veel plezier in dromenlandquote:
Jaaaa haha!quote:Op maandag 18 juli 2011 03:41 schreef Vesperfly het volgende:
Dear God. ik kon me nog een versie van Irene Moors hierop herinneren.
Mja een lekkere geile griet met een natte kut, kweet zo net niet met die principesquote:Op maandag 18 juli 2011 03:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is niet zo best om te zeggen als moeder zijnde
Maar je weet zelf toch ook dat die kerel helemaal gek op je is? Hij heeft zijn principes voor je gebroken!
Ja dat dus ook.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mja een lekkere geile griet met een natte kut, kweet zo net niet met die principes
Uhuh, we kennen elkaar via fok. Posten hier allebei enzo, maar hij is nu naar noorwegenquote:Op maandag 18 juli 2011 03:40 schreef Vesperfly het volgende:
[..]
Naat is je vriend I asume? Waar is hij heen dan?
Eerst niet nee, nu ziet ze dat hij superlief voor me is, maar ze is denk ik bang voor een telleurstelling ofzoquote:Op maandag 18 juli 2011 03:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je moeder ziet naatje niet zitten?
mama is qua liefde ook wel een beetje een verbitterde heks denk ikquote:Op maandag 18 juli 2011 03:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is niet zo best om te zeggen als moeder zijnde
Maar je weet zelf toch ook dat die kerel helemaal gek op je is? Hij heeft zijn principes voor je gebroken!
onm ? for real?quote:Op maandag 18 juli 2011 03:44 schreef heloef het volgende:
Ik vind het Songfestival leuk
Ik ken de Bangles met Eternal Flame bijna uit mijn hoofd.
Ik keek ONM.
Ik ben net een wijf.
Beter dan die GTST onzin.quote:
Naatje kennende gaat hij daar niks versierenquote:Op maandag 18 juli 2011 03:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mja een lekkere geile griet met een natte kut, kweet zo net niet met die principes
omg dit meen je niet, ik moet een disney nummer overtreffen.quote:
Naat kan echt niet vreemd gaan.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Naatje kennende gaat hij daar niks versieren
Ik kan me serieus niet indenken dat hij zoiets doet, anders had je het al vast gehoord van hem zelf. Daar is het wel het type voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |