
erikquote:Op maandag 18 juli 2011 03:09 schreef heloef het volgende:
Ik voel gewoon aan alles deze plaat is van Erik.
Dat mag maar sporen die je niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat?
Ik vind het echt verschrikkelijke muziek.
Adrien Drenier, Emile Hirsch, Clive Owen, Joseph Gorden-Levitt ehm... dat ongeveerquote:
Niet van mij hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 03:09 schreef heloef het volgende:
Ik voel gewoon aan alles deze plaat is van Erik.
Toch niet.quote:
Knetter heeft ook mannelijk trekjesquote:
Ik spoor prima.quote:
Joahquote:
echt hequote:Op maandag 18 juli 2011 03:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Joah. Ik zag 'm voor het eerst in The devil wears prada
.
uh.. klopt en?quote:Op maandag 18 juli 2011 03:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Knetter heeft ook mannelijk trekjes
Waarom eindigen mensen altijd met partners die het tegenovergestelde zijn van waar ze kennelijk op geilenquote:
En Jared Leto vond je van de week ook wel leuk geloof ik?quote:Op maandag 18 juli 2011 03:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Joah. Ik zag 'm voor het eerst in The devil wears prada
.
Had ik het toch goed.quote:
Nee niks verder, misschien verwarde hij je daarom met Erik tochquote:
Ja, vind ik een mooie manquote:Op maandag 18 juli 2011 03:12 schreef MsMessy het volgende:
[..]
En Jared Leto vond je van de week ook wel leuk geloof ik?
was ook geen 1 van mij hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 03:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee niks verder, misschien verwarde hij je daarom met Erik toch
Ik vind Naat ook sexy hoor, maar dat heeft niks te maken met spierballen of een kont (want die heeft hij nietquote:Op maandag 18 juli 2011 03:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom eindigen mensen altijd met partners die het tegenovergestelde zijn van waar ze kennelijk op geilen
Is het eigenlijk ook maar het ging over plannen voor een nieuwe uitzending en ik moest even er iets bij zoeken wat ook nog een piepklein beetje paste in de show van vanavond.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:11 schreef Vesperfly het volgende:
Mij te nieuw en flashy. I like my songs like i like my man; old-fashioned and uncut.
Naatje lijkt in de verre verste niet op Arie Boomsma. Nouja, ze hebben ook wel overeenkomsten natuurlijkquote:Op maandag 18 juli 2011 03:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind Naat ook sexy hoor, maar dat heeft niks te maken met spierballen of een kont (want die heeft hij niet)
Heldinquote:Op maandag 18 juli 2011 03:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh stok.. ik heb jouw nr ook voor mijn show morgen.. ik ga er wel bij zeggen dat dat dus jouw nr 1 is
Dat, mijn god, als je me week wil krijgenquote:Op maandag 18 juli 2011 03:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sexy is ook de combi van uiterlijk/persoonlijkheid en natuurlijk uitstraling.. de juiste blik in de ogen op het juiste moment
Vooral uitstraling want zo verschrikkelijk knap is Gerrie ook weer niet. Alleen die uitstraling en het idee wat je bij haar hebt.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sexy is ook de combi van uiterlijk/persoonlijkheid en natuurlijk uitstraling.. de juiste blik in de ogen op het juiste moment
Ja hequote:Op maandag 18 juli 2011 03:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat, mijn god, als je me week wil krijgen
Ik houd van baardjesquote:
Als in, best heul ergquote:
Wel jammer dat ik dat nooit bij een vrouw kan doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja hemoeilijk te omschrijven... maar de blik alsof jij de enige bent in de hele wereld..
jups.. wel heel mooi nr.. maar zwaar depriquote:
Zo'n blik van ik wil je dan voel je je zoo geliefd en zo gewild en zo de enigequote:Op maandag 18 juli 2011 03:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja hemoeilijk te omschrijven... maar de blik alsof jij de enige bent in de hele wereld..
Jaquote:
Oh echtquote:Op maandag 18 juli 2011 03:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik dat nooit bij een vrouw kan doen.
Ben zo scheel als de tering.
Het blèrt zo lekker meequote:Op maandag 18 juli 2011 03:16 schreef heloef het volgende:
Een van de slechtere Queen platen vind ik toch wel.
jaaaa dat wou ik er eerst bijzetten.. maar dacht nee doe t niet...quote:Op maandag 18 juli 2011 03:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zo'n blik van ik wil je dan voel je je zoo geliefd en zo gewild en zo de enige
Ik bler altijd Bohemian Rapsody, We Will Rock You en Don't stop me now mee.quote:
als ik eraan denk, krijg ik al zinquote:Op maandag 18 juli 2011 03:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zo'n blik van ik wil je dan voel je je zoo geliefd en zo gewild en zo de enige
quote:Op maandag 18 juli 2011 03:16 schreef heloef het volgende:
Een van de slechtere Queen platen vind ik toch wel.
quote:Op maandag 18 juli 2011 03:17 schreef ValHallen het volgende:
Oh en het is Brian May, geen Queen die dit heeft gespeeld/gezongen.
En het is het 1e nummer dat op TMF werd gedraait
http://menwithscruff.tumblr.com/ Is ook wel een leuke sitequote:Op maandag 18 juli 2011 03:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Ik vind mezelf ook het leukst met scruff
.
Ik denk alleen wel dat het voor mij beter is dat ik mijn nagels afknip als ik nog een keer zo'n blik krijgquote:Op maandag 18 juli 2011 03:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jaaaa dat wou ik er eerst bijzetten.. maar dacht nee doe t niet...
maar idd.. dat hij niet kan wachten om zo dicht mogelijk bij je te zijn
Jij bent alles wat hij op dat moment wil/ziet/en ooit nodig zal hebben
Het is gewoon gezongen door Freddie/Queen. Alleen pas later uitgegeven in '92 door May.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:17 schreef ValHallen het volgende:
Oh en het is Brian May, geen Queen die dit heeft gespeeld/gezongen.
En het is het 1e nummer dat op TMF werd gedraait
Toch is het zo.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh echtis me nooit opgevallen
Hubba hubbaquote:Op maandag 18 juli 2011 03:18 schreef MsMessy het volgende:
[..]
http://menwithscruff.tumblr.com/ Is ook wel een leuke site
ze kunnen gevaarlijk zijnquote:Op maandag 18 juli 2011 03:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik denk alleen wel dat het voor mij beter is dat ik mijn nagels afknip als ik nog een keer zo'n blik krijg
Ik heb er bijna standaatd 1.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:18 schreef MsMessy het volgende:
[..]
http://menwithscruff.tumblr.com/ Is ook wel een leuke site
Ach wat kan jou dat schelenquote:Op maandag 18 juli 2011 03:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch is het zo.
Gelukkig wordt ik er aan geholpen.
Al wordt dat wel wennen want geen enkel meisje waar ik verliefd op was heeft daardoor gezien dat ik naar haar continu zat te kijken. Maar nu wordt het irritant om dat je mensen gewoon ziet denken "waar kijkt ie nou naar?"
Ik ookquote:
kan me voorstellen dat dat vervelend is.. maar je kunt nu nog wel lekker meiden begluren zonder dat ze t doorhebbenquote:Op maandag 18 juli 2011 03:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch is het zo.
Al wordt dat wel wennen want geen enkel meisje waar ik verliefd op was heeft daardoor gezien dat ik naar haar continu zat te kijken. Maar nu wordt het irritant om dat je mensen gewoon ziet denken "waar kijkt ie nou naar?"
Met de stem van May.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het is gewoon gezongen door Freddie/Queen. Alleen pas later uitgegeven in '92 door May.
Ik vind het gewoon zo irritant worden.quote:
Ik denk dat soms inderdaad bij mensen die scheel zijnquote:Op maandag 18 juli 2011 03:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Toch is het zo.
Ik ben niet boos, tis eerder dat ik zo weer gefrustreerd ga rollebollen met mijn dekbedquote:Op maandag 18 juli 2011 03:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
faye is een beetje boos
maar isley brothers
Ik heb het afgelopen jaar 1 keer mijn gezicht helemaal glad gehad. Was niet tof.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook. Laatst dankzij de trimmer die te kort stond was bijna aller er af
.
Je hebt 2 versies.quote:
Ik ben nog steeds bezig met verzoekjeslijst afwerkenquote:Op maandag 18 juli 2011 03:21 schreef Viro het volgende:
Zusje laat maar weten wanneer je klaar bent dan neem ik het over.
Ben net klaar met fappen douchen
Voor iemand van rond de 15 jaar wel.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:21 schreef Vesperfly het volgende:
http://sexyoldermen.tumblr.com/ ook fijn. maar die zijn toch niet oud?!
zet jij dan ook guppie aan nepzoon?quote:Op maandag 18 juli 2011 03:21 schreef Viro het volgende:
Zusje laat maar weten wanneer je klaar bent dan neem ik het over.
Ben net klaar met fappen douchen
Er zijn zo veel mannen van 40+ die ik echt zo keihard zou willen doenquote:Op maandag 18 juli 2011 03:21 schreef Vesperfly het volgende:
aah dan ga je straks toch ff wat anders doenquote:Op maandag 18 juli 2011 03:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, tis eerder dat ik zo weer gefrustreerd ga rollebollen met mijn dekbed
je werkt wel veel af de laatste tijdquote:Op maandag 18 juli 2011 03:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds bezig met verzoekjeslijst afwerken
Jouw baardquote:Op maandag 18 juli 2011 03:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen jaar 1 keer mijn gezicht helemaal glad gehad. Was niet tof.
ja nep papaquote:Op maandag 18 juli 2011 03:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
zet jij dan ook guppie aan nepzoon?
Oehquote:Op maandag 18 juli 2011 03:21 schreef Vesperfly het volgende:
Ja tuurlijk is dat fucked up mang.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zo irritant worden.![]()
En vooral de foto's die zijn confronterend.
De reden ook dat ik altijd een duim op steek een een oog dicht knijp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Daarom en ik wil verdomme leuk op de foto staan.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat soms inderdaad bij mensen die scheel zijn. Laatst stond ik in de rij bij de kassa, ging er nog een open en werd ik geroepen maar haar ene oog keek weg en het andere naar mij
, ik vind dat toch verwarrend dan.
Echt?quote:Op maandag 18 juli 2011 03:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je hebt 2 versies.
Die je net hoorde was wel degelijk van Queen.
Dat dus.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er zijn zo veel mannen van 40+ die ik echt zo keihard zou willen doen.
quote:Op maandag 18 juli 2011 03:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het nu zo. Mijn gezicht niet constant zo, though.
Dat is een toffe fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat contrast/licht/alles
Anonimity is a bliss
Een simpele operatie om de pupil weer recht te zetten.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja tuurlijk is dat fucked up mang.
Maar wat voor therapie krijg je er dan voor dan?
En ik zie John Barrowman ertussen staan. De scene in Torchwood met James Marsters, oef hot.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er zijn zo veel mannen van 40+ die ik echt zo keihard zou willen doen.
quote:Op maandag 18 juli 2011 03:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het nu zo. Mijn gezicht niet constant zo, though.
je kijkt niet altijd zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel een giga leuke foto
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Broer, nee.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:26 schreef Viro het volgende:
Nog meer dames in het topic
nieuw vlees voor viro
Ecccchttt he.quote:
je gebruikt ons gewoonquote:Op maandag 18 juli 2011 03:26 schreef Viro het volgende:
Nog meer dames in het topic
nieuw vlees voor viro
Het was Freddie die dat zong, volgens mij ingezongen in '88 en zou op het album 'Miracle' verschijnen, hebben ze niet gedaan en is toen in '96 alsnog uitgebracht. Die versie waar jij op doelt is uit '92 door May samen met Frank Musker en Elizabeth Lamers.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Echt?Ik had hem nog harder gezet omdat ik niet goed hoorde wie er nu zong
Hij doet me een beetje denken aan:quote:
Mijn pet, ik neem hem afquote:Op maandag 18 juli 2011 03:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het was Freddie die dat zong, volgens mij ingezongen in '88 en zou op het album 'Miracle' verschijnen, hebben ze niet gedaan en is toen in '96 alsnog uitgebracht. Die versie waar jij op doelt is uit '92 door May samen met Frank Musker en Elizabeth Lamers.
Aight, nou dat is wel een geruststelling dan toch?quote:Op maandag 18 juli 2011 03:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Een simpele operatie om de pupil weer recht te zetten.
iets met autist qua muziekquote:Op maandag 18 juli 2011 03:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Outpost zegt dat ik geen smaak heb omdat ik deze dus aangevraagd/gestuurd heb
WTF
Jawel zit nog niet echt vaart achter maar het komt wel goed.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Aight, nou dat is wel een geruststelling dan toch?
outpost.. ja dat blijktquote:
Snapte.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Frank is altijd smaak. Die man is de personificatie van smaak.
Dit jaquote:Op maandag 18 juli 2011 03:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Frank is altijd smaak. Die man is de personificatie van smaak.
vink nog steeds raar.. sikke.. dan moet ik denken aan een geitquote:Op maandag 18 juli 2011 03:29 schreef Outpost76 het volgende:
Ik ben te sikke om actief mee te posten mensen sorry.
Bedankt voor t draaien van mijn verzoekjens faye
quote:Op maandag 18 juli 2011 03:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Outpost zegt dat ik geen smaak heb omdat ik deze dus aangevraagd/gestuurd heb
WTF
quote:Op maandag 18 juli 2011 03:30 schreef gewoonfaye het volgende:
nog 4 nummers hierna, ik sluit af met een verzoekje van erik
ja wat? dat zei je en dat klopt dus niet.. frankie geen smaak vinden.. cultuurbarbaarquote:
tja als ik t tegen jou heb over een stramme snap je t ook niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vink nog steeds raar.. sikke.. dan moet ik denken aan een geit
Dat doet mij dan weer denken aan een geitquote:Op maandag 18 juli 2011 03:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
tja als ik t tegen jou heb over een stramme snap je t ook niet.
Bazenverzoekjequote:Op maandag 18 juli 2011 03:32 schreef gewoonfaye het volgende:
upcoming
Jace Everett - Bad things
Tiffany - I think we're alone now
Bangles - eternal flame
bazenverzoekje
dan moet ik denken aan kabouters..quote:Op maandag 18 juli 2011 03:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
tja als ik t tegen jou heb over een stramme snap je t ook niet.
een stramme is dat een erectiequote:Op maandag 18 juli 2011 03:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan moet ik denken aan kabouters..
noem de dingen gewoon zo als ze zijn
en soberso.. waarom tegen mij over een stramme hebben.. ik hoef geen vieze praat
Lijkt de Ikea-gids welquote:
quote:
stijve/dronken op zn outposts/Haagsquote:
joaquote:
Ik vind hem dan wel weer lachen.quote:
Gerard Ekdomquote:
je ging nu dus fappen ja? OP MIJN SHOW EN GERRIE?!quote:Op maandag 18 juli 2011 03:34 schreef heloef het volgende:
Ik stel het fappen hier dus speciaal voor uit.
Voor de Bangles.
Right. Ik dacht bij sikke eerst dat het iets van ziek was ofzoquote:
Doei Haagse Sjonniequote:
Nee niet want ik wacht tot het einde van je show.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
je ging nu dus fappen ja? OP MIJN SHOW EN GERRIE?!
En voor mijn bazenverzoekquote:Op maandag 18 juli 2011 03:34 schreef heloef het volgende:
Ik stel het fappen hier dus speciaal voor uit.
Voor de Bangles.
ik ook zoiets.. en dacht aan een geit.. dat vond hij raarquote:Op maandag 18 juli 2011 03:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Right. Ik dacht bij sikke eerst dat het iets van ziek was ofzo, sick sikke... dunno
.
ik blijf ervoor wakkerquote:Op maandag 18 juli 2011 03:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En voor mijn bazenverzoek.
Straks is iedereen al slapen en zit ik hier in mijn eentje te-en
.
oh je gaat fappen op viro en gerriequote:Op maandag 18 juli 2011 03:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee niet want ik wacht tot het einde van je show.
Nee en nee.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh je gaat fappen op viro en gerrie
Wat je moeder zegt is niet waar.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Fffuuuuu, jongens praat me hier even uit. Mama zei zo voor de grap: Straks komt naat terug en dan komt hij erachter dat hij het helemaal niet zo erg vond zonder jou en dat hij dat eigenlijk wel fijn vond.
Nu ben ik dus vet onzeker
Naat is je vriend I asume? Waar is hij heen dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 03:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Fffuuuuu, jongens praat me hier even uit. Mama zei zo voor de grap: Straks komt naat terug en dan komt hij erachter dat hij het helemaal niet zo erg vond zonder jou en dat hij dat eigenlijk wel fijn vond.
O god dit meen je toch niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Je moeder ziet naatje niet zitten?quote:Op maandag 18 juli 2011 03:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Snert wat een rotopmerking. Hij mist je vast heel ergquote:Op maandag 18 juli 2011 03:39 schreef gewoonfaye het volgende:
dat is een grapje van haar..quote:Op maandag 18 juli 2011 03:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Je moeder straffenquote:Op maandag 18 juli 2011 03:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Nee op mijn fantasie want porno is zo saai geworden.quote:
Wou dit ook postenquote:Op maandag 18 juli 2011 03:40 schreef heloef het volgende:
[..]
O god dit meen je toch niet.
Ga je moeder even slaan joh.
Dat is niet zo best om te zeggen als moeder zijndequote:Op maandag 18 juli 2011 03:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik kan je wel zeggen dat ik dan serieus doodga. Ik vind het nog steeds vreemd hoeveel ik om iemand kan geven, om een jongen nogwel! En dat ik ook echt zo verschrikkelijk dol op iemand kan zijn.quote:
Dit zegt al genoegquote:Op maandag 18 juli 2011 03:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is niet zo best om te zeggen als moeder zijnde
Maar je weet zelf toch ook dat die kerel helemaal gek op je is? Hij heeft zijn principes voor je gebroken!
veel plezier in dromenlandquote:
Jaaaa haha!quote:Op maandag 18 juli 2011 03:41 schreef Vesperfly het volgende:
Dear God. ik kon me nog een versie van Irene Moors hierop herinneren.
Mja een lekkere geile griet met een natte kut, kweet zo net niet met die principesquote:Op maandag 18 juli 2011 03:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar je weet zelf toch ook dat die kerel helemaal gek op je is? Hij heeft zijn principes voor je gebroken!
Ja dat dus ook.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mja een lekkere geile griet met een natte kut, kweet zo net niet met die principes
Uhuh, we kennen elkaar via fok. Posten hier allebei enzo, maar hij is nu naar noorwegenquote:Op maandag 18 juli 2011 03:40 schreef Vesperfly het volgende:
[..]
Naat is je vriend I asume? Waar is hij heen dan?
Eerst niet nee, nu ziet ze dat hij superlief voor me is, maar ze is denk ik bang voor een telleurstelling ofzoquote:Op maandag 18 juli 2011 03:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je moeder ziet naatje niet zitten?
mama is qua liefde ook wel een beetje een verbitterde heks denk ikquote:Op maandag 18 juli 2011 03:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
onm ? for real?quote:Op maandag 18 juli 2011 03:44 schreef heloef het volgende:
Ik vind het Songfestival leuk
Ik ken de Bangles met Eternal Flame bijna uit mijn hoofd.
Ik keek ONM.
Ik ben net een wijf.
Beter dan die GTST onzin.quote:
Naatje kennende gaat hij daar niks versierenquote:Op maandag 18 juli 2011 03:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mja een lekkere geile griet met een natte kut, kweet zo net niet met die principes
omg dit meen je niet, ik moet een disney nummer overtreffen.quote:
Naat kan echt niet vreemd gaan.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Naatje kennende gaat hij daar niks versieren
Ik kan me serieus niet indenken dat hij zoiets doet, anders had je het al vast gehoord van hem zelf. Daar is het wel het type voor.
Als ze bang is voor een teleurstelling wanneer alles koek en ei gaat en hij gewoon een paar weken op vakantie is, vind ik je mam's opmerking nogal overbodig.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Uhuh, we kennen elkaar via fok. Posten hier allebei enzo, maar hij is nu naar noorwegen
[..]
Eerst niet nee, nu ziet ze dat hij superlief voor me is, maar ze is denk ik bang voor een telleurstelling ofzo
[..]
mama is qua liefde ook wel een beetje een verbitterde heks denk ik
gtst keek ik alleen omdat wij toen naar bed moesten..quote:
waar oh waar ging het verkeerd?quote:Op maandag 18 juli 2011 03:46 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik begon met interpol, ik eindig met disney
Jij post hier ookquote:Op maandag 18 juli 2011 03:45 schreef Viro het volgende:
[..]
omg dit meen je niet, ik moet een disney nummer overtreffen.
Dat zal lastig worden als ik kijk naar de "autisten" die hier posten
Ja, dat is altijd een beetje jammerquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 03:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Naat kan echt niet vreemd gaan.![]()
Die krijgt hem dan niet omhoog omdat ie de hele tijd aan Faye en Jezus moet denken.
echt welquote:Op maandag 18 juli 2011 03:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd een beetje jammer. Disney moet een homosprookje maken.
Buzz lightyear en Aladin? Gelijk dat moslim-homo taboe doorbroken.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren, Amerika je weet zelf.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jullie hebben The Wizard of Oz alquote:Op maandag 18 juli 2011 03:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
joa kloptquote:
Voor zover ik weet is hij echt dol op mij en ik op hemquote:Op maandag 18 juli 2011 03:46 schreef Vesperfly het volgende:
[..]
Als ze bang is voor een teleurstelling wanneer alles koek en ei gaat en hij gewoon een paar weken op vakantie is, vind ik je mam's opmerking nogal overbodig.
In feite niet neequote:Op maandag 18 juli 2011 03:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Naatje kennende gaat hij daar niks versieren
Ik kan me serieus niet indenken dat hij zoiets doet, anders had je het al vast gehoord van hem zelf. Daar is het wel het type voor.
Mijn moeder maakte alleen zulke kutopmerkingen over vriendinnetjes van mijn broer of mij als ze vond dat zo'n grietje niet goed voor ons wasquote:Op maandag 18 juli 2011 03:46 schreef Vesperfly het volgende:
[..]
Als ze bang is voor een teleurstelling wanneer alles koek en ei gaat en hij gewoon een paar weken op vakantie is, vind ik je mam's opmerking nogal overbodig.
Zit geen homo in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |