met heloef...quote:Op maandag 18 juli 2011 02:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er iemand een Eurovisie-uurtje gaat doen dan moet ik dat zijn vind ik.
Been there, done that.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben niet verbaasd eigenlijkquote:Op maandag 18 juli 2011 02:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ooh man die is irl echt niet tof.. was ze al niet.. omdat ze dacht dat ze de knapste ooit was en nam elke gelegenheid aan om te gaan zingen in de lessen
toen deed ze mee en bam.. mevrouw was een diva en de geweldigheid zelfeblegh
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
JaaaaaaaaIs dat trouwens niet love actually?
eens want gay is niet te overtreffenquote:Op maandag 18 juli 2011 02:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, met DJKoelkastquote:
ik ga em zo kijken, denk ikquote:Op maandag 18 juli 2011 02:20 schreef Vesperfly het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Zie hier; bewijs. Ahh nu wil ik de film zien.
Ik kan er ook wel een paar avonden mee vullenquote:Op maandag 18 juli 2011 02:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Hallo ik heb dat al gedaan ja.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eens want gay is niet te overtreffen
ooh of schaatsen zoals in serendipetyquote:Op maandag 18 juli 2011 02:20 schreef Vesperfly het volgende:
[..]
als je mp3 op de mail gooit...quote:Op maandag 18 juli 2011 02:21 schreef ValHallen het volgende:
Heb je ook Kate Bush - Cloudbusting Faye?
Je moeder is nu iets in de richting van de 40 gok ik. Mijn vader was pas 68 en dat is echt te jong.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie mijn moeder nog wel even bij mij blijven gelukkig.
Maar het duurt echt lang voordat ik daarover heen kom ook al is het over een jaartje of 30 hopelijk.
dat heeft niet veel indruk gemaakt denk ikquote:
Ik kan die vrouwenfilms echt niet zien, tot dat ik zelf een vriendin heb waarschijnlijk.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:20 schreef Vesperfly het volgende:
[..]
En ik ben verdeurie moderator van het songfestivalforumquote:Op maandag 18 juli 2011 02:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eens want gay is niet te overtreffen
Ik kijk love actually standaard met kerst en dan ga ik huilen omdat al die andere mensen zo happy zijn en ik loner ben met kerstquote:Op maandag 18 juli 2011 02:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan die vrouwenfilms echt niet zien, tot dat ik zelf een vriendin heb waarschijnlijk.
Ze is nu 50 maar ze gaat de 80 wel halen denk ik.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:21 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Je moeder is nu iets in de richting van de 40 gok ik. Mijn vader was pas 68 en dat is echt te jong.
Met John Cusackquote:Op maandag 18 juli 2011 02:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ooh of schaatsen zoals in serendipety
ook dat.. maar minder boeiendquote:Op maandag 18 juli 2011 02:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En ik ben verdeurie moderator van het songfestivalforum.
Tuurlijk wel. Gewoon alleen midden in de nachtquote:Op maandag 18 juli 2011 02:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan die vrouwenfilms echt niet zien, tot dat ik zelf een vriendin heb waarschijnlijk.
Bestaat dat nog dan?quote:Op maandag 18 juli 2011 02:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bridget Jones is wel echt heel leuk. Sowieso met Britse humorquote:Op maandag 18 juli 2011 02:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is mijn reactie op alles en iedereen die het beter heeft dan ik. Wat eigenlijk gewoon iedereen is die ik niet benquote:Op maandag 18 juli 2011 02:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kijk love actually standaard met kerst en dan ga ik huilen omdat al die andere mensen zo happy zijn en ik loner ben met kerst
ik vind die film zoquote:Op maandag 18 juli 2011 02:22 schreef Vesperfly het volgende:
[..]
Met John Cusack. Potverdrie ik heb een vent nodig.
Ja man! Het hele jaar openquote:
Ja dat is dus typisch iets voor vrouwen.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kijk love actually standaard met kerst en dan ga ik huilen omdat al die andere mensen zo happy zijn en ik loner ben met kerst
Wel met mij verdomme, waag het niet zonder mij.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja en dan niet zo zegt van "ok dan niet."quote:Op maandag 18 juli 2011 02:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind die film zo![]()
ooh ik wil er ook 1.. 1 die ook romantisch doet ondanks dat ik tegensputter dak dat niks vind
Ik word er nog steeds treurig van.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Gewoon alleen midden in de nacht. Doe ik ook altijd.
Precies.. maar het gewoon doetquote:Op maandag 18 juli 2011 02:24 schreef Vesperfly het volgende:
[..]
Ja en dan niet zo zegt van "ok dan niet."
Oh die kijk ik altijd mee met moeders want ik wacht tot Colin Firth en Hugh Grant gaan vechten.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:23 schreef Vesperfly het volgende:
[..]
Bridget Jones is wel echt heel leuk. Sowieso met Britse humor
quote:Op maandag 18 juli 2011 02:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom staat-ie nog bij tijdelijke fora?
Nee joh, net zoals alles is liefde, mijn nieuwe vaste prik met sinterklaas. MAAR DIT JAAR ZWEERT DE LONER WRAAK!quote:Op maandag 18 juli 2011 02:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat is dus typisch iets voor vrouwen.
Ik ga er op haten zeggen dat het slechte film is en huilend fappen omdat ik eenzaam ben.
Ik denk dat ik dat heb met The Notebook. Standaard huilen bij die film. Of my Sister's Keeper.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jullie zaten toen allemaal weer te vreten zeker.quote:Op maandag 18 juli 2011 02:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat heeft niet veel indruk gemaakt denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |