JAAAAAquote:Op maandag 18 juli 2011 02:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil (officiëel) vanavond van 23 tot 0 UURTJE DRIZZT doen
quote:
quote:
Die heb ik niet, mp3tje in zippyshare en dan in de dm.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:38 schreef Vesperfly het volgende:
[..]
Zou je misschien stranger in moscow willen draaien?
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:37 schreef gewoonfaye het volgende:
Mijn draaimomentje raakt wel een gevoelige snaar hiero
Dat is best wel, heftig enzulks.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben 3 jaar geleden met oud en nieuw ten huwelijk gevraagd.
dit wordt mijn eerste oud en nieuw in 5 jaar dat ik echt alleen ben
dat bedoel ik te zeggen.
dan moet ik denken aan dat hij me vroeg.. en dat t uit is enzo.. ook al was dat mijn keuze
Geen homies met vriendinnen wiens zusjes nog alleen zijn?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:38 schreef heloef het volgende:
Nee, nee ik heb een keer All You Need is Love gekeken.
Ik kan daar niet tegen als die gelukkig Jordy en Anita's en ik die niemand anders dan zijn moeder heeft.
QFT. Hatelijk programma.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:38 schreef heloef het volgende:
Nee, nee ik heb een keer All You Need is Love gekeken.
Ik kan daar niet tegen als die gelukkig Jordy en Anita's en ik die niemand anders dan zijn moeder heeft.
Michaelquote:Op maandag 18 juli 2011 02:38 schreef Vesperfly het volgende:
[..]
Zou je misschien stranger in moscow willen draaien?
ja en hoe, ik wilde al meer dan een uur geleden naar bedquote:Op maandag 18 juli 2011 02:37 schreef gewoonfaye het volgende:
Mijn draaimomentje raakt wel een gevoelige snaar hiero
Heb em zelf ook niet op mp3 en zit niet op eigen pc. Helaas! Ik luister gewoon verder naar jouw muziekjes, tot zover alleen maar goed geweestquote:Op maandag 18 juli 2011 02:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die heb ik niet, mp3tje in zippyshare en dan in de dm.
joa.. daarom wordt oud en nieuw kut.. maar het leven gaat doorquote:
Ja, neuken dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:40 schreef Myraela het volgende:
Bij dit liedje denk ik altijd aan die show. Waarvoor ik altijd bang ben dat mensen me opgeven.
Smooth operatorquote:
Heb je ook Maria?quote:
Nope, ik heb gewoon een willekeurige knuffelrock gepakt en wat eigen zooi erdoorheen, mijn laptop is laatst gecrashed, dus iedereen met mp3tjes is welkom!quote:
Maar je hebt ons nog.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa.. daarom wordt oud en nieuw kut.. maar het leven gaat door
Ditquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |