Als ze bang is voor een teleurstelling wanneer alles koek en ei gaat en hij gewoon een paar weken op vakantie is, vind ik je mam's opmerking nogal overbodig.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Uhuh, we kennen elkaar via fok. Posten hier allebei enzo, maar hij is nu naar noorwegen
[..]
Eerst niet nee, nu ziet ze dat hij superlief voor me is, maar ze is denk ik bang voor een telleurstelling ofzo
[..]
mama is qua liefde ook wel een beetje een verbitterde heks denk ik
gtst keek ik alleen omdat wij toen naar bed moesten..quote:
waar oh waar ging het verkeerd?quote:Op maandag 18 juli 2011 03:46 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik begon met interpol, ik eindig met disney
Jij post hier ookquote:Op maandag 18 juli 2011 03:45 schreef Viro het volgende:
[..]
omg dit meen je niet, ik moet een disney nummer overtreffen.
Dat zal lastig worden als ik kijk naar de "autisten" die hier posten
Ja, dat is altijd een beetje jammerquote:
quote:Op maandag 18 juli 2011 03:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Naat kan echt niet vreemd gaan.![]()
Die krijgt hem dan niet omhoog omdat ie de hele tijd aan Faye en Jezus moet denken.
echt welquote:Op maandag 18 juli 2011 03:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd een beetje jammer. Disney moet een homosprookje maken.
Buzz lightyear en Aladin? Gelijk dat moslim-homo taboe doorbroken.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren, Amerika je weet zelf.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jullie hebben The Wizard of Oz alquote:Op maandag 18 juli 2011 03:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
joa kloptquote:
Voor zover ik weet is hij echt dol op mij en ik op hemquote:Op maandag 18 juli 2011 03:46 schreef Vesperfly het volgende:
[..]
Als ze bang is voor een teleurstelling wanneer alles koek en ei gaat en hij gewoon een paar weken op vakantie is, vind ik je mam's opmerking nogal overbodig.
In feite niet neequote:Op maandag 18 juli 2011 03:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Naatje kennende gaat hij daar niks versieren
Ik kan me serieus niet indenken dat hij zoiets doet, anders had je het al vast gehoord van hem zelf. Daar is het wel het type voor.
Mijn moeder maakte alleen zulke kutopmerkingen over vriendinnetjes van mijn broer of mij als ze vond dat zo'n grietje niet goed voor ons wasquote:Op maandag 18 juli 2011 03:46 schreef Vesperfly het volgende:
[..]
Als ze bang is voor een teleurstelling wanneer alles koek en ei gaat en hij gewoon een paar weken op vakantie is, vind ik je mam's opmerking nogal overbodig.
Zit geen homo in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |