Wat?quote:
kusjekroel?quote:Op maandag 18 juli 2011 03:06 schreef gewoonfaye het volgende:
Bij dit soort muziek mag je me tegen de muur aandrukken in een donker hoekje en kusjekroel doen tot ik door mijn knieen zak
Hahaquote:Op maandag 18 juli 2011 03:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. En ik vind mannen die heupwiegend strippen niet zo sexy
.
Hoe is jouw ideale man?quote:Op maandag 18 juli 2011 03:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Zuid-Amerikaanse muziek is soberso seksmuziek.quote:
Wat vind jij sexy in of aan een man dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 03:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
dat wou ik eigenlijk ook zeggen, maar wel met beleid. En eerder gewoon hands all over the place en zoenen en kusjes en lieve woordjesquote:Op maandag 18 juli 2011 03:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kusjekroel?
tegen de muur en keihard nemen die handel
maar ja jij bent liever dan mij
Vind ik lastig, want het is niet zo vast bij mij. En het klinkt enorm cliché, maar een heel groot deel hangt samen met persoonlijkheid. En een leuk hoofd.quote:
Welke bekende man vind jij mooi?quote:Op maandag 18 juli 2011 03:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vind ik lastig, want het is niet zo vast bij mij. En het klinkt enorm cliché, maar een heel groot deel hangt samen met persoonlijkheid. En een leuk hoofd.
Maar als ik een type moet geven (geen vereiste): donker haar, lichte ogen, beetje behaard, absoluut stoppelbaardje, leuke lach en vooral heel erg gek op mij.
erikquote:Op maandag 18 juli 2011 03:09 schreef heloef het volgende:
Ik voel gewoon aan alles deze plaat is van Erik.
Dat mag maar sporen die je niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat?
Ik vind het echt verschrikkelijke muziek.
Adrien Drenier, Emile Hirsch, Clive Owen, Joseph Gorden-Levitt ehm... dat ongeveerquote:
Niet van mij hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 03:09 schreef heloef het volgende:
Ik voel gewoon aan alles deze plaat is van Erik.
Toch niet.quote:
Knetter heeft ook mannelijk trekjesquote:
Ik spoor prima.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |