Sterkte.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jah dat is het ook
Maar ik ga donderdag mij pa uitstrooien en dit nummer
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sterkte.
De assen van mijn oma uitstrooien vond ik echt een hele toffe dag. Best misplaatst misschien, maar als ze er zelf bij was geweest had ze over de grond gerold van het lachen denk ik
.
Denk aan uitstrooien op zee, met een hele flinke windkracht, een boot die overgeleverd is aan de golven, neefjes die over het dek rolden, een zus die in paniek raakte en de man van de boot die zei "straks bij het uitstrooien is het misschien beter om je mond even dicht te houden, ivm de wind". En bij het terugvaren stond er vrij hard La vie en rose door Louis Armstrong aan
. Het was zo absurd en surreëel en mooi en leuk
.
veel plezier in dromenlandquote:Op maandag 18 juli 2011 02:08 schreef minibeer het volgende:
Ik bedenk net dat ik morgen vroeg op moet, trusten!
Toen ik nog niet zo'n pervert was.quote:
Slaap lekker.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:08 schreef minibeer het volgende:
Ik bedenk net dat ik morgen vroeg op moet, trusten!
Wat een verkrachting van het origineelquote:
IK WAS OOK VOOR JAMAIquote:Op maandag 18 juli 2011 02:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ik nog niet zo'n pervert was.
Toen ik nog CD gekocht.
Toen ik voor Jamai was.
Toen talentenjachten nog leuk waren.
Toen RTL4 nog leuk was.
De heerlijke tijd.
Vind dit een beetje moeilijk. Ben mijn vader in maart verloren.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar ik ga donderdag mij pa uitstrooien en dit nummer
Ik wordt er eenzaam en suïcidaal van.quote:
sterktequote:Op maandag 18 juli 2011 02:09 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Vind dit een beetje moeilijk. Ben mijn vader in maart verloren.Zit nu echt even te janken.
Ik heb Rogers handtekening op m'n tiet gehadquote:Op maandag 18 juli 2011 02:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kutjong dat het is. Ze vielen allemaal in het niet bij Roger.
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sterkte.
De assen van mijn oma uitstrooien vond ik echt een hele toffe dag. Best misplaatst misschien, maar als ze er zelf bij was geweest had ze over de grond gerold van het lachen denk ik
.
Denk aan uitstrooien op zee, met een hele flinke windkracht, een boot die overgeleverd is aan de golven, neefjes die over het dek rolde, een zus die in paniek raakte en de man van de boot die zei "straks bij het uitstrooien is het misschien beter om je mond even dicht te houden, ivm de wind". En bij het terugvaren stond er vrij hard La vie en rose door Louis Armstrong aan
. Het was zo absurd en surreëel en mooi en leuk
.
oi.. ja logisch.. * virtueel knuffeltje geeft*quote:Op maandag 18 juli 2011 02:09 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Vind dit een beetje moeilijk. Ben mijn vader in maart verloren.Zit nu echt even te janken.
Dewi was ook baasquote:Op maandag 18 juli 2011 02:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kutjong dat het is. Ze vielen allemaal in het niet bij Roger.
Sterkte..quote:Op maandag 18 juli 2011 02:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het wordt ook een rare dag
We strooien pa uit op zijn verjaardag (die tegelijk jarig was met mijn broer die er ook al 16 jaar niet meer is) en mijn lief is donderdag jarig is tegelijk met haar vader, en mijn cadeau voor haar wordt ook heel speciaalzoiets als: wil je met me.....
Zo het is wel raak zeg.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:09 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Heb er al in geen weken meer over gehuild maar soms komt het even weer helemaal los.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oi.. ja logisch.. * virtueel knuffeltje geeft*
WauW dat wordt een dag vol emoties.. die hopelijk toch blij eindigtquote:Op maandag 18 juli 2011 02:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We strooien pa uit op zijn verjaardag (die tegelijk jarig was met mijn broer die er ook al 16 jaar niet meer is) en mijn lief is donderdag jarig is tegelijk met haar vader, en mijn cadeau voor haar wordt ook heel speciaalzoiets als: wil je met me.....
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:09 schreef MsMessy het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAAAATquote:Op maandag 18 juli 2011 02:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ondanks alles bij mijn pa wel echt even stil zou zijn, bij mijn moeder zou ik echt niet weten wat ik moet doenquote:Op maandag 18 juli 2011 02:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo het is wel raak zeg.
Ik zou eigenlijk niet weten hoe ik zou moet reageren als mijn vader dood gaat. Aangezien ik wel van hem hou maar ook nooit zie. Bij mijn moeder ga ik waarschijnlijk 4 weken hysterisch in een hoekje huilen.
Oh, oh OH!quote:Op maandag 18 juli 2011 02:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Neuken?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ben, ik vind het nog steeds de koning aller talentenjachten (op Brigitte na)quote:Op maandag 18 juli 2011 02:11 schreef iBenny het volgende:
Over talentenjachten gesproken...
Deze is gedaan door Ben Saunders
Baas ik heb gebedeld bij mijn moeder toen ik in de MediaMarkt stond.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:12 schreef iBenny het volgende:
Ik heb dat album van Jamai toen van mijn zakgeld gekocht
Ik wilde hem per se zelf kopen en niet dat hij werd gedownload
...Klaverjassen?quote:
Die had moeten winnen. Jamai en Jim waren allebei te zwak om in de finale te staan. Finale had Hind - Dewi moeten zijn.quote:
Ik vind Ben dit nummer eigenlijk beter doen dan Michael Bolton.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ben, ik vind het nog steeds de koning aller talentenjachten (op Brigitte na)
No, she won't read thisquote:Op maandag 18 juli 2011 02:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar symp.. ze zit toch ook op Fok! ? ben je niet bang dat ze het nou gaat weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |