echt hequote:Op maandag 18 juli 2011 03:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Joah. Ik zag 'm voor het eerst in The devil wears prada
.
uh.. klopt en?quote:Op maandag 18 juli 2011 03:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Knetter heeft ook mannelijk trekjes
Waarom eindigen mensen altijd met partners die het tegenovergestelde zijn van waar ze kennelijk op geilenquote:
En Jared Leto vond je van de week ook wel leuk geloof ik?quote:Op maandag 18 juli 2011 03:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Joah. Ik zag 'm voor het eerst in The devil wears prada
.
Had ik het toch goed.quote:
Nee niks verder, misschien verwarde hij je daarom met Erik tochquote:
Ja, vind ik een mooie manquote:Op maandag 18 juli 2011 03:12 schreef MsMessy het volgende:
[..]
En Jared Leto vond je van de week ook wel leuk geloof ik?
was ook geen 1 van mij hoorquote:Op maandag 18 juli 2011 03:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee niks verder, misschien verwarde hij je daarom met Erik toch
Ik vind Naat ook sexy hoor, maar dat heeft niks te maken met spierballen of een kont (want die heeft hij nietquote:Op maandag 18 juli 2011 03:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom eindigen mensen altijd met partners die het tegenovergestelde zijn van waar ze kennelijk op geilen
Is het eigenlijk ook maar het ging over plannen voor een nieuwe uitzending en ik moest even er iets bij zoeken wat ook nog een piepklein beetje paste in de show van vanavond.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:11 schreef Vesperfly het volgende:
Mij te nieuw en flashy. I like my songs like i like my man; old-fashioned and uncut.
Naatje lijkt in de verre verste niet op Arie Boomsma. Nouja, ze hebben ook wel overeenkomsten natuurlijkquote:Op maandag 18 juli 2011 03:13 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik vind Naat ook sexy hoor, maar dat heeft niks te maken met spierballen of een kont (want die heeft hij niet)
Heldinquote:Op maandag 18 juli 2011 03:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh stok.. ik heb jouw nr ook voor mijn show morgen.. ik ga er wel bij zeggen dat dat dus jouw nr 1 is
Dat, mijn god, als je me week wil krijgenquote:Op maandag 18 juli 2011 03:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sexy is ook de combi van uiterlijk/persoonlijkheid en natuurlijk uitstraling.. de juiste blik in de ogen op het juiste moment
Vooral uitstraling want zo verschrikkelijk knap is Gerrie ook weer niet. Alleen die uitstraling en het idee wat je bij haar hebt.quote:Op maandag 18 juli 2011 03:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sexy is ook de combi van uiterlijk/persoonlijkheid en natuurlijk uitstraling.. de juiste blik in de ogen op het juiste moment
Ja hequote:Op maandag 18 juli 2011 03:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat, mijn god, als je me week wil krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |