Ik houd van baardjesquote:
Als in, best heul ergquote:
Wel jammer dat ik dat nooit bij een vrouw kan doen.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja hemoeilijk te omschrijven... maar de blik alsof jij de enige bent in de hele wereld..
jups.. wel heel mooi nr.. maar zwaar depriquote:
Zo'n blik van ik wil je dan voel je je zoo geliefd en zo gewild en zo de enigequote:Op maandag 18 juli 2011 03:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ja hemoeilijk te omschrijven... maar de blik alsof jij de enige bent in de hele wereld..
Jaquote:
Oh echtquote:Op maandag 18 juli 2011 03:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik dat nooit bij een vrouw kan doen.
Ben zo scheel als de tering.
Het blèrt zo lekker meequote:Op maandag 18 juli 2011 03:16 schreef heloef het volgende:
Een van de slechtere Queen platen vind ik toch wel.
jaaaa dat wou ik er eerst bijzetten.. maar dacht nee doe t niet...quote:Op maandag 18 juli 2011 03:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zo'n blik van ik wil je dan voel je je zoo geliefd en zo gewild en zo de enige
Ik bler altijd Bohemian Rapsody, We Will Rock You en Don't stop me now mee.quote:
als ik eraan denk, krijg ik al zinquote:Op maandag 18 juli 2011 03:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zo'n blik van ik wil je dan voel je je zoo geliefd en zo gewild en zo de enige
quote:Op maandag 18 juli 2011 03:16 schreef heloef het volgende:
Een van de slechtere Queen platen vind ik toch wel.
quote:Op maandag 18 juli 2011 03:17 schreef ValHallen het volgende:
Oh en het is Brian May, geen Queen die dit heeft gespeeld/gezongen.
En het is het 1e nummer dat op TMF werd gedraait
http://menwithscruff.tumblr.com/ Is ook wel een leuke sitequote:Op maandag 18 juli 2011 03:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Ik vind mezelf ook het leukst met scruff
.
Ik denk alleen wel dat het voor mij beter is dat ik mijn nagels afknip als ik nog een keer zo'n blik krijgquote:Op maandag 18 juli 2011 03:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jaaaa dat wou ik er eerst bijzetten.. maar dacht nee doe t niet...
maar idd.. dat hij niet kan wachten om zo dicht mogelijk bij je te zijn
Jij bent alles wat hij op dat moment wil/ziet/en ooit nodig zal hebben
Het is gewoon gezongen door Freddie/Queen. Alleen pas later uitgegeven in '92 door May.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:17 schreef ValHallen het volgende:
Oh en het is Brian May, geen Queen die dit heeft gespeeld/gezongen.
En het is het 1e nummer dat op TMF werd gedraait
Toch is het zo.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oh echtis me nooit opgevallen
Hubba hubbaquote:Op maandag 18 juli 2011 03:18 schreef MsMessy het volgende:
[..]
http://menwithscruff.tumblr.com/ Is ook wel een leuke site
ze kunnen gevaarlijk zijnquote:Op maandag 18 juli 2011 03:19 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik denk alleen wel dat het voor mij beter is dat ik mijn nagels afknip als ik nog een keer zo'n blik krijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |