Nou inderdaad. Leuk hoor!quote:Op maandag 18 juli 2011 02:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gelukkig maarzou een beetje jammer zijn
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee serieus, dat hebben we nog niet gedaan
Ik moet al bijna janken bij de gedachte dat mijn moeder ooit doodgaat.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ondanks alles bij mijn pa wel echt even stil zou zijn, bij mijn moeder zou ik echt niet weten wat ik moet doen
Op dit nummer wil ik dansen als ik ga trouwen
Dan doe je het beter dan Naat en ikquote:Op maandag 18 juli 2011 02:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hind was ook een baas jaquote:Op maandag 18 juli 2011 02:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die had moeten winnen. Jamai en Jim waren allebei te zwak om in de finale te staan. Finale had Hind - Dewi moeten zijn.
Kom je dan bij mij wonen?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet al bijna janken bij de gedachte dat mijn moeder ooit doodgaat.
Ik spring van een flat ofzo, die vrouw is alles voor mij.
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
beach boys
geweldigheid
zooo lief
Ik gooi het in een TT.quote:
heb ik jou trouwens al eerder gezien hier.. of ben je nieuw? * bedenk ik me net.. ui komt me niet bekend voor *quote:
Homoderator duidelijk deze keer.quote:
New(b)quote:Op maandag 18 juli 2011 02:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb ik jou trouwens al eerder gezien hier.. of ben je nieuw? * bedenk ik me net.. ui komt me niet bekend voor *
it wasn't mequote:Op maandag 18 juli 2011 02:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Homoderator duidelijk deze keer.![]()
Of Symph die geen medelijden wil.
Moet je me wel eerst een maand troosten denk ik.quote:
Ik was het. Werd me gevraagd en ik deed braaf mee.quote:
Oh, en dan toch een eeuwige verbintenis aangaan, Jij durft wel zegquote:Op maandag 18 juli 2011 02:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
aaah in dat geval.. een heel hartelijk welkom natuurlijkquote:
Erik dus.quote:
Weet je, je weet dat het leven eindig is, maar als je ermee geconfronteerd word en diegene is nog vrij jong dan is het wel erg zwaar.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet al bijna janken bij de gedachte dat mijn moeder ooit doodgaat.
Ik spring van een flat ofzo, die vrouw is alles voor mij.
Net zoals naat.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oh, en dan toch een eeuwige verbintenis aangaan, Jij durft wel zeg
Dank!quote:Op maandag 18 juli 2011 02:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaah in dat geval.. een heel hartelijk welkom natuurlijk
Joah!quote:Op maandag 18 juli 2011 02:17 schreef iBenny het volgende:
Een talentenjacht uurtje... dat kan best toch?
Hind maakt nog steeds (bescheiden) hitjesquote:Op maandag 18 juli 2011 02:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die had moeten winnen. Jamai en Jim waren allebei te zwak om in de finale te staan. Finale had Hind - Dewi moeten zijn.
Ik heb hem verneukt, maar dat had ik niet gedaan als ik nog niet minstens heel lang bij hem wil zijnquote:
Oeh dat ga ik een keertje doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:17 schreef iBenny het volgende:
Ja ik ook. Of iets kerstachtigs doen. Het liefst met Collin Firth in een gelijksoortige scene uit Bridget Jones.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:17 schreef gewoonfaye het volgende:
Op god only knows wil ik in de sneeuw dansen. Ik denk dat ik maar een lijstje ga maken voor Naat
Je moet je MODschap wel trots uitdragen natuurlijkquote:Op maandag 18 juli 2011 02:17 schreef iBenny het volgende:
Houd ik je aan...quote:Op maandag 18 juli 2011 02:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Oeh dat ga ik een keertje doen.
Ik had ook al een SuriWeekend Eurovision edition.
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:18 schreef Vesperfly het volgende:
[..]
Ja ik ook. Of iets kerstachtigs doen. Het liefst met Collin Firth in een gelijksoortige scene uit Bridget Jones.
Ik was best een Raffaelafanquote:Op maandag 18 juli 2011 02:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik vond raffaela zo stom
zat bij mij op school.. arrogant wijf
Jaaaaaaaaquote:Op maandag 18 juli 2011 02:18 schreef Vesperfly het volgende:
[..]
Ja ik ook. Of iets kerstachtigs doen. Het liefst met Collin Firth in een gelijksoortige scene uit Bridget Jones.
Ik zie mijn moeder nog wel even bij mij blijven gelukkig.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:17 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Weet je, je weet dat het leven eindig is, maar als je ermee geconfronteerd word en diegene is nog vrij jong dan is het wel erg zwaar.
Eensquote:Op maandag 18 juli 2011 02:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er iemand een Eurovisie-uurtje gaat doen dan moet ik dat zijn vind ik.
ooh man die is irl echt niet tof.. was ze al niet.. omdat ze dacht dat ze de knapste ooit was en nam elke gelegenheid aan om te gaan zingen in de lessenquote:Op maandag 18 juli 2011 02:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was best een Raffaelafan. Dat was echt midden in mijn puberteit op FOK! en ik was niet te genieten
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |