Ik had het niet eens over dat hosselen, ik voel de levenslust gewoon uit me lopen bij deze muziek.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weet ik maar het wordt beter. Jij bent een diesel, laat op gang en zometeen de lekkerste chickies. Geloof me want ik ken genoeg van zulke mensen.
quote:Op maandag 18 juli 2011 03:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weet ik maar het wordt beter. Jij bent een diesel, laat op gang en zometeen de lekkerste chickies. Geloof me want ik ken genoeg van zulke mensen.
jij mag dit iidquote:Op maandag 18 juli 2011 03:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik mag dat, mijn vriendje ligt nu in een tentje op 1500 km afstand, ik mis hem, heb al een week geen contact op 1 smsje na en moet nog 2 weken.
Het wordt nou niet bepaald sprankelend gezongen neequote:Op maandag 18 juli 2011 03:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had het niet eens over dat hosselen, ik voel de levenslust gewoon uit me lopen bij deze muziek.
Ik had het daar niet over mensen.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Het komt allemaal echt nog.
Geloof me, ik kan het weten.
Wel als je dat luistert als je niet het gevoel hebt heel veel vrienden te hebben, of je kut voelt en niet eens weet wie je kan sms'en of bellen. Of een knuffel nodig hebt en niemand om je heen hebt om die te geven.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
You've got a friend.. is dat depri? vrienden hebben?
Nu weer blij?quote:Op maandag 18 juli 2011 03:05 schreef heloef het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Het gaat me niet eens om die tekst.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
You've got a friend.. is dat depri? vrienden hebben?
ja ik hoor hem anders.. ik kreeg hem altijd van vriendinnen als ze niet in de buurt waren.. dus dat ik ze kon bellen als ik wouquote:Op maandag 18 juli 2011 03:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel als je dat luistert als je niet het gevoel hebt heel veel vrienden te hebben, of je kut voelt en niet eens weet wie je kan sms'en of bellen. Of een knuffel nodig hebt en niemand om je heen hebt om die te geven.
Nu mag het wel vind ik. Je moet het gewoon niet vaak doen en als je het doet, goed doen. Oprechte kusjekroel.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
er is best wel veel liefde in dit topic
straks is het weer teveel kusjekroel hoor.. dus kappen
Ja.quote:
mja jij spoort niet manquote:Op maandag 18 juli 2011 03:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gaat me niet eens om die tekst.
Die muziek verschrikkelijk.
quote:Op maandag 18 juli 2011 03:06 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Je kan als vrouw er leuk op strippen en heupwiegen maar dat zal jou niet boeien
Neequote:Op maandag 18 juli 2011 03:06 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Je kan als vrouw er leuk op strippen en heupwiegen maar dat zal jou niet boeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |