Sterkte.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah dat is het ook
Maar ik ga donderdag mij pa uitstrooien en dit nummer
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sterkte.
De assen van mijn oma uitstrooien vond ik echt een hele toffe dag. Best misplaatst misschien, maar als ze er zelf bij was geweest had ze over de grond gerold van het lachen denk ik
.
Denk aan uitstrooien op zee, met een hele flinke windkracht, een boot die overgeleverd is aan de golven, neefjes die over het dek rolden, een zus die in paniek raakte en de man van de boot die zei "straks bij het uitstrooien is het misschien beter om je mond even dicht te houden, ivm de wind". En bij het terugvaren stond er vrij hard La vie en rose door Louis Armstrong aan
. Het was zo absurd en surreëel en mooi en leuk
.
veel plezier in dromenlandquote:Op maandag 18 juli 2011 02:08 schreef minibeer het volgende:
Ik bedenk net dat ik morgen vroeg op moet, trusten!
Toen ik nog niet zo'n pervert was.quote:
Slaap lekker.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:08 schreef minibeer het volgende:
Ik bedenk net dat ik morgen vroeg op moet, trusten!
Wat een verkrachting van het origineelquote:
IK WAS OOK VOOR JAMAIquote:Op maandag 18 juli 2011 02:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ik nog niet zo'n pervert was.
Toen ik nog CD gekocht.
Toen ik voor Jamai was.
Toen talentenjachten nog leuk waren.
Toen RTL4 nog leuk was.
De heerlijke tijd.
Vind dit een beetje moeilijk. Ben mijn vader in maart verloren.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar ik ga donderdag mij pa uitstrooien en dit nummer
Ik wordt er eenzaam en suïcidaal van.quote:
sterktequote:Op maandag 18 juli 2011 02:09 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Vind dit een beetje moeilijk. Ben mijn vader in maart verloren.Zit nu echt even te janken.
Ik heb Rogers handtekening op m'n tiet gehadquote:Op maandag 18 juli 2011 02:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kutjong dat het is. Ze vielen allemaal in het niet bij Roger.
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sterkte.
De assen van mijn oma uitstrooien vond ik echt een hele toffe dag. Best misplaatst misschien, maar als ze er zelf bij was geweest had ze over de grond gerold van het lachen denk ik
.
Denk aan uitstrooien op zee, met een hele flinke windkracht, een boot die overgeleverd is aan de golven, neefjes die over het dek rolde, een zus die in paniek raakte en de man van de boot die zei "straks bij het uitstrooien is het misschien beter om je mond even dicht te houden, ivm de wind". En bij het terugvaren stond er vrij hard La vie en rose door Louis Armstrong aan
. Het was zo absurd en surreëel en mooi en leuk
.
oi.. ja logisch.. * virtueel knuffeltje geeft*quote:Op maandag 18 juli 2011 02:09 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Vind dit een beetje moeilijk. Ben mijn vader in maart verloren.Zit nu echt even te janken.
Dewi was ook baasquote:Op maandag 18 juli 2011 02:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kutjong dat het is. Ze vielen allemaal in het niet bij Roger.
Sterkte..quote:Op maandag 18 juli 2011 02:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het wordt ook een rare dag
We strooien pa uit op zijn verjaardag (die tegelijk jarig was met mijn broer die er ook al 16 jaar niet meer is) en mijn lief is donderdag jarig is tegelijk met haar vader, en mijn cadeau voor haar wordt ook heel speciaalzoiets als: wil je met me.....
Zo het is wel raak zeg.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:09 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Heb er al in geen weken meer over gehuild maar soms komt het even weer helemaal los.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oi.. ja logisch.. * virtueel knuffeltje geeft*
WauW dat wordt een dag vol emoties.. die hopelijk toch blij eindigtquote:Op maandag 18 juli 2011 02:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We strooien pa uit op zijn verjaardag (die tegelijk jarig was met mijn broer die er ook al 16 jaar niet meer is) en mijn lief is donderdag jarig is tegelijk met haar vader, en mijn cadeau voor haar wordt ook heel speciaalzoiets als: wil je met me.....
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:09 schreef MsMessy het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAATquote:Op maandag 18 juli 2011 02:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ondanks alles bij mijn pa wel echt even stil zou zijn, bij mijn moeder zou ik echt niet weten wat ik moet doenquote:Op maandag 18 juli 2011 02:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo het is wel raak zeg.
Ik zou eigenlijk niet weten hoe ik zou moet reageren als mijn vader dood gaat. Aangezien ik wel van hem hou maar ook nooit zie. Bij mijn moeder ga ik waarschijnlijk 4 weken hysterisch in een hoekje huilen.
Oh, oh OH!quote:Op maandag 18 juli 2011 02:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Neuken?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ben, ik vind het nog steeds de koning aller talentenjachten (op Brigitte na)quote:Op maandag 18 juli 2011 02:11 schreef iBenny het volgende:
Over talentenjachten gesproken...
Deze is gedaan door Ben Saunders
Baas ik heb gebedeld bij mijn moeder toen ik in de MediaMarkt stond.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:12 schreef iBenny het volgende:
Ik heb dat album van Jamai toen van mijn zakgeld gekocht
Ik wilde hem per se zelf kopen en niet dat hij werd gedownload
...Klaverjassen?quote:
Die had moeten winnen. Jamai en Jim waren allebei te zwak om in de finale te staan. Finale had Hind - Dewi moeten zijn.quote:
Ik vind Ben dit nummer eigenlijk beter doen dan Michael Bolton.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ben, ik vind het nog steeds de koning aller talentenjachten (op Brigitte na)
No, she won't read thisquote:Op maandag 18 juli 2011 02:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar symp.. ze zit toch ook op Fok! ? ben je niet bang dat ze het nou gaat weten?
gelukkig maarquote:
Nou inderdaad. Leuk hoor!quote:Op maandag 18 juli 2011 02:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gelukkig maarzou een beetje jammer zijn
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee serieus, dat hebben we nog niet gedaan
Ik moet al bijna janken bij de gedachte dat mijn moeder ooit doodgaat.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ondanks alles bij mijn pa wel echt even stil zou zijn, bij mijn moeder zou ik echt niet weten wat ik moet doen
Op dit nummer wil ik dansen als ik ga trouwen
Dan doe je het beter dan Naat en ikquote:Op maandag 18 juli 2011 02:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hind was ook een baas jaquote:Op maandag 18 juli 2011 02:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die had moeten winnen. Jamai en Jim waren allebei te zwak om in de finale te staan. Finale had Hind - Dewi moeten zijn.
Kom je dan bij mij wonen?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet al bijna janken bij de gedachte dat mijn moeder ooit doodgaat.
Ik spring van een flat ofzo, die vrouw is alles voor mij.
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
beach boys
geweldigheid
zooo lief
Ik gooi het in een TT.quote:
heb ik jou trouwens al eerder gezien hier.. of ben je nieuw? * bedenk ik me net.. ui komt me niet bekend voor *quote:
Homoderator duidelijk deze keer.quote:
New(b)quote:Op maandag 18 juli 2011 02:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb ik jou trouwens al eerder gezien hier.. of ben je nieuw? * bedenk ik me net.. ui komt me niet bekend voor *
it wasn't mequote:Op maandag 18 juli 2011 02:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Homoderator duidelijk deze keer.![]()
Of Symph die geen medelijden wil.
Moet je me wel eerst een maand troosten denk ik.quote:
Ik was het. Werd me gevraagd en ik deed braaf mee.quote:
Oh, en dan toch een eeuwige verbintenis aangaan, Jij durft wel zegquote:Op maandag 18 juli 2011 02:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
aaah in dat geval.. een heel hartelijk welkom natuurlijkquote:
Erik dus.quote:
Weet je, je weet dat het leven eindig is, maar als je ermee geconfronteerd word en diegene is nog vrij jong dan is het wel erg zwaar.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet al bijna janken bij de gedachte dat mijn moeder ooit doodgaat.
Ik spring van een flat ofzo, die vrouw is alles voor mij.
Net zoals naat.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oh, en dan toch een eeuwige verbintenis aangaan, Jij durft wel zeg
Dank!quote:Op maandag 18 juli 2011 02:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaah in dat geval.. een heel hartelijk welkom natuurlijk
Joah!quote:Op maandag 18 juli 2011 02:17 schreef iBenny het volgende:
Een talentenjacht uurtje... dat kan best toch?
Hind maakt nog steeds (bescheiden) hitjesquote:Op maandag 18 juli 2011 02:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die had moeten winnen. Jamai en Jim waren allebei te zwak om in de finale te staan. Finale had Hind - Dewi moeten zijn.
Ik heb hem verneukt, maar dat had ik niet gedaan als ik nog niet minstens heel lang bij hem wil zijnquote:
Oeh dat ga ik een keertje doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:17 schreef iBenny het volgende:
Ja ik ook. Of iets kerstachtigs doen. Het liefst met Collin Firth in een gelijksoortige scene uit Bridget Jones.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:17 schreef gewoonfaye het volgende:
Op god only knows wil ik in de sneeuw dansen. Ik denk dat ik maar een lijstje ga maken voor Naat
Je moet je MODschap wel trots uitdragen natuurlijkquote:Op maandag 18 juli 2011 02:17 schreef iBenny het volgende:
Houd ik je aan...quote:Op maandag 18 juli 2011 02:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Oeh dat ga ik een keertje doen.
Ik had ook al een SuriWeekend Eurovision edition.
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:18 schreef Vesperfly het volgende:
[..]
Ja ik ook. Of iets kerstachtigs doen. Het liefst met Collin Firth in een gelijksoortige scene uit Bridget Jones.
Ik was best een Raffaelafanquote:Op maandag 18 juli 2011 02:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik vond raffaela zo stom
zat bij mij op school.. arrogant wijf
Jaaaaaaaaquote:Op maandag 18 juli 2011 02:18 schreef Vesperfly het volgende:
[..]
Ja ik ook. Of iets kerstachtigs doen. Het liefst met Collin Firth in een gelijksoortige scene uit Bridget Jones.
Ik zie mijn moeder nog wel even bij mij blijven gelukkig.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:17 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Weet je, je weet dat het leven eindig is, maar als je ermee geconfronteerd word en diegene is nog vrij jong dan is het wel erg zwaar.
Eensquote:Op maandag 18 juli 2011 02:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er iemand een Eurovisie-uurtje gaat doen dan moet ik dat zijn vind ik.
ooh man die is irl echt niet tof.. was ze al niet.. omdat ze dacht dat ze de knapste ooit was en nam elke gelegenheid aan om te gaan zingen in de lessenquote:Op maandag 18 juli 2011 02:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was best een Raffaelafan. Dat was echt midden in mijn puberteit op FOK! en ik was niet te genieten
.
met heloef...quote:Op maandag 18 juli 2011 02:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Been there, done that.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben niet verbaasd eigenlijkquote:Op maandag 18 juli 2011 02:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ooh man die is irl echt niet tof.. was ze al niet.. omdat ze dacht dat ze de knapste ooit was en nam elke gelegenheid aan om te gaan zingen in de lessen
toen deed ze mee en bam.. mevrouw was een diva en de geweldigheid zelfeblegh
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
JaaaaaaaaIs dat trouwens niet love actually?
eens want gay is niet te overtreffenquote:Op maandag 18 juli 2011 02:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, met DJKoelkastquote:
ik ga em zo kijken, denk ikquote:Op maandag 18 juli 2011 02:20 schreef Vesperfly het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Zie hier; bewijs. Ahh nu wil ik de film zien.
Ik kan er ook wel een paar avonden mee vullenquote:Op maandag 18 juli 2011 02:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Hallo ik heb dat al gedaan ja.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eens want gay is niet te overtreffen
ooh of schaatsen zoals in serendipetyquote:Op maandag 18 juli 2011 02:20 schreef Vesperfly het volgende:
[..]
als je mp3 op de mail gooit...quote:Op maandag 18 juli 2011 02:21 schreef ValHallen het volgende:
Heb je ook Kate Bush - Cloudbusting Faye?
Je moeder is nu iets in de richting van de 40 gok ik. Mijn vader was pas 68 en dat is echt te jong.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie mijn moeder nog wel even bij mij blijven gelukkig.
Maar het duurt echt lang voordat ik daarover heen kom ook al is het over een jaartje of 30 hopelijk.
dat heeft niet veel indruk gemaakt denk ikquote:
Ik kan die vrouwenfilms echt niet zien, tot dat ik zelf een vriendin heb waarschijnlijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:20 schreef Vesperfly het volgende:
[..]
En ik ben verdeurie moderator van het songfestivalforumquote:Op maandag 18 juli 2011 02:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eens want gay is niet te overtreffen
Ik kijk love actually standaard met kerst en dan ga ik huilen omdat al die andere mensen zo happy zijn en ik loner ben met kerstquote:Op maandag 18 juli 2011 02:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan die vrouwenfilms echt niet zien, tot dat ik zelf een vriendin heb waarschijnlijk.
Ze is nu 50 maar ze gaat de 80 wel halen denk ik.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:21 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Je moeder is nu iets in de richting van de 40 gok ik. Mijn vader was pas 68 en dat is echt te jong.
Met John Cusackquote:Op maandag 18 juli 2011 02:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ooh of schaatsen zoals in serendipety
ook dat.. maar minder boeiendquote:Op maandag 18 juli 2011 02:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En ik ben verdeurie moderator van het songfestivalforum.
Tuurlijk wel. Gewoon alleen midden in de nachtquote:Op maandag 18 juli 2011 02:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan die vrouwenfilms echt niet zien, tot dat ik zelf een vriendin heb waarschijnlijk.
Bestaat dat nog dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bridget Jones is wel echt heel leuk. Sowieso met Britse humorquote:Op maandag 18 juli 2011 02:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is mijn reactie op alles en iedereen die het beter heeft dan ik. Wat eigenlijk gewoon iedereen is die ik niet benquote:Op maandag 18 juli 2011 02:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kijk love actually standaard met kerst en dan ga ik huilen omdat al die andere mensen zo happy zijn en ik loner ben met kerst
ik vind die film zoquote:Op maandag 18 juli 2011 02:22 schreef Vesperfly het volgende:
[..]
Met John Cusack. Potverdrie ik heb een vent nodig.
Ja man! Het hele jaar openquote:
Ja dat is dus typisch iets voor vrouwen.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kijk love actually standaard met kerst en dan ga ik huilen omdat al die andere mensen zo happy zijn en ik loner ben met kerst
Wel met mij verdomme, waag het niet zonder mij.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja en dan niet zo zegt van "ok dan niet."quote:Op maandag 18 juli 2011 02:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind die film zo![]()
ooh ik wil er ook 1.. 1 die ook romantisch doet ondanks dat ik tegensputter dak dat niks vind
Ik word er nog steeds treurig van.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Gewoon alleen midden in de nacht. Doe ik ook altijd.
Precies.. maar het gewoon doetquote:Op maandag 18 juli 2011 02:24 schreef Vesperfly het volgende:
[..]
Ja en dan niet zo zegt van "ok dan niet."
Oh die kijk ik altijd mee met moeders want ik wacht tot Colin Firth en Hugh Grant gaan vechten.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:23 schreef Vesperfly het volgende:
[..]
Bridget Jones is wel echt heel leuk. Sowieso met Britse humor
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom staat-ie nog bij tijdelijke fora?
Nee joh, net zoals alles is liefde, mijn nieuwe vaste prik met sinterklaas. MAAR DIT JAAR ZWEERT DE LONER WRAAK!quote:Op maandag 18 juli 2011 02:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat is dus typisch iets voor vrouwen.
Ik ga er op haten zeggen dat het slechte film is en huilend fappen omdat ik eenzaam ben.
Ik denk dat ik dat heb met The Notebook. Standaard huilen bij die film. Of my Sister's Keeper.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jullie zaten toen allemaal weer te vreten zeker.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat heeft niet veel indruk gemaakt denk ik
Zal het nog bestaan?!!quote:Op maandag 18 juli 2011 02:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Precies.. maar het gewoon doet
zo van ok je bent niet romantisch bla bla maar BAM keiharde romantiek waar je van smelt
Ja maar ik ben verdomme wel alleen met de kerst.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee joh, net zoals alles is liefde, mijn nieuwe vaste prik met sinterklaas. MAAR DIT JAAR ZWEERT DE LONER WRAAK!
waarschijnlijk.. dat doe ik altijd als ik niet luister.. dan vreet ik *voelt zich varken nuquote:Op maandag 18 juli 2011 02:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Jullie zaten toen allemaal weer te vreten zeker.
four weddings and a funeralquote:Op maandag 18 juli 2011 02:26 schreef 08gnoT. het volgende:
Britse humor is altijd lachen. Alleen kijk ik liever Bottom of Allo Allo dan Bridget Jones
Ik kan je zeggen, dat ik echt een sprookje leef met naat hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 02:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Precies.. maar het gewoon doet
zo van ok je bent niet romantisch bla bla maar BAM keiharde romantiek waar je van smelt
Bottomquote:Op maandag 18 juli 2011 02:26 schreef 08gnoT. het volgende:
Britse humor is altijd lachen. Alleen kijk ik liever Bottom of Allo Allo dan Bridget Jones
quote:
Kerst is kut om alleen te zijn, maar het ergst vind ik altijd oud&nieuw. Ik houd er totaal niet van, zeker niet in gezelschap van allerlei leuke stelletjes enzo die elkaar om 0.00 een kus geven terwijl jij zo staat te wachtenquote:Op maandag 18 juli 2011 02:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik ben verdomme wel alleen met de kerst.
Ik ga met SR iemand voor je vindenquote:Op maandag 18 juli 2011 02:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar ik ben verdomme wel alleen met de kerst.
30 days of night zodra er sneeuw ligt.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:27 schreef Tha_Erik het volgende:
In het kader jaarlijkse films:
Ik kijk met mijn moeder elk jaar in de zomer Kill Bill (1&2).
Verschrikkelijk, bij mij was het een maand uit voor kerst. FFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 18 juli 2011 02:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kerst is kut om alleen te zijn, maar het ergst vind ik altijd oud&nieuw. Ik houd er totaal niet van, zeker niet in gezelschap van allerlei leuke stelletjes enzo die elkaar om 0.00 een kus geven terwijl jij zo staat te wachten...
Die zag ik dit jaar voor het eerst, die raakte me best wel op het eind. Het eeuwige happy end kwam niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:28 schreef Stokstaart het volgende:
En Schindlers List op 4 mei, beste film ooit
Aiiiquote:Op maandag 18 juli 2011 02:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
eerste kerst en oud en nieuw.. echt alleen in 5 jaar.. slik
Kate <3 Tijdloos..quote:
jupsquote:Op maandag 18 juli 2011 02:29 schreef humorduck28 het volgende:
Kent iemand het gevoel: Niet alleen, maar toch eenzaam..
Daarom wil ik juist altijd alleen zijn.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kerst is kut om alleen te zijn, maar het ergst vind ik altijd oud&nieuw. Ik houd er totaal niet van, zeker niet in gezelschap van allerlei leuke stelletjes enzo die elkaar om 0.00 een kus geven terwijl jij zo staat te wachten...
joa.. ik probeer er maar niet aan te denken enzoquote:
Ja.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:29 schreef humorduck28 het volgende:
Kent iemand het gevoel: Niet alleen, maar toch eenzaam..
Mijn laatste oud en nieuw was samen maar ik ben nog nooit zo eenzaam geweestquote:Op maandag 18 juli 2011 02:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
eerste kerst en oud en nieuw.. echt alleen in 5 jaar.. slik
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daarom wil ik juist altijd alleen zijn.Stomme kleffe gedoe. Tenzij ik met een vriend ben, maar anders ben ik rond 12 uur het liefst ergens spoorloos naar de toilet of iets.
Ik ook deze! Maar ik was wel alleenquote:Op maandag 18 juli 2011 02:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn laatste oud en nieuw was samen maar ik ben nog nooit zo eenzaam geweest
Hossel Gerrie maar die loopt daar altijd rond voor BNN.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ga met SR iemand voor je vinden
zo voel ik me meestal rond de reguliere feestdagen.. laatste jaren...quote:
Kom hier oud&nieuw vieren. Hier zijn ze al dronken ver voor O&Nquote:Op maandag 18 juli 2011 02:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geweldig inderdaad.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:29 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Die zag ik dit jaar voor het eerst, die raakte me best wel op het eind. Het eeuwige happy end kwam niet.
mijn laatste oud en nieuw was soort van alleen.. half 12 naar huis gegaan omdat ik hartstikke ziek was.. zat voor die tijd met mijn ex en zijn fam.. voelde me stok ongelukkig en zeer eenzaam... was toen al uitzichtloos van mijn kant...quote:Op maandag 18 juli 2011 02:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn laatste oud en nieuw was samen maar ik ben nog nooit zo eenzaam geweest
Ik kan daar wel goed tegen.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dit jaar heb je heus wel weer een lovert met kerst/oud en nieuw.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn laatste oud en nieuw was soort van alleen.. half 12 naar huis gegaan omdat ik hartstikke ziek was.. zat voor die tijd met mijn ex en zijn fam.. voelde me stok ongelukkig en zeer eenzaam... was toen al uitzichtloos van mijn kant...
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nog nooit een vriend gehad tijdens de feestdagen.
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nog nooit een vriend gehad tijdens de feestdagen.
Ik voel jequote:Op maandag 18 juli 2011 02:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb nog nooit een vriendin gehad tijdens de feestdagen.
Ditquote:
denk t nietquote:Op maandag 18 juli 2011 02:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit jaar heb je heus wel weer een lovert met kerst/oud en nieuw.
Desnoods dump je hem op 1 januari
Jij bent al ooit ten huwelijk gevraagd?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oud en nieuw wordt soberso raar..
met oud en nieuw ten huwelijk gevraagd.. en dan deze oud en nieuw voor t eerst weer alleen..
blegh.. ik ga ergens anders aan denken hoor...
Ik kan dat niet. Ik ben echt de meest afgunstige persoon die je maar tegen kan komenquote:Op maandag 18 juli 2011 02:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan daar wel goed tegen.
Soms kijk naar zoenende stelletjes en vind ik de liefde mooi. Maar de volgende dag wordt ik er depressief van.
*boks*quote:
Denk aan mijquote:Op maandag 18 juli 2011 02:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
met oud en nieuw ten huwelijk gevraagd.. en dan deze oud en nieuw voor t eerst weer alleen..
Ja, en hij had een stok en hond nou goed.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent al ooit ten huwelijk gevraagd?
Owwww dat is kut jaquote:Op maandag 18 juli 2011 02:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn laatste oud en nieuw was soort van alleen.. half 12 naar huis gegaan omdat ik hartstikke ziek was.. zat voor die tijd met mijn ex en zijn fam.. voelde me stok ongelukkig en zeer eenzaam... was toen al uitzichtloos van mijn kant...
zou dit jaar op 12 augustus trouwenquote:Op maandag 18 juli 2011 02:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij bent al ooit ten huwelijk gevraagd?
Ik tik em aan, swaquote:
WTFquote:Op maandag 18 juli 2011 02:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Woow, mag ik vragen waarom niet meer?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zou dit jaar op 12 augustus trouwen
Oh dat heb ik ook ik ben echt erg.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan dat niet. Ik ben echt de meest afgunstige persoon die je maar tegen kan komen. Heb ook heel erg veel moeite om mijn happy-face op te zetten als vrienden iemand gevonden hebben en ik niet.
Echtwaaaar!? Woot, mijn ouders trouwde op 15 augustus... we weten allemaal hoe dat eindigdequote:Op maandag 18 juli 2011 02:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Boks ouwequote:
Nee dat meen je niet.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Even op het rooster kijkenquote:Op maandag 18 juli 2011 02:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Boks ouwe![]()
Ga je weer zo'n fucking bazenshow doen morgen?
Die namen inderdaad.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:36 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Het gezellige huishouden van Richard Richard en Eddie Hitler. Hartverwarmend gewoon
Tut tut, Edward Hitler.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:36 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Het gezellige huishouden van Richard Richard en Eddie Hitler. Hartverwarmend gewoon
ben 3 jaar geleden met oud en nieuw ten huwelijk gevraagd.quote:
AYNILquote:Op maandag 18 juli 2011 02:37 schreef gewoonfaye het volgende:
Mijn draaimomentje raakt wel een gevoelige snaar hiero
Zou je misschien stranger in moscow willen draaien?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:37 schreef gewoonfaye het volgende:
genoteerdquote:Op maandag 18 juli 2011 02:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil (officiëel) vanavond van 23 tot 0 UURTJE DRIZZT doen
JAAAAAquote:Op maandag 18 juli 2011 02:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil (officiëel) vanavond van 23 tot 0 UURTJE DRIZZT doen
quote:
quote:
Die heb ik niet, mp3tje in zippyshare en dan in de dm.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:38 schreef Vesperfly het volgende:
[..]
Zou je misschien stranger in moscow willen draaien?
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:37 schreef gewoonfaye het volgende:
Dat is best wel, heftig enzulks.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben 3 jaar geleden met oud en nieuw ten huwelijk gevraagd.
dit wordt mijn eerste oud en nieuw in 5 jaar dat ik echt alleen ben
dat bedoel ik te zeggen.
dan moet ik denken aan dat hij me vroeg.. en dat t uit is enzo.. ook al was dat mijn keuze
Geen homies met vriendinnen wiens zusjes nog alleen zijn?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:38 schreef heloef het volgende:
Nee, nee ik heb een keer All You Need is Love gekeken.
Ik kan daar niet tegen als die gelukkig Jordy en Anita's en ik die niemand anders dan zijn moeder heeft.
QFT. Hatelijk programma.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:38 schreef heloef het volgende:
Nee, nee ik heb een keer All You Need is Love gekeken.
Ik kan daar niet tegen als die gelukkig Jordy en Anita's en ik die niemand anders dan zijn moeder heeft.
Michaelquote:Op maandag 18 juli 2011 02:38 schreef Vesperfly het volgende:
[..]
Zou je misschien stranger in moscow willen draaien?
ja en hoe, ik wilde al meer dan een uur geleden naar bedquote:Op maandag 18 juli 2011 02:37 schreef gewoonfaye het volgende:
Heb em zelf ook niet op mp3 en zit niet op eigen pc. Helaas! Ik luister gewoon verder naar jouw muziekjes, tot zover alleen maar goed geweestquote:Op maandag 18 juli 2011 02:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Die heb ik niet, mp3tje in zippyshare en dan in de dm.
joa.. daarom wordt oud en nieuw kut.. maar het leven gaat doorquote:
Ja, neuken dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:40 schreef Myraela het volgende:
Bij dit liedje denk ik altijd aan die show. Waarvoor ik altijd bang ben dat mensen me opgeven.
Smooth operatorquote:
Heb je ook Maria?quote:
Nope, ik heb gewoon een willekeurige knuffelrock gepakt en wat eigen zooi erdoorheen, mijn laptop is laatst gecrashed, dus iedereen met mp3tjes is welkom!quote:
Maar je hebt ons nog.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa.. daarom wordt oud en nieuw kut.. maar het leven gaat door
Ditquote:
Bij mij ook.quote:
Hier wel even jaquote:
Yvonne Strahowski (?) die ook model stond voor Miranda in Mass Effect 2?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:46 schreef heloef het volgende:
Weet je ik kijk nu naar Chuck.
Ik vind dat meisje toch zo mooi.
Mjaquote:
Die linker.quote:
Maak er nou geen Gerrie vs Dat-Ene-Kind topic vanquote:Op maandag 18 juli 2011 02:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Die linker.![]()
Bijna net zo mooi als Gerrie.
Luister je stranger in moscow?quote:
Als ik het met megaupload verstuur krijg je het dan ook?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik moest wat zippy's binnenhalen..
Ik weet alleen hoe zippyshare werkt, moet je even aan anderen hier vragenquote:Op maandag 18 juli 2011 02:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ik het met megaupload verstuur krijg je het dan ook?
Komt er eentje aan van Carlos Santana.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik moest wat zippy's binnenhalen..
Maria?! <3quote:Op maandag 18 juli 2011 02:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Komt er eentje aan van Carlos Santana.
Jup.quote:
Nou ja, dan stuur ik een linkje, daar klik je op, dan moet je ergens op downloaden klikken en dan gaat ie downloaden (of je moet even 30 seconden wachten voordat je mag downloaden omdat je geen premium user bent).quote:Op maandag 18 juli 2011 02:52 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik weet alleen hoe zippyshare werkt, moet je even aan anderen hier vragen
Hij ligt toch al op een oor.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maak er nou geen Gerrie vs Dat-Ene-Kind topic van
Klinkt goed.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, dan stuur ik een linkje, daar klik je op, dan moet je ergens op downloaden klikken en dan gaat ie downloaden (of je moet even 30 seconden wachten voordat je mag downloaden omdat je geen premium user bent).
Trustenquote:Op maandag 18 juli 2011 02:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leute, ich gehe schlafen
Tot morgen
Ik ben nog bezigquote:Op maandag 18 juli 2011 02:55 schreef Viro het volgende:
Eerder terug dan verwacht... kan ik radio onveilig maken
Hoiquote:Op maandag 18 juli 2011 02:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij ligt toch al op een oor.
Dus ik kan ongeremd door gaan met mijn Gerrie adoratie.
Ik maak mijn lijst met verzoekjes even afquote:Op maandag 18 juli 2011 02:55 schreef Viro het volgende:
Fayetjepeteetje zorgt al voor depressie's met haar liefdesliedjes.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:55 schreef Viro het volgende:
Ik had het kunnen weten.quote:
bijna welquote:Op maandag 18 juli 2011 02:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Fayetjepeteetje zorgt al voor depressie's met haar liefdesliedjes.
1. Wanna be Startin Somethingquote:Op maandag 18 juli 2011 02:56 schreef Vesperfly het volgende:
Kvind dit toch wel beste nr van MJ. En Speechless. En Human Nature. En She's Out of my life, haha
Dirty Diana idd. Of blood on the dancefloor. You rock my world. Als je zou moeten kiezen, Prince of MJ?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
1. Wanna be Startin Something
2. Dirty Diana
3. Don't stop till you get enough
Sorry.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik moest heeeel veel binnen halen, door outpost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |