Ik weet alleen hoe zippyshare werkt, moet je even aan anderen hier vragenquote:Op maandag 18 juli 2011 02:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik het met megaupload verstuur krijg je het dan ook?
Komt er eentje aan van Carlos Santana.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik moest wat zippy's binnenhalen..
Maria?! <3quote:Op maandag 18 juli 2011 02:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Komt er eentje aan van Carlos Santana.
Jup.quote:
Nou ja, dan stuur ik een linkje, daar klik je op, dan moet je ergens op downloaden klikken en dan gaat ie downloaden (of je moet even 30 seconden wachten voordat je mag downloaden omdat je geen premium user bent).quote:Op maandag 18 juli 2011 02:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik weet alleen hoe zippyshare werkt, moet je even aan anderen hier vragen
Hij ligt toch al op een oor.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maak er nou geen Gerrie vs Dat-Ene-Kind topic van
Klinkt goed.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, dan stuur ik een linkje, daar klik je op, dan moet je ergens op downloaden klikken en dan gaat ie downloaden (of je moet even 30 seconden wachten voordat je mag downloaden omdat je geen premium user bent).
Trustenquote:Op maandag 18 juli 2011 02:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leute, ich gehe schlafen
Tot morgen
Ik ben nog bezigquote:Op maandag 18 juli 2011 02:55 schreef Viro het volgende:
Eerder terug dan verwacht... kan ik radio onveilig maken
Hoiquote:Op maandag 18 juli 2011 02:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij ligt toch al op een oor.
Dus ik kan ongeremd door gaan met mijn Gerrie adoratie.
Ik maak mijn lijst met verzoekjes even afquote:Op maandag 18 juli 2011 02:55 schreef Viro het volgende:
Fayetjepeteetje zorgt al voor depressie's met haar liefdesliedjes.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:55 schreef Viro het volgende:
Ik had het kunnen weten.quote:
bijna welquote:Op maandag 18 juli 2011 02:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Fayetjepeteetje zorgt al voor depressie's met haar liefdesliedjes.
1. Wanna be Startin Somethingquote:Op maandag 18 juli 2011 02:56 schreef Vesperfly het volgende:
Kvind dit toch wel beste nr van MJ. En Speechless. En Human Nature. En She's Out of my life, haha
Dirty Diana idd. Of blood on the dancefloor. You rock my world. Als je zou moeten kiezen, Prince of MJ?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1. Wanna be Startin Something
2. Dirty Diana
3. Don't stop till you get enough
Sorry.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik moest heeeel veel binnen halen, door outpost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |